A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Polo (2001-2009)

Polo 1,2 12V ICE (SUN) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A kis morgó 1,2 12V

Szöveges ítélet

Nos! Gyenge egy hónapja vásároltam vadonat újan az autót, a nemrégiben kezdődött akciós keretek között... SUN néven.
Az új autók piacát részletesen átnézve, hosszas latolgatást követően döntöttem a Polo mellett. Nekem a cél az volt, hogy minél olcsóbban megússzam, és azért legyen benne egy-két számomra hasznos extra. Az akcióban 2,599 M Ft-ért kínálták az autót, az 1,2 12szelepes, 65 lóerős motorral, három ajtóval, ABS-szel, man.klímával, szervókormánnyal, 4 légzsákkal, cd-s rádióval. Nagyjából ennyi. Semmi több! Bár nekem ez bőven elég ! Őszintén megmondva, néha az elektromos ablak hiányzik... Az említett felszereltség mellé még egy "lakk" fekete fényezést választottam.
Az első pillanatban, mikor beleültem és elhoztam a szalonból, azt éreztem, hogy könnyedséggel megy az autó, városban kitűnően manőverezhető. Az átvétel pillanatától számítva több többszáz kilóméteres úton vagyunk túl, és eddig hál´ Istennek egy rossz szót sem szólhatok rá. E röpke hónap alatt 4000 km-t zavartam le a kicsivel, és teljesen pozitív a benyomásom!

A motor teljesítménye egy személlyel, országúton elegendő. Ha valaki szeret előzgetni, az sem lehetetlen, mert elég pörgős az 1,2-es motor. Azért senki ne számítson lóerőgyárra...
Miután túlléptem a 2000 km-t, gondoltam kipróbálom a "végét" a járgánynak, és sikerült elérne az óra szerinti 180 km/h-s sebességet, a gyári 162 km/h-s adatot megcáfolva úgy, hogy befékezett előttem egy A6 3,0 TDI, és a fék gyengesége miatt lassításra késztetett. A gyenge fékeket természetesen csak ehhez a tempóhoz értem, ugyanis a normál közlekedési viszonynál hibátlan.
A kocsi fogyasztása tehát nagymértékben függ a sofőr lábának nehézségétől, illetve a klíma használatától.

Egy másik dolog, ami érdekes és egy kicsit bosszantó:
Ahogy fent már említettem, én a 3 ajtós verziót választottam, és a két ajtó nagy méretéből adódó súly miatt, a vezető felőli zsanár elkezdett nyekegni. Sajnos még nem sikerült kiderítenem az okát, de bízom benne, hogy nem komoly a gond, és csak egy kis zsírzás kell.

Összeségében az autóval elégedett vagyok, és ajánlom mindenki figyelmébe. Szerintem teljesen felesleges az 1,4-es modell, mivel sokkal jobban az sem megy, és fogyasztásban sincs különbség, árban viszont viszonylag jelentős.

A későbbiekben még beszámolok személyes tapasztalataimról!

Hibalista

- Semmi

Ide hordtam szervizbe

még nem vittem sehová, mivel 30.000 km, vagy 2 év az első szerviz!

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2007
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 4000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Opel Astra Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Polo 2001 (2005 - 2006)

További ítéletek (292 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)