A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Omega (1986-1994)

Omega 2.3 TD 

Az ítélet értékelése
3,5(2 db)

Hitvány kurva

Szöveges ítélet

2007 dec 28án jutottam hozzá... Mondván kell valami olcsó dízel üszök ami mindenképp hátsókerekes, hogy tudjak vele veretni a hóban meg a vizes füvön, (aszfalton el lehet felejteni mindenféle drifteléssel kapcsolatos dolgot, mert alkalmatlan rá) és nyáron meg jólesz munkásautónak amíg ki nem rohad alólam. Első utam Érdről hazavinni Győrbe. 30kilométer után a 3. henger alatti hajtókarcsapágy rövidesen a karterből került elő. Hazavontatni, hajtókart cserélni, hajtókarcsapágyszett, főtengely, hengerfejtömítés, karter tömítés, olajcsere, és gondoltam fasza kocsi... Volt rajt egy 1360 kilós kampó, boldogan elhúzta a trélert rajta egy 1100kilós autóval, mindezt 40kilométerrel a nagyszerviz után bejáratós állapotban a bakonyi szerpentinen. Utána motorcsere. Egy elszámított kanyarban telibevertem a patkát olyan 70el, tehát kiszakadt alóla a hátsó futómű, nagyjából úgy ahogy volt... Hátsóhíd csere otthon 1 nap alatt megoldódott. Újra üzemképes lett. Hurrá... Egész addig amig el nem szakadt a generátor és a vízpumpa ékszíj. Persze a vízhőfok gomba rossz volt, a zene meg ordított ugyh csak arra lettem figyelmes h megállt. Ismét motorcsere következett be. Később eltört a generátor tartóbak, és a csavar vége benntszakadt a blokkba. Szép művelet volt kiszedni, tartóbakot megheggesztetni, és mehet is tovább. Egyszer Salzburgban hirtelen kigyulladt a töltés jelző lámpa a műszerfalon. Gondoltam biztos vizes lett a szíj és elcsúszott, nem is foglalkoztam vele egészen addig míg a fordulatszám mérő 0át az üzemanyagszintjelző pirosban és a vízhőfok jelző is ütközésig esett, a lámpák pedig épphogy nem aludtak ki teljesen. Hát nem volt mit tenni, hazamentem vele a szállásra Loferbe, sikerült keríteni kölcsönbe egy akksitöltőt ugyhogy amig síeltem szépen töltődött a 85Ah-s Banner. Hazaindulás előtti este 3 órás hóesésben fagyban történő szerelés után rá kellett jönnöm, hogy nem tudom egy primitív szerszámoskészlettel orvosolni a problémát. Tehát másnap reggel elindultam haza 520km-re... A szerpentinen persze dugó volt egy elakadt kamion miatt. A gond a következő volt: Álló helyzetben a víz nagyon melegedett majd elég hamar felforrt. Azzal is tisztában voltam, hogy ha leállítom akkor soha többé nem fog elindulni. Tehát megfordultam, mentem 5-6 km-t míg visszahült a víz és megint beálltam a sorba 1es alapjáraton araszolni egy jó5-10percet, mejd ismét megfordultam és mentem visszafelé pár km-t. Mindezt addig játszottam míg elfogyott a sor, ugyanis 25 kilométerrel hátrébb voltam mint ahol először megfordultam. mind1. Bécs után nemsokkal közuti ellenőrzést tartottak az osztrák rendőrök. Egyértelmű h egy szakadt A omegát kiszednek a sorbol... Majd arra kért a biztosúr h állítsam le. Mondtam neki h ez sajnos jelen esetben nem kivitelezhatő hacsak nem akarja betolni utána. Körbejárta az autót egyszer. Meg mégegyszer. Megnézte a gumikat. (szerencsére salzburgba indulás előtt vettem 4db egész jó állapotú Continental téligumit) Majd a szemle után a biztosúr közölte velem, hogy "ez az autó közlekedésre alkalmatlan." Persze én teljes mértékben tisztába voltam ezzel, de hosszan tartó sajnálkozás és magyarázkodás után továbbengedtek egy szóbeli figyelmeztetéssel. Eljutottam Mosonmagyaróvárig egy akksival generátor nélkül, mindnféle villamosságot igénylő fogyasztó használatának mellőzésével. Majd belefeletkezve az utazás élményébe, egy előzésnél véletlenül kitettem az indexet. Ennyi kellett. Azt a minimális energiát is elvette az akksiból ami nyitvatartotta az adagolóban a mágnesszelepet. -> vontatás, benzinkúton töltő kunyerálás, egy kávé + egy doboz cigi elfogyasztása után a kutas srácok betolták, és hazáig szárnyalt. Generátorba másnap 8000ér cseréltek egy fesz.szabályzót. Jólett 2 napig. Akkor már magam cseréltem ki. Hozzáteszem ennél az autónál a leg gusztustalanabb dolog a generátort leszedni. Ugyanis kibaszottul balfasz helyen van, és kurvára nem lehet hozzáférni, és rajta van még a szervószivattyú is, a kis hangyafasznyi anyákkal, meg forditott menetes csavarokkal, majd aláfexel, és ömlik a pofádba az olaj a sós hólével együtt, közbe a stecklámpa leesik, mert persze este 10kor töksötétbe hóesésbe fasza ilyet csinálni.... Na mind1. Idő közben még jópár autót behozott ausztriábol tréleren, és soksok gázolajat bezabált, ezt a generátoros szitut még 3x eljáccotta ezen kívül, ugyhogy a végére már volt 4 generátor a csomagtartóba felcimkézve h melyiken mi a rossz és egyet mindig sikerült összehozni belőlük ami működött. Közben szépen estek le róla a rohadás miatta különböző müanyag küszöb borítások, díszlecek stb... egy idő után 20 centis vízben állt a pótkerék. Egy ideig minden eső után kitörölgettem meg kitakarítottam. Aztán egyszercsak megint hengerfejes lett. Na akkor mondtam hogy oké... Bebasztam a nyírfa alá és ott rohad a mai napig. Igaz egyszer megvették, aztán visszahozták, aztán megint elvitték, de újra meg újra arra lettem figyelmes hogy már megint ittvan... Közbe már vettem 2 másik autót, de ez a rohadt szemét hitvány dög még mindég ott pislog a fa alatt. 2008 08 17ig vizsája is van. Valaki igazán elvihetné onnan. Még adásvételit sem kell írni, csak tünjön el örökre.

Hibalista

- Minden elromlott rajta ami elromolhat egy ekkora szarládán...

Ide hordtam szervizbe

jómagam

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

haver

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (2) Évjárat 88
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 120000
Megbízhatóság (2) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? vectra Következő autója? citroen Bx Td, és 2.0i Vectra
Ennyire szerette (2) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Omega 1986 (1990 - 1994)

További ítéletek (96 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)