A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Isuzu » Trooper (1998-2003)

Trooper 3.5L V6 4WD 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A Nagy Fehér

Szöveges ítélet

Sok neve van. Isuzu Trooper (Isuzu tervezte), Opel Monterey és itt Ausztráliában Holden Jackaroo. Masszív alkatrészek jellemzik, ami nem csoda hiszen az Isuzu főleg teherkocsikat gyárt. A terepképességei nagyon jók, igaz egy számmal nagyobb lábakat kapott. Az enyém manuális váltós és a 3.5l-es benzin motor (6VE1) figyel benne. A motor talán túl finom szerkezet egy ilyen kocsihoz; jó sok szenzor van rajta, sőt az Amerikában 4 (!!!) lambdaszenzor okoskodik a vezérlésnek. A motor kellően nyomatékos terepen is, akár igen mély homokban is jól megállja a helyét - felezőt csak ritkán kell kapcsolnom. Ez a kocsi nem egy díszterepjáró (mint pl. X5 és társai) bár sokat csak aszfalton használnak, plusz nagy és szerintem formás is, de csak kengururáccsal. Rács nélkül kicsit buta arca van.
Az egyetlen gyengesége hogy iszákos. 11.3-17.5 literig minden volt már, de az átlag 14-15. Bár ez azt hiszem nagyon függ attól hogy hol tankol az ember (Ausztráliában...). A 11.3-es rekord fogyasztást egy BP kút útán értem el.
A kocsi nagyon megbízható - sok kihalt pokoli forró és távoli helyen jártunk már vele gond nélkül. Kapott egy K&N légszűrőt meg irídium gyertyákat. Egyedül a klimakompresszor tárcsájának csapágya döglött meg (oké, csak kicsit zajosabb lett) egy nagyobb patakon történő átgázolás után, bár ez a korához képest nem nagy hiba. 10 ezer kilométer után mértem 2dl olajfogyasztást ami nagyon frankó azt hiszem, ahhoz képest hogy 230 ezer km-el vettem. De fontos megjegyezni hogy a motor igényli a szervizintervallumok betartását - erről főleg a Trooper meg Jackaroo fórumokon lehet meggyőződni. Szeretem ezt a gépet; fehér színben fekete ablakokkal és fehér feliratos gumikkal nagyon határozott jelenség, érződik a tömeg :-) . Ha az Isuzu ismét belefogna egy hasonló kocsiba V8-as motorral akkor arra lehet beneveznék. A mellékelt képeken a természetes élőhelyein figyelhető meg :-)

Hibalista

- A klimakompresszor tárcsájának csapágya.

Ide hordtam szervizbe

Én javítom ha kell.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1998
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 230000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 14 l
Előző autója? Probe Következő autója? Valami ilyesmi.
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Isuzu Trooper 1998

További ítéletek (0 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)