A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » C4 (2004-2010)

C4 1.4 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

ROHADT Citroen C4

Szöveges ítélet

KImondottan utálom ez az autó és ami legjob hogy nem tudok elszabadulni túle, már az ügyvédnél van de a C.Hungárianem foglalkozi vele s azt az ajánlatot kaptam hogy kicserilik az auto 1 ujra de a kölömbözet nekem kéne kifizetni. hát nem nevetséges?

Hibalista

- 2006. szeptember 29-én Magyarországon a Citroen Vác Maros Autóház Kft-től (H-2600 Vác Szent László út 34.) vettem egy új, gyártó sorról lekerült Citroen C4 1,4i Tendance típusú személygépkocsit.
- 1./ Első hosszabb utunk Prágába vezetett, már ezen az úton is jelentkeztek az autóval problémák. A környezetvédelmi rendszer visszajelző folyamatosan világított. Ott Prágában elvittük egy hivatalos Citroen márkaszervízbe (AUTOPORT s.r.o. Korytná 47 10000 Praha 10-Strsnice), ahol autódiagnosztikát csináltak, és megállapították kétfajta hiba is észlelhető, de helyben nem javították, a hibalappal hazaküldték az autót.
- A magyarországi szerviz szintén autódiagnosztikának vetette alá az autót, náluk azonban ezek a problémák nem jelentkeztek. Hiába mutattuk a prágai szervizlapot, azt a választ kaptuk, hogy mivel náluk más diagnosztikai rendszer van, nem tudnak mit kezdeni a cseh kollégák adataival.
- 2./ 2007. február 5-én elvittük az autót a Citroen Pásztorhoz, mivel újabb hibák jelentkeztek. A fék zajos volt, az autó hidegen rángatott. Kölcsönautót kaptunk, egy napos bevizsgáláson ott maradt az autó, mikor visszamentünk érte, ugyanazt a választ kaptuk, mint egy hónappal korábban, hogy semmiféle hibát nem észlelnek, és a fékkel sincs semmi baj.
- 3./ 2007. február 20-án, mivel a fékkel még mindig problémák voltak, visszavittük a Citroen Pásztorhoz, egy napig szervizelték, szervizpapírt nem kaptunk róla, a fékhiba ugyan megszűnt, de a motorrángatózás továbbra is észlelhető volt.
- 4./ 2007.02.23-án, mivel a Citroen Pásztorba vetett hitünk megingott, elvittük az autót a Citroen Vác Maros Autóházhoz, a motor továbbra is fennálló problémái miatt. Diagnosztikának vetették alá az autót, majd mindössze egy majdnem üres A4-es lapot kaptunk azzal, hogy ˇHiba nem található”.
- 5./ 2007. április 13-án visszavittük az autót a Maros Autóházhoz, mert a motor még mindig rángatott, és a bal oldali, két ajtó között lévő ˇBˇoszlop iszonyatosan recsegett. Ott marad az autó javításra, a recsegés ugyan megszűnt, de továbbra sem találtak semmilyen problémát. Jelezték, hogy a Citroen Hungária semmilyen segítséget nem nyújt nekik, a csehországi márkaszevizzel való kapcsolatfelvételben, ezért nekünk kell onnan kikérni a kódokat, hogy tovább tudják vizsgálni a problémákat.
- 6./ 2007. május 8-án Zuglóban menetközben felforrt a hűtővíz, kigyulladt az azonnali megállásra figyelmeztető jelzés, ki kellett hívni a Citroen Assistance szolgálatot. Elvitték azˇautót, és kijavították a hibát.
- 7./ 2007. május 29-én visszamentünk Prágába, az ottani szervízben újabb diagnosztikát csináltak, ismételten kimutatták az anno 2006. decemberi hibákat, teljes hibakódokat kaptunk és rajzokat, ahol egyenként feltűntették, hogy hol, melyik alkatrész hibás. A Citroen Hungária semmilyen segítséget nem nyújtott ahhoz, hogy a prágai szerviz kijavítsa a hibákat (csereautó, útiköltség megtérítése), melyhez kint kellett volna hagynunk a kocsinkat.
- Magyarországon a prágai diagnoszikai adatokat elfaxoltuk a Maros Autóháznak, akik azt mondták, hogy nem tudják értelmezni ezeket a kódokat, meg kell tanácskozniuk a Citroen Hungáriával, mint beszállítóval, és majd jelentkeznek. Erre a mai napig nem került sor.
- 8./ 2007. június 5-én személyesen bementünk a Citroen Hungáriához, mivel hiába vártunk addig a jelentkezésükre. Ekkor Zétényi Annával, a panaszkezelő iroda munkatársával sikerült csak beszélnünk, aki azt a felvilágosítást adta, hogy a Citroen Hungáriának semmi köze a szervizek működéséhez, nem kényszeríthetik külföldi márkaszervizekben készített diagnosztikai adatok befogadására a HIVATALOS Citroen márkaszervizeket, merthogy magyarországi Citroen és a csehországi Citroen más (?). Hivatása gyakorlásának magas színvonalát jelezte a csereautóra vonatkozó megjegyzése, miszerint ˇha nem tetszik, járhatunk BKV-velˇ. Semmilyen további segítséget nem volt hajlandó nyújtani, se panaszkönyvet, se egyéb telefonszámot nem volt hajlandó a rendelkezésünkre bocsátani.
