A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Polo (2001-2009)

Polo 1,4 PD TDi 

Az ítélet értékelése
4,0(2 db)

A kedvenc Izompólóm

Szöveges ítélet

Az autót 2006 év elején kaptuk céges autóként. Eleinte nem bíztam benne, egy pörgős jó benzines után egy háromhengeres dízel?-gondoltam Aztán a bejáratás után már oda lehetett neki lépni rendesen és mindenkit meglepett a gép. Indításkor erős traktorhang hallható, de engem nem zavar egyáltalán, mivel a menetteljesítménye kárpótól mindenért. 1400ccm, 80Le, 200Nm.
2000-es fordulat alatt semmi ereje, de aztán megjön a nyomaték és nagyon megindul. Az előzés élvezetes csak ne 2000 alatt kezdjünk bele. Bírja 4500-ig is, de felesleges 3500 fölé forgatni, mivel a váltó fokozatai jól vannak kiosztva és nem esik a fordulat 2000 alá. Az egyes pillanatok alatt leforog, hamar el kell váltani. Kettesben már jobban élvezhető ahogy húz és még ötödikben is megy rendesen. 90-nél csak 2000-et forog a motor és 4liter alatt eszik. A 140-et elég hamar eléri és csak 3000-et forog itt is. ezután kicsit alábbhagy a lendület-a kis ccm ugye-de azért még gyorsul. 4 személlyel a 170 nem gond neki és még tud többet is. Azt hozzá kell tenni, hogy a súlytöbbletet megérzi a kis motor, ha egyedül megyek sokkal erőteljesebb. Nagyon hajtós tempónál 140-160 kéri a 6 litert is. A váltó is nagyon jó, pontos, egyedül a gyors egyesből kettesbe váltást nem annyira szereti. A futómű jól eltalált, kényelmes és kanyarokban is jól tart. Csúszási határon barátságos. Szivem szerint keményebbre venném, de hát ez nem sportautó. A kormány fogása nagyon tetszik csak a szervó-rásegítés lehetne kevesebb. A beltér nekem megfelelő. A helykínálat elöl nagyon nagyvonalú. Én nagyon kényelmesen elférek (191 cm) és mögém még be tud ülni egy 180 cm-es ember simán. Az autó formája átlagos, ami tetszik nagyon az a hátsó rész. Az új lámpák jól mutatnak. Eddig 31000 km van benne gond nélkül, remélem így is marad. Mindenkinek azt tudom javasolni, hogy hidegen ne hajtsa a motort és erősebb igénybevétel után hagyja járni pár percig alapjáraton és csak utána állítsa le. Meghálálja a motor. A 30000-es szervíz 100000ft körülibe kerül, akinek már nem garanciális inkább vigye egy jó maszek szerelőhöz. Én a long life olajat is lecserélném 20000 km után.
Összességében egy jó autó nagyon jó motorral és lehet vele nagy meglepetést okozni azoknak akik nem tudják, hogy mit tud a dízel Izompóló. Az ára szerintem irreálisan magas ezzel az erősebb motorral és comfortline felszereltséggel(klíma, 4 légzsák, elektromos ablak-tükör, ködlámpa, 185/60 kerék) 4 millió körül van. Ennek ellenére csak ajánlani tudom! A 70 lóerős dízel kicsit olcsóbb, de arról nem tudok nyilatkozni. Aki ezt elolvasta lehet, hogy azt gondolja rólam: Agyondícsértem egy kis polót, kis dízelmotorral és lehet, hogy nem is megy annyira és nem is olyan jó. Nekik azt mondom, hogy próbálják ki és mindenki döntse el maga. Szerintem meg fognak lepődni egy picit biztosan. Én is próbáltam a benzines változatot, de motorikusan nem lehet összehasonlítani öket.

2008.10.04.
Túl vagyunk a 60000 km-en és az autó továbbra is hibátlan szerencsére. Nagy negatívum ért viszont a márkaszervízben. A 60000 km-es olajcsere után néhány száz km-rel gondoltam megnézem az olajszintet és meglepetésemre éppen csak a minimum fölött van 1 mm-rel. Szóval 3,8l helyett kb. pont egy literrel töltöttek belek kevesebbet a longlife olajból. És így egendnek utamra a további 30000km-re. Mindezt 88000 ft-ért. Nem akarok a szervíznek negatív reklámot, de engem nagyon felháborít. Azt meg sem említem, hogy ablakmosó folyadékot töltöttek bele, de a kupakot már nem sikerült visszapattintani, így kinyílott. Visszatérve az olajhoz nem hinném, hogy megette volna azt a hiányzó egy litert a 600 km alatt, mert az eddigi 60000 km alatt összesen 2 litert töltöttem utána pedig nem minimumon tartom az olajszintet. Még egy gondolat: a gyári nyári gumik (Matador MP 42) iszonyatos gyengék még száraz úton is és nem is igazán kopnak, ami még jó is lenne, de legalább tapadnának egy kicsit. Vizes úton erősebb fékezésnél (nem padlófék) rögtön kapcsol az ABS. Aki teheti minél előbb cserélje le és valami más márkától válasszon gumit, mert ez veszélyes. Az Uniroyal téli gumink sokkal jobban fog még +20 c fokban is. Ez egy nyári gumira nézve elég negatív bizonyítvány.
További balesetmentes és jó autózást mindnkinek!

2011.02.27.
Elértük a 141000 km-t, az autó továbbra is hibátlanul üzemel, csak az előírt szervizekre kellett vinni plusz egy talpcsapágy csere a jó utak miatt. Továbbra is tökéletesen elégedett vagyok vele.

Hibalista

- izzók - rendszámvilágító lámpa - talpcsapágy csere 125 ezernél a jó magyar utak miatt

Ide hordtam szervizbe

Csermely és Társa Balatonfüred

Értékelése: 2

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2006
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 141000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Brava 1.6 sx Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Polo 2001 (2005 - 2006)

További ítéletek (292 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)