A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Mégane (2002-2008)

Mégane 1,4 16V 98Le Berline, Monaco 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Meggi, életem másik szerelme, mert megérdemlem

Szöveges ítélet

2008 nyarán vettem kerek három évesen 42.000 km-el (szerintem egyáltalán nem sok, átlagos, leinformáltam) a kocsit egy ford márkakereskedésben. Bár focus kombit kerestem, utólag sem bántam meg, hogy ezt az 5 ajtós meganet vásároltuk meg. Életem első saját autója. Édesapámnak szintén egy Megane-ja van, sedan, így már volt némi pozitív tapasztalatom mind vezetés mind műszaki téren. Mikor megláttam éreztem egy bizsergető érzést, hogy ezt most haza akarom vinni. A kocsi 3 éves, de mintha most gurult volna ki a szalonból. Mind belül, mind kívűl gyönyörű állapotban van, nem lelakott, szépen karbantartott. Ennyit a külsőségekről.
A vezetési élménye valóban egyedi. A széles tengely-hossz és tengely-távolságnak köszönhetően autópályán úgy tapad az útra mint a jól megtermett luxus batár autók. 150-160 körüli tempónál még mindig nem imbolyog, nem rángat, bár az 1,4-es motor itt már kicsit kezd hangosabban duruzsolni, de nem visítani, és ez nagy különbség. Imádom hallgatni a motor hangját ennél a tempónál. 130-as átlag tempóval közlekedve az autópályán simán 6 liter csak a fogyasztása. A fékek harapósan fognak, az egyetlen hibája, hogy mindig attól tartok, csak a mögöttem jövő is meg tudjon állni. Mert ezzel bármikor, bárhol, bármilyen körülmények között meg lehet állni, csak a vezetőn múlik minden.
Városban az 1-es, 2-es fokozat kicsit tényleg lomha, de aki nyüstölni, hajtani, szadizni akarja a kocsiját, az ne renault válasszon, mert ezt a kocsit szeretni, kimélni kell, amit meghálál az autó (szervízelés alkalmával is). 3-as fokozattól azért elég rendesen húz a motor.
A kormányzás élményszámba megy, nálam pontos, precíz, nem túl laza, autópályán nem félek tőle.
A belső kényelem majdnem tökéletes, egyetlen hibája, hogy, a műanyagok kicsit nyöszörögnek a pesti utakon, de nem zavaróan. Ez benne van, de ennyi pénzért máshol eddig sokkal rosszabb minőségű anyagokkal találkoztam.
A csomagtere a "kacsasegg" formához képest tágas, az előző generációs megane-hoz hasonlítva azért kisebb, mert volt olyan kocsi is a családban 5 évig, van összehasonlítási alapom. De nem panaszkodhatom, nyaralni simán el lehet menni vele. Persze nem kempingezni 2 hétre.
A felszereltsége az átlagnál jóval gazdagabb.
És a LEGFONTOSABB. A biztonsága miatt kimagaslik a mezőnyből. A hat légzsák bizony sokat nyomott a latba, mikor a focusokkal szemben ezt az autót választottam.
Szeretem, óvom, kímélem olyan, mint egy családtag.

Egy nagy hibája van, amit én ki is használtam. 3 évesen iszonyat sokat veszít az árából. Ha ezt a kocsit most újonnan venném a szalonból közel a dupláját hagytam volna ott. Így viszont fele annyiért van egy alig használt, tökéletes állapotú szinte új autóm!!

Hibalista:
Egy tompított izzó csere a bal első fényszóróban. Mivel hétvégén történt, úgy gondoltam a használati útmutató alapján cserélek izzót, és nem viszem hétfőn szervízbe. Nos az útmutató mehet a szemétbe, mert az alapján 2 óra agybaj és úgyis elviszi az ember a szervízbe (okos!!!!!!!!!).
Vékony kezem van, így saját magam cseréltem az izzót egy telefonba szerelt vakus fényképező segítségével. 5 perc alatt megvoltam így vele. Tanulságos, hogy a szervízben ezért megbontják az első lökhárítót, hogy a szerelő keze beférjen a búra mögé!!!!

Másik hiba, hogy a jobb első ablakot a központi zár bezáráskor nem húzza föl, a többit igen. Az ablakemelő gomb felhúzza, a központi nem. Nem nagy hiba, de hiba.

Ennyi egy három éves kocsin. Amint megvettem ment is a Renault szervízbe éves kötelező átvizsgálásra, a hibalista az ablaktól eltekintve üres volt, tökéletes állopotban van.

Hibalista

- Bal első tompított izzó csere, nem szervízben!

Ide hordtam szervizbe

Budaörsi Baumgartner, teljesen korrekt, átlagos áron dolgoznak, de nem akarnak rámsózni mindent. Amit előre megbeszéltünk azt fizettem az átvizsgálás után is.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2005
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 42000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 1500
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Következő autója? Új Megane
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Mégane 2002 (2002 - 2007)

További ítéletek (521 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)