..., de akkor is a vw a király:)
Szöveges ítélet
Mindenképpen új autót szerettünk volna. Előtte 10 évet golf 1-esem volt. Utána még családban maradt, most ért el addig 29 évesen, hogy a kaszni miatt ki lesz vonva a forgalomból. 2005-ben vettük 2 millióért. Még swift lett volna ennyiért, de azt inkább kihagytuk Az árát megérte. Ami zavar, hogy nincs szervokormány, de 4 légzsák és abs van. Természetesen ennyi pénzért nem fért bele a légkondi, elektromos ablak, tükör. Az árát a legjobban tartja a többi kisautóhoz képest (fábia, swift). Teljesítmény gyengus, de nem is vártam többet. Városban elegendő, pörgetni teljesen felesleges, így se úgy se megy.
2000 km-nél féltengelycsere volt, mert kattogott váltásnál. 18000 km-nél termosztát csere volt. Ezeket még gariba cserélték. Egyébként semmi gond nem volt vele.
Belső tér egyszerű és letisztult , de nekünk pont ez tetszik. Ülések kényelmesek, hely elegendő. Műszerfal nem nyikorog.
Szerviz költségeket lehet csökkenti, ha az ember viszi az castrol olajat, szűröket.
Fogyasztás nyáron budapesti forgalomban és országúton vegyesben 5,9 l lett. Télen csak városban kis utakon volt már majd nem 9 l is.
Összességében megérte megvenni és még marad is pár évet.
Hibalista
- féltengely gariban
- termosztát gariban
Ide hordtam szervizbe
Óbudai autójavító kft.
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 29000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 29000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | golf1 | Következő autója? | golf5 |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.2/10) |