A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » City (2005-2008)

City 1.4 i LS 

Az ítélet értékelése
4,2(6 db)

100 ezer felett 859 km 38,85 literrel

Szöveges ítélet

Két Civic volt a családban, egy háromajtós meg egy öt. Na meg beérkezett két pocok, akiket viszont rendszresen szállítmányozni kell napi tombolásuk színhelyére. Mivel mindkét kocsit használjuk eme nemes ám a belső enterriőrt jelentősen összemorzsázó feladatra, igen zokogó szívvel, de a szeretett háromajtós 10 évesen piacra battyogott.

Milyen legyen az új ?
Honda árlista - kontra pénztárca :)
Minimum 4 ajtó, jelentős hátsó ürtartalommal
Alacson fogyasztás, de azért suhanjon.
Klíma , cd játszó.
Totalcar népítélet.
Na lássuk !
Puttonyos Jazz ? Slusz-passz !
3.2 milla, tesztvezetés, megnéz kívül-belül.
Az autó úton van, ha megjön további feljegyzés az effendik munkájáról.( azért az szíven ütött, hogy két méretű az ablaktörlő lapát )
Első uti tapasztalatok :
Essünk túl a nehezén ! Az ülés az 1.4i és az 1.4is-hez képest kemény, itt ott nyom, viszont az is igaz, hogy hosszú út után nem fájt a derekam, sőt az eddigi állandó tompa is kezd múlni. Állítgatom, szokom.
Kárpit szín nem választható, mindegyik a galambszürkével jön, ami két apró ördögnél hát hogy is mondjam.Passzolós kék rendel, addig gagyi véd !
A többi : kimondottan kellemes minden, sőt !
A gép jól húz, csendes, előzéskor van benne elég kurázsi ötösben is. Uttartás kiváló, kanyarok könnyedén. Váltó precíz( milyen is lehetne más ), kezelőszervek, műszerfal rendben van.
Zenecucc gromek, csomagtartó hodály .
Amit még szoknom kell, a kilátás. Messzi, messzi régmúltban volt olyan, hogy nem láttam a kocsi elejét. Még az IFA és Robur nevű birodalmi lépegetők nyüstölése idején.
Fogyasztás.
Na ez hihetetlen!
Gödöllő-Dunaújváros-Veresegyház-Ferihegy-és vissza.
Főút, mellékút, kis falu, nagy falu, város és egy kis M0-ás.Ez kb 300, a többi 60 meg városon, falun belül.Mondhatjuk vegyesnek is.
Átlagfogyasztás 5 liter !!!!!!!!!!!!!
Le fogom próbálni egy Bp-Szeged pályán is, hátha ekkor meg visszatermeli a naftát :)
Bravó Honda, bravó effendik :)
Na lépjünk tovább ! Immár 10000 km felett járok, és megszerettem az autót. Az ülés továbbra sem karosszék, viszont a derékfájdalom teljesen eltünt.
Fogyasztási értékek : a legutolsó 600 km-t 4.8-as átlaggal abszolváltam, amiben félig volt országút félig vegyes. Kimondottan baráti érték.
Még a nyáron volt benzinzabálás, amikor teltházzal ( két gyerek, oldalborda, táskák, bőröndök, babakocsi egyéb nyaralási frinc-franc ) 130-140-es tempóval, légkondival az autó 6.2-t evett.
Össze is ráncoltam a szemöldököm, hogy tán vissza kéne vinni a szalonba :)
Akkor sikerült egyébként először, amire nem gondoltam volna : csurig megtöltöttem a csomagtartót. Amikor kipakoltam a Balcsin, a szoba egyik felét elfoglalták a pakkok.
20 ezer. És semmi, ami a legjobb hír. Mármint, igen megbízható társ lett az autó. Ráadásul találtam egy tökéletes ülésbeállítást, már a másik kocsi ülése furcsa.
Valami zörgött úgy 15 ezer környékén a jobb oszlop felől. Nem mindig, de akkor zavart. Na nyomozás, fülelés. Hát nem a biztonsági öv csatja akadt meg a háttámla és az oszlop között, egy bizonyos ülésbeállításnál ! Fogyasztás téli gumival az eddigi 4,8-5,2 helyett most 5,2 és 5,6 közé ugrott.
Szóval a legjobb hír, hogy nincs hír, autó teszi a dolgát az eddigi autóim közül a legmegbízhatóbb módon . Viszek egy dísztárcsát a Szulejmán emlékművéhez.
Újjjé ! Valami érdekes ! Az autóhoz 80km/h-s szél, és 90km/h sebesség esetén már nem jogsi kell hanem vitorláshajó licensz. A kocsi úgy billeg, mint a " Na mi van veled te Wágner " nevű schoner a tavi kékszalagon , a keszthelyi fordítónál . A kocsi meg közben halkan dudorássza az " Én mellettem elaludni nem lehet " kezdetű örökzöldet.
Minusz 1 pont a kényelemből.
