A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Land Rover » Defender 90, 110 (1983-1990)

Defender 90, 110 2.5 TDI 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Döglődő angol beteg!

Szöveges ítélet

A Defender 110-est néztem éveken keresztül... lehet, hogy ezért esett ilyen rosszul... Szóval az autó 170.000-ben jött, részt vett egy standard offroad versenyen (MVásárhely), egy találkozón (Borszék), vontatott kb 250 km-t. Ezenkívül ment 800 km-t aszfalton, összesen a kezem alatt 1500 km-t. Jelzem, 324-es aro-ból ültem át... Ez alatt az idő alatt az autónek elszakadt 3 alkalommal a vízslagja, illetve kopogott vmi a futóműnél. Csapágy kiment, vitte magával a féltengelyeket, agyat stb. Miután kihozom a szervízből, az M3-son elfolyt, gyakorlatilag kirobbant a vízcső, természetesen megsült a motor... Motorcsere, kuplung, önindító, összesen 950.000 ft. Miután kész lett, elindult hazafelé, Székelyudvarhelyre... majd 170 km megtétele után megdöglött. Megállt a motor és többet nem indul. Jelenleg ott vagyunk, hogy vettem 9500 EUR-ért, majd 650.000 ft és megint 950.000 ft. Ja és megint nem működik ezért a pénzért... Amíg használtam, a következőket tudom mondani: erős motor, de pörgetni kell, hogy leadja a nyomatékot. Terepen jól megy, de nem megy jobban mint a 244-es benzines, vagy Andoria motros ARO. Max sebessége 130. Az úttesten 3-4-ből fordul, féktávolsága a tehervonatéval vetekedik. Véleményem szerint az ARO-nál nem jobb, csak nagyobb az image, iszonyatosan drága az alkatrész, nehéz beszerezni. Kényelmetlen kocsi, zajos, primitív. Nem tudom, hogy az előttem szólók hol használták az autókat, de én a hegyekben akartam használni... ha bírta volna. Sajnos, nagyon nagy szomorúsággal, hisz egy álom halt meg bennem, senkinek nem ajánlom az autót, legalábbis nem az 1999-es gyártású 2,5TD5-ös motrut.

Hibalista

- Az autó 171.000 ben felnyalta a csapagyait, előszőr a jobboldali elsőt, majd 54 km után (hisz haza kellett jönni), a féltengelyt, elszakította fékvezetéket, a kerékagy is megdöglött. Ez közel 1000 EUR, székelyudvarhelyi szervízben.

Ide hordtam szervizbe

Ezután, kiment Debrecenbe, ahol az utolsó 50 km-n megdöglött a baloldali csapágy is, természetesen a féltengelyt is vitte magával. Itt kapott difi zárat, elsőt, hátsót, csapágyakat stb, összesen 650.000 ft értékben. Ezután motorcsere ugyanannál a cégnél, majd megint megdöglött hazafele... most itt tartunk, hogy megy vissza...

Értékelése: 2

Képek az autómról

Fenntartási költség (2) Évjárat 1999
Kényelem (2) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 170000
Megbízhatóság (3) Vezetett km 1500
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? 324, Spartana Következő autója? nem tudom
Ennyire szerette (3) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (2.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Land Rover Defender 90, 110 1983

További ítéletek (14 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)