A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 5 (2003-2010)

5 E60 535d 

Az ítélet értékelése
4,0(3 db)

Nehéz kezdet, kialakuló szerelem

Szöveges ítélet

Elöször is leszögeznem, hogy mar sok autot kiprobaltam. Ezt a tipust egy S320cdi utan vettem. Azerte esett erre a valasztas, mert meggyözött a tesztauto amit kiprobaltam a Wallisnal. Nagyon tetszett a 272loerö. Igen harmonikusra esett a valto hangolasa is. Egyböl beleszerettem a gepbe. Es vettem eggyet a bemutatoteremböl, beszamoltak a mercit is, de utolag is banom az egesz üzletet. Az igazsag, hogy joval szükösebb a belsötere, ami engem nem zavar mert nem vagyok egy nagytermetü ember. Söt inkabb baratsagosnak mondhato a szep fabetetekkel es ahogy körülvesz. Igazi bmw erzes keletkezik az emberben. Eslö honapunk feledhetetlen volt menetdinamika teren. Az utana következö idöt se fogom elfelejteni, mert akkor kezdödtek a csalodasok. Az M1-en györ környeken lelassult a gepezet, felrealltam, ujraindit, semmi. Gondoltam a legtömegmerö az, nem is tevedtem, pesten megallapitottak a hibat, telleg legtömegmerö volt. Kicsereltek, ujbol ket hetig jo volt a kocsi. Utana a turbok adtak meg magukat, valami miatt teljesen felforrosodtak majdnem, hogy izzottak. A teljesitmeny ujbol elment. Erdekes volt, amig nem volt üzemmeleg a motor akkor huzott mint a bika. Ahogy felmelegedett elment az erö. Visszavittem, kicsereltek a turbokat, mert ugye ezen kettö van. Azota a hatso fejtamlabol valo zörges hallatszik, de szerintem azt betekerem majd szigetelöszallaggal. A masik nagy problemam, hogy a hatso szelvedö naprolloja nem megy a helyere vissza. Egyszerüen nem reagal a gombra. Ez szürkületben kimondottan zavaro, föleg parkolas közben. En nem ertem, hogy egy gyar, mint a BMW hogy engedhet meg maganak ilyen hibakat. Most ujbol ideges lettem, es nem fogok szigetelözni, kicsereltetem a következö szervizen az egeszet, hisz fizettem erte rendesen.
En nem csodalkozom ezeken a hibakon, mert a mercin is volt böven. Csak a penzemert elvarnek egy megbizhato partnert a mindennapokban. De sajnos ez nem mindid igy van.
Fura, hogy a nyugati orszagokban nemigen jönnek elö ilyen hibak, talan ezek selejtes kocsik es keletre mennek, legalabbis Münchentöl, es megis többet fizetünk ertük mint nyugati felebarataink.
Azert vannak pozitiv dolgok is amiket penzben nem lehet merni, pl az elözeseket amiket a kocsival lehet csinalni. Nem nagyon szamit, hogy jön szembe valaki, ha ugy gondolod akkor kielözöl, es mire odaer a masik addigra be is fejezed. Nem nagyon van ellenfel közuton, a fordulatszammerö szinte nem megy 3000föle. A fogyasztas is egeszen elviselhetö. Nyugodt autozasnal 80-120 között orszaguton, el lehet menni 7,5 literrel is. Pesti dugokban neha felmegy 12-13ra, de atlagban meg 9,5-nel sose evett többet. A motor hihetetlenül keveset pörög, 160-nal hihetetlen 2100-at. Nem kell ennel jobb, marcsak a megbizhatosagon kellene kicsit javitani, es akkor telleg vinne minden dijat. En bizom benne, hogy többet nem romlik el, mert nem azert vettem, hogy utana valaki jol jarjon vele, mert mergemben eladom, ezt a hibat több automnal elkövettem mar. Sokaig szeretnem hasznalni, remelem meghalalja a szervizeket is amiket kap majd.

Hibalista

- Eddig a ket turbot sikerült garanciaban kicsereltetni, eltömödött a legtömegmerö, es a hatso fejtamlaknal zörgött a fem resz.
- A hatso elektromos rolo is megadta magat, nem akar visszamenni a helyere.

Ide hordtam szervizbe

Wallis Kft
Nem rossz, sokat kell varni rajuk, es akkor se mindig az törtenik amit az ember szeretne.

Értékelése: 5

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2005
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 36000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? S 320 cdi Következő autója? nemtudom, ami ellopja majd a szivemet
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 5 2003 (2003 - 2010)

További ítéletek (128 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)