A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Astra (2004-2008)

Astra 1,4 twinport 2007 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Auto

Szöveges ítélet

Igazából régóta készültem rá hogy írjak. Annyira utáltam az astra G-t hogy az kimondhatatlan. Miért vettem meg? Jó kérdés. Ennyi volt a keret. Ez meg jó válasz. Szóval igazából a forma volt, ami megfogott. Hát még Ferrari pirosban, mint az enyém! Szóval a H.astrát akartam venni. Megalkudtunk, és már majdnem. Aztán mivel volt még egy kereskedés útközben, pest alatt, így betértem. És beültem egy G-astrába. Mindig is szerettem volna Zsigulit. Na ez pont olyan volt. Nekünk az átkosban Trabant jutott. A Zsiguli volt a Kánaán. Na az nem jutott. Volt Samara de az később. Szóval beültem, és valamit éreztem. Olyan fapados volt. Olyan gusztustalan. Olyan kicsit kínai. Olyan nem is autó. Valahogy maradi volt az egész. Talán a buli utáni első randihoz hasonlítanám, amikor emlékszik az ember, hogy valami nővel volt az éjjel, de milyen volt az a nő? És csak állunk, és jön. Aztán meglátjuk. És elkezdünk sétálni, és folyamatosan valami szépet próbálunk felfedezni benne. A legrondább vonásaira is azt mondjuk, hogy ez szép. Azért szép mert ronda, és másnak nincs ilyen! / mondjuk ebből sok van, de nem pirosban!-/ Szóval ezt éreztem. Semmi fakszni. Egy műszerfal, egy kormány, ülések. Kényelmetlenek. Szóval próbakör. Olyan dodzsemes. Nagy vas. Mint valami mutáns Wartburg. Vashang. De volt benne valami. Valami, amit nem lehet leírni. Az előző autóm Póló volt. 100-LE volt. Na ez csak 90, de jobban ment. Az kényelmes volt, ringott, németesen, stájer fíling volt benne. Ez meg kemény volt. Ütött minden bucka. Abban vajpuha váltó, ebben azért kell tapperrolni hogy, bevegye. /mint a nőt-/ szóval beültem, vezettem, és meggyőzött.
Kerestem egy ismerőst, aki karosszériás, és márkaszervizes karosszériás. Tehát első körös bennfentes. /még műhelyfőnök is-/. Szóval tanácsot kértem hogy a H-G /nem Wells-/ között, mi a különbség. A válasz letaglózott. Semmi. A G jól meg van csinálva, a H meg egy szar. Na azért itt elgondolkodtam, ha a G nél ilyen benyomásaim voltak, akkor egy H-ban, öngyilkos lennék. Mégiscsak 1 millióval drágább! Szóval megvettem a G –t. és először azt is mondtam mindenkinek, hogy utálom. Aztán elkezdtem szeretni. Észrevétlenül. Ezzel beállok a garázsba. Az előző autóimmal, hiába van 2 garázsom, sose álltam bent. / a leadott Pólót mégis úgy tette ki a kereskedő, hogy garázsban állt, meg sérüléstől mentes. Az. Nálam csak ajtó volt cserélve.-/ szóval ezt szerettem. Ez autó. Nem tele kütyüvel, és nem romlik el. A pólóban annyi égőt cseréltem hogy az bődület. Gondolkoztam, hogy Tungsram részvényeket veszek, hátha akkor olcsóbban jönnek az égők!!! Szóval ez nem romlott még el. Égő sem égett ki. És írom a km/ fogyasztást/tankolást. Eddig 5,9 liter mutat az átlag. Így 7000 km –nél. Aki akarja, elhiszi, aki nem az nem. A Pólóm 10 felett evett! Kiszámoltam, hogy ami kilométert beleraktam abba, ha azt ebbe teszem bele, akkor 1,5 millióval kevesebbet költök tankolásra a közel 4 év alatt! Ha ez nem győz meg valakit, akkor semmi sem! És megint csak azt írom. Megszerettem ezt az autót. Ennek is van presztízse. Igaz hogy rámvillog a Logen is, hogy tűnjek már a francba, igaz hogy lealáznám, ha akarnám, de nem akarom. Azért mert ezt az autómat szeretem. És nem hajtom. Ez az autó szép. Lehet hogy csak pirosban, de tagadhatatlan hogy szerintem, megveri a ferdeszemű 6-os Mazdát is. Az egy tömeg szar. Ez nem csak rá érvényes. Amikor a G astra készült, akkor még volt formatervezés, és nem akart minden autógyártó űrautót tervezni, a közutakra, és nem akart hasonlítani minden autó a másikra. Akkor volt forma. És ez egy szép eltalált, és korfüggetlen forma. A konkurens 4-es golf, a lába nyomába nem ér! Arra ránézünk, és kész. Erre ránézünk és nézzük! Nem rakéta egyébként, nem egy fittipaldi inkarnáció. De lehetővé teszi azt, amire készült. Megy. Lehet vele autózni. Elcsodálkozom, amikor önjelölt zsenik irják hogy nem megy, meg lomha szar. Vegyen akkor forma 1-es autót, és menjen azzal. Mit vár az ilyen ember egy 1,4 es autótól? Biztos az ilyenek veszik meg a plázában a mikro hifit, amire rá van írva, hogy 2 x 2400 WATT!!! A hangszóró 3 centis, de azt várja a makkos cipős balek, hogy letépi a fejét, a bass. Ennek persze fizikális akadályai vannak. De ezt nem éri fel ésszel. Az Astra tehát egy 1,4 es autó. Jobban megy, mint a 100 LE. Egyébként szintén nem rossz Póló. Kevesebbet is fogyaszt. És nem rakéta. De használható. Ha nem akarja valaki folyamatosan meglovagolni belőle az egyébként jóval több mint kilencven lovat, akkor sokáig jó autó lesz. Megbízható jó autó!

Hibalista

- Igazából csak zörgött. Mindenhol. 8 szor vittem vissza, és most nem zörög.

Ide hordtam szervizbe

Opel tormási Kecskemét

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2007
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 7900
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Polo 1,4 Comfortline ice 100,LE Következő autója? Astra
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Astra 2004 (2005)

További ítéletek (427 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)