30000. Életem első " durr bele" élménye.
Még hogy a róka a legravaszabb állat ? Na hiszen ! Lakópark szerű laza beépítésű terület szélén, betonúton botorkálok , sötétben, amikor balról bevillan egy agancsos , csodálkozó szemekkel. Persze arra rántom a kormányt és sikerül is elkerülnöm. Mit vigyorog ez itten a képembe, most született újjá ! Hát persze, amottan mögötte lohol az esküvői tanuja is.
Pufff ! És ez már gyakorlott veresenyző volt, mert lelalpult, így a lökhárító úgy néz ki , mint a Hold sötét oldala. Bazi nagy kráter. Viszont jó hír, hogy más nem sérült. Ha nem végzi el a svédtorna alapgyakorlatát, akkor lehet hogy mellém huppanva, a szélvédő cserpei között tartunk eszmecserét. A futóvadlövés olimpiai szám. Ha egyszer a futóvad mandíner is az lesz, elsőként jelentkezem a válogatottba. ( egyébként túlélte, mert nem találtam nyomát ). Casco, javítás, minden mint régen.
Amikor kihoztam a szervízből, rögtön elrohantam az első kajáldáig, és ettem egy dupla őzperkeltet. Csak úgy, bosszúból !
Összegezve : a lökhárító kitünőre vizsgázott, nekem még javulnom kell , hogy legközelebb vagy egyiket se, vagy mindkettőt ! Ha már őz, legyen pörkölt.
Dupla.
Áfonyával.
Na most meg pénzt is keresett a négykerekű. Szomszéd bevásárolt az akciós plazmából, amit a HÓ-Rukk nevű cipelem cég 6000-ért vitt volna el a házáig. Miközben panaszkodék oly annyira, felvetettem, hogy majd a City megoldja. Mosolygott, de aztán fogadás lett a vége. A doboz 120x90-es és mint tudvalevő állítva illendő szállítnai. Hátsó üléssor egy mozdulattal fel , doboz becsusszant , pénz gazdát cserél, mindenki boldog, kebel dagad. És esküszöm, az autó előlröl nézve mintha még vigyorgott volna is.
45000 km , az autó mint egy Schafhausen. Rosszat továbbra sem tudok mondani róla, az ülés pedig kimondottan ajánlott derékfájósoknak.Mint fentebb írtam a régi kocsimban állandóan fájt a derekam. Mióta City, ez már csak történelem. Valamit eltaláltak a gerinctámasszal az effendik.Kollégám, akivel néha együtt utazunk zu málenkíj robot, már bejelentkezett az autóért, ha úgy hozza a sors.
A sors ráér !
Én is.
Bár a két kölök nyüstöl állandóan, hogy elöl akarnak ülni, az FRV is várhat.
Ez azért már piramidális. 65000 km és még mindig precíz. Sehol egy hiba, zörgés, bosszankodás. Ha az első taligámra gondolok, ami egy békebeli Trabant 601-es volt, hát nem a City lesz az amitől deja vu érzésem támad. Az ennyi idő alatt a kalandok egész sorát éltette át velem. És egész szépen fejlődött a szókincsem is. Szóval a Honda valami egészen új élménnyel gazdagít. Csak megyek, tankolok és megyek.És milyen keveset tankolok , hi ! Két éve. Ráadásul a svájci frank is magába zuhant. Komoly vigyorogni való, az egyre csökkenő részlet mértéke :)
Nos immár 100 ezer felett, és az autó még mindig nem produkált hibát. Ideje volt tesztelni a fogyasztást újra. Irány a benzinkút, cseppre teli, oszt gyerünk. Van élet 2500-3000 fordulat között, fele város, kis légkondi és a sárga lámpa 785-nél gyullad. Még egy szakasz és irány vissza, ugyanaz a kút, cseppre tele. 38,85-nél megáll, az órában 859 km. A fogyasztásmérő 4,7-et mutat, de ez a tankolás szerint csak 4,5.
Egy 100 ezer feletti motornál :).
Imádlak Honda !

Hibalista

- A jobb hátsó biztonsági öv kapcsolója szétesett, lehet egy ülés felhajtásnál szétfeszült. Garanciában cserélve, de csak azért mert egy kis mocsok rugót nem találtam meg, egyébként visszaraktam volna.

Ide hordtam szervizbe

DRM

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2006
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 105000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Civic 1.4 i Következő autója? FRV
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda City 2005 (2005 - 2008)

További ítéletek (59 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)