- 9./ Még ugyanaznap, elvittük az autót egy szlovákiai márkaszervízbe is (SONEZ AUTO s.r.o. Komárnanska cesta11, 940 31 Nové Zámky), ahol a prágaival teljesen megegyező hibalistát kaptunk. Innen hazafelé úton az autó erősen berángatott, emiatt kihívtuk újra, már Magyarország területén a Citroen Assistance-t, akik elszállították az autót az érdi Sipos Kft-hez (2030 Érd, Iparos utca 34.)
- Innen másnap azt a hírt kaptuk, hogy az autóval nincs semmi baj. Ez annál is inkább meglepő volt, mivel ott volt a kezünkbe a teljesen friss szlovák hibalista.
- 10./ 2007. augusztus 21-én sikerült elérni a Maros Autóháznál, hogy a szlovákiai hibalista alapján (P0075, P0011) kijavítsák az autó hibáit. Ezután már csak az volt furcsa, hogy a négy hónappal azelőtt, 2007. április 13-án nyitott hibalapra akarták rávezetni ezeket a szerelési munkákat. Még ugyanitt jeleztük, hogy a ventilátor kopog, de ezzel kapcsolatban a szerviz nem talált hibát.
- A szervizelés óta a motor rángatózása ugyan megszűnt, de a kormánynál azóta is furcsa, sípoló hangot hallunk. Amikor jeleztük (2007. augusztus 23.), az volt a válasz, hogy ez ennél a típusnál normális.
- 11./ 2007. szeptember 07-én újra motorrángatózás miatt szervizbe kellett vinni az autót. Ekkor már ügyvédi javaslatra, ügyvédi ráhatással hosszabb kivizsgálást kértünk az autóra, és erre az időre csereautóra tartottunk igényt.
- Az autó ebben a szervizbe kb. egy hétig volt bent. A szerviz lap szerint az autót minden nap többször, hosszasan vizsgálták, járatták. Ehhez képest a kilométeróra állás 22408-ról mindössze 22409-re változott (erre bizonyság az ügyvédi papír).
- 12./ 2007. november 28-án elvittük az autót a 2C Autó Zugló Kft-hez (1147. Bp., Deés utca 1.), mivel a ventilátor hidegen kerregett, a sebességhatároló használatkor a szerviz felirat megjelent, 1-es, 2-es fokozatban halk sípoló hang hallatszott. Itt kicserélték a ventilátort, a tempomatnál pedig jelezték, hogy tele van a memóriája (?) ezért írja ki, hogy szervizt igényel. Ez azért tűnt furcsának, mert 2007. augusztus 31-én volt az autó szoftverfrissítésen, ahol nem jelezték, hogy gond lenne a memória kapacitásával.
- 13./ 2007. december 12-én újra felkerestük a 2C Zuglót, mivel a vízhőfok mérő összevissza ugrált. Ott azt az információt kaptuk, hogy ez teljesen természetes a diesel autóknál, egyébként ezek az adatok csak tájékoztató jellegűek. Mikor jeleztem, hogy az autó benzines, a kolléga nem tudott értelmes, helytálló információval szolgálni.
- 14./ 2008. január 16-án a Wallisnál (CIWA Kft. 1044. Bp. Váci út 76-80.) Citroen megrendelésére softverfrissítésen esett át az autó, és kicserélték a vízhőfokmérőt is. Jeleztem, hogy a sebességkorlátozó kiírja, hogy Szerviz, és a vezetőoldali ablakemelő időnként nem működik. Ekkor javítás azzal az indokkal nem történt a sebességkorlátozó tekintetében, hogy a szoftverfrissítésnek orvosolnia kell ezt a hibát is.
- 15./ 2008. január 21-én a vízhőfokmérő szabálytalan működése miatt visszavittem az autót a CIWA Kft-hez, ahol termosztátot és termosztátházat cseréltek. Azóta ilyen jellegű probléma nem jelentkezett.
- 16./ 2008. február 05-én visszavittük az autót a CIWA Kft-hez, a probléma még mindig az ablakemelővel, illetve a sebességkorlátozó Szerviz feliratával volt. Mivel a műhelyben az ablakemelő kifogástalanul működött, így ezzel nem tudtak mit kezdeni, a diagnosztikai gép pedig semmiféle hibát nem jelzett a sebességkorlátozó műszernél, tehát a gépük szerint ezzel sem volt gond.
- Időközben utánajártam a csehországi szerviznél, hogy létezik-e az, hogy ennyi hiba közül a magyarországi diagnosztikai gépek semmit nem jeleznek ki. Ott azt a felvilágosítást kaptam, hogy ilyen nem létezik. Amikor ezt jeleztem a 2C-nek, ott előbb tagadták, majd elismerték, hogy tényleg jelzett hibát a gép, de a Citroen Hungária utasítására azokat a hibákat nem kötelesek kijavítani amelyek nem jelentkeznek közvetlenül a szervizben. Amikor ezt számon kértem a Citroen Hungáriától ott is előbb tagadásba futottam, majd ugyan elismerték ezt a tényt, de a továbbiakban nem voltak hajlandók velem együttműködni, sem szabálykönyvet kiadni, ami erre vonatkozna.
- A legujjab az hogy kötelező szerviz után elmentem kölföldre és kiderült hogy fojik az olaj tehát ujra szerviz.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (1) Évjárat 2006
Kényelem (6) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (1) Vezetett km 35000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? atos Következő autója? Hyundai
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (1.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën C4 2004 (2004 - 2006)

További ítéletek (189 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)