A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fso, Fsm » 126p

650E 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Láttam már rosszabbat is, de nem sokat!

Szöveges ítélet

A legolcsóbb friss műszakis, 17 éves Polákot vettem, ami nem látszott túl rozsdásnak. Később kiderült, hogy a vizsga/eladás miatt rágletteltek a rozsdára. Egy rendkívül megbízhatatlan műszaki állapotú dögöt fogtam ki azért a kis pénzért. Az első hónapokban rendszeresen cserbenhagyott, pedig gépész vagyok. Később teletöltöttem a csomagtartót szerszámokkal, vettem bele pótkereket, ablaktörlőt, termosztátot, meg biztonsági övet, amit az előző tulaj nem adott, és 700km-es túrákra mentünk vele. Úgy megjavítottuk a fűtést, hogy télen ki kellet nyitni az ablakokat. A szélvédő páramentesítése miatt a fűtést nem célszerű kikapcsolni.
Miután megvettem, teletöltöttem fékfolyadékkal a tartályt, ami egy hét alatt kifogyott, és két hétig jártam levegős hátsó fékkörrel mire lett pénzem a javításra. Kiégett H4 55/60 W halogénekkel vettem, az izzókat kicseréltem, de nem tudtam, hogy a dinamós változat max a 40/45-ös gömböcöt bírja, és azzal is spórolni kell. 100-zal döngettem az éjszakai úton egy ideje, mikor kezdetben a lámpa halványult el úgy, hogy már nem láttam, később úgy lemerült az akku, hogy a gyújtás is elment. Szerencsére egyedül is be tudtam tolni, mikor lekapcsoltam a lámpát.
Volt, hogy zuhogó esőben elhagytam a baloldali ablaktörlőt karostul az otthonomtól 300 km-re, így a jobb oldalit tettem át a tengelycsonkra. Nyáron kezdetben úgy túlmelegedett, hogy 3000/min alatt égett az olajnyomás lámpa. Később 20w-50 olaj került bele nyáron, vettem gépháztető kitámasztót (csak a tudat miatt), és melegben nem zavartam huzamosan 80 fölé. Komolyabb eső után beázott a gyújtás és NEM indult. Vettem tehát a motorháztető-szellőzőre való burkolatot.
Amikor elszakadt az indító-bowden, a motortérből hosszú csőfogóval toltam az indítómotort a fogaskoszorúra. Volt, hogy megégetett a kipufogó. Az elszakadt gáz-bowden visszahúzó rugót gemkapoccsal, és hajgumival, a gyertya melletti szigetelést pedig a féléves fiam cumisüvegével oldottam meg. Miután kicseréltettem a karburátor fúvókákat az eredetihez közeli méretűre a fogyasztása 9-ről lement 5,6-ra tetőcsomesszal.

Hóban a Kispolszki a legjobb kocsi! A saját sávodban tudod kilinccsel előre venni a kanyart, de nem kézifékkel, hanem GÁZZAL! A kocsit egyébként amilyen gyenge volt, olyan gyorsan vezettem. Városban kevés kocsi volt gyorsabb nálam. Akkoriban vezettem egy Saab 900 turbo-t is. Az nyugis bivalyerős kocsi volt, és érdekes módon azzal lassan mentem. A Kispókkal pedig pontosan annyival, amennyivel tudott. (Gyári adat szerint 60 másodperc alatt gyorsul 100-ra, az újabb már 50 alatt ott van!)

A kezdeti életveszélyes állapothoz képest elég jó kocsit faragtam a Poloskából. Ez ugye elégedettséggel tölt el, és az élmények miatt is jó így visszatekinteni. Volt, hogy öten utaztunk benne, és persze akkor mindenki röhögött.

Senki ne értsen félre NEM ajánlom senkinek ezt a kocsit. Ha kevés a pénz olcsón lehet már modernebb koporsót találni.

Miután 4 évig használtam, kinőtte a család, mert másodikra iker fiaim születtek, és így már öten voltunk. Az volt a tervem, hogy a vizsga előtt, akinek kell, had vigye! De széttört a bal hátsó kerékcsapágy… A bontóban lealkudtam az autómentést (20km) és bontást össz. 8000 Ft-ot fizettem 2006 végén.

Hibalista

- gyújtáselosztó torony csere
- termosztát, pótkerék, biztonsági öv beszerzése
- hibás kulisszaállás miatt váltó belső csere
- laprugóköteg csere (6 helyen volt törött)
- dinamó, akku, fesz. szabályzó csere
- függőcsapszegek cseréje min 10x
- többszöri törött ülés csere és hegesztés (185 magas vagyok és 110kg)
- szelephézag, porlasztó, ajtózár
- indítómotor, féltengely hardy stb.
-
-

Ide hordtam szervizbe

Kecskeméti Gyula, 3508 Miskolc Martin Károly utca 33.
A Kispolszki javítás rossz üzlet, nem lehet érte annyit elkérni, amennyi baj van vele. Minden elismerésem!

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1985
Kényelem (1) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (2) Km vásárláskor 200000
Megbízhatóság (2) Vezetett km 100000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? ´73 Capri 2000GT Következő autója? Focus
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fso, Fsm 126p

További ítéletek (58 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)