Sárgáknak való, nem fehérembernek
Szöveges ítélet
Azért adtam a kényelemre 7est mert kurva kicsi az autó,nem értem miért kell egy nagy limuzinba olyan belteret tervezni,hogy csak 180 as emberek érezzék magukat kényelmesen,én pont 180 vagyok és épphogy befértem elölre hátulra,na de 190 nél elöl hozzáér a fejed a plafonhoz,hátul meg lehajtott fejjel kell utazni,na ez megbocsájthatatlan!!!
Szerintem a sárgák vigyék a francba a japán "csodájukat",elárasztják vele a világot és kiölik az autógyártásból az értékeket,mert a többi autógyár tönkremegy.
Mikor vettem azt hittem megbízható kocsi,de a mindíg beregadó fék,meg a szar motor miatt eladtam,a motor egyszerűen a japán autópájára van tervezve ha csak 120al mész vele kimegy a világból,na de ha tolod neki szarrákopik 200 ezer km alatt.
Az alakatrészárak horribilisak,egy féktárcsa többe kerül mint 2 db egy Passátra,az alkatrészboltban csak nevetnek ,ha megkérdezem miért ilyen drága,a válasz:mert Japán!!!
Szóval a mítosz él a Japán autók körül de ennek ára is van!
Hibalista
- motor ,ette az olajat
- hátsó fék ,állandóan baja volt mindíg beragadt
- kaszni rohadt 9 évesen
-
-
Ide hordtam szervizbe
Kazda László Pereces
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 1993 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 130000 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 60000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Favorit | Következő autója? | MB A170CDI |
Ennyire szerette | (3) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.3/10) |