A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » 126 (1972-2000)

126 126p/650E 

Az ítélet értékelése
3,8(5 db)

Kicsi kocsi nagyon megy

Szöveges ítélet

Üdv Mindenkinek.

Nos. Mit is lehet Írni egy Kispolskiról. Kezdjük ott, hogy az átlag úgy van vele, hogy a kispolski nem autó. Ebben teljesen igazuk van. Sokkal több annál! Az enyém érdekesen került a családba. Anyámnak akartunk valami kis szaladgálós autót venni. Trabant lett volna eredetileg, de ő azt mondta, nem szereti a kormányváltót, így maradt a polák. Sokat nézelődtünk, míg találtunk pár eléggé lepusztultat elég drágán... Aztán kiszúrtunk egy kis sárga aranyost az egyik kereskedésben. Bementünk megnézni. ´85-ös gépsárkány, 1 év műszakival és friss zöldkártyával potom 70ezerért. Kissé rohadó küszöbökkel és agyonvakult lámpákkal. Gondoltuk, úgyis költeni kell rá, de nem olyan sokat, jó lesz. A vételárat aztán sikerült lealkudni és így 52ezer forint után már jöhettünk is vele haza. Nagyon jól ment, meg is lepődtünk. Édesanyám használta, aztán 1 évig sajna "C"-vágányra került, ugyanis eltávozott belőle a kuplung és a váltóból az 1-es fokozat. (jelzem, senki nem szólt, hogy a polákok 1-ese nem szinkron és csak álló helyzetben lehet kapcsolni... el is daráltuk szépen) A kuplung pedig azért ment tönkre, mert volt még egy 1.6-os diesel opelünk is, ami télen igencsak nem akart indulni. A polák meg pöccre. Ilyenkor nem volt más lehetőség, kötélre tettük az opelt és behúztuk. Ezt únta meg a kuplung. Ekkor kuplung és váltócsere. Röpke 1 éves állása után újra száguldott. De anyám már teljesen elszokott tőle, meg már nem is nagyon hajtotta, el akarta adni, minek legyen annyi autó a portán. Nekem meg pont akkor lett meg a jogsim, "elkunyiztam" hát tőle. Akkor kezdődött az, amit álmomban nem hittem volna. Mondom megtanulni vezetni, meg első autónak jó lesz. Igen, csak arra nem számítottam, hogy így a szivemhez nő. Nagyon sokat mentem vele, egyre jobban tetszett. Utána elkezdtem dolgozgatni és onnan nem volt megállás. Nagyon megszerettem és elkezdtem csinosítgatni. Azóta nagyon sokmindenen ment keresztül. Egy teljes lakatoláson ,meg festésen, ami sajna nem lett az igazi. Azóta már leesett egy 2 méter mély árokba is (jelzem, nem önhibámból!), beszakított egy garázsajtót (na az az én hülyeségem miatt volt). De kisebb-nagyobb gondokkal is, de elnyűhetetlen. Soha nem hagyott még cserben, leszámítva a hengerfejes bajt. 4 személlyel emelkedőn nagy melegben kissé megerőltettem és felforrt benne a motor. A nagy hőtágulás nem tetszett a szelepfészeknek és kiesett a helyéről. Na ekkor kellett csak hazahúzni. Egyébként mindenkinek ajánlom, aki jól akar szórakozni és olcsó fenntartású kocsi kell neki. És döglenek érte a csajok is... Ez a kisautó is elvisz a világ végére is, én Salgótarján mellett lakom a mátrában és az alföldre is rendszeresen lejárok vele minden gond nélkül. Törődést igényel, mert igenis lelke van. Mindenesetre eladva soha nem lesz, nagyon a szivemhez nőtt. Olcsón lehet belőle szép kisautó, még az extrák se horribilis összegűek. És el lehet képzelni, milyen jó érzés, mikor a városban nem a "gazdag kiccsávó" X5-ös bömcsijének fordulnak utána az emberek, hanem a poláknak. Mindenkinek mosolyt csal az arcára, és tuti sokan megnézik, pláne, ha egy kicsit spoilerezettebb a gépsárkány! És ha benne vagy a rajongói klubban a sok lelkes márkatárssal együtt, na az meg megfizethetetlen.

Hibalista

- -kuplungtárcsa szerkezettel (hála egy 1.6-os diesel opelnak télen, hogy csak húzásra indult)
- -hengerfej (kiesett a szelepfészek, mert felforraltam benne a motort)
- -hardy-tárcsa
- -váltó (eltünt az 1-es fokozat)

Ide hordtam szervizbe

Sehova!:D
Én csinálgattam rajta mindent. Egyszerűen és könnyen szervizelhető kisautó minimális autószerelési tudáassal is remekül meg lehet rajta csinálni mindent. Olcsó az alkatrész is hozzá.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1985
Kényelem (9) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 67000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 70000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Következő autója? Opel atra F, de nem következő, hanem mellé
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat 126 1972

További ítéletek (123 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)