A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Subaru » Forester (2002-2007)

Forester 2.5 XT Turbo 2005 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

csaladi elmenyauto

Szöveges ítélet

Angliaban vettem hasznaltan.
Mivel jobbkormanyos es szigoruan kezivaltos a gyorsulas miatt, meg kellett tanulnom bal kezzel valtani.
Kozeli rokona az Impreza WRX 5 ajtosnak, csak 15 helyett 20 cm a hasmagassaga, es doboz a formaja.
Kombinak jol pakolhato, csak tul rovid, A hatso labtere kicsi, ez adodik az Imprezas tehgelytavbol.
A turbomotor miatt nagyon jol gyursul, 6.3 alatt van ez az also generacios 2005-os 2.5-os blokk 100-on.
Ez meg 210 loeros, kesobb mar 230, azaz ott mar nem vettek vissza a WRX motor teljesitmenyebol.
Ennek utcan semmi jeletosege, csak egy chip kerdese lenne, papiron 0.3 masodperccel jobb a kesobbi szeria.
Szinte a 2005-os evjaratnal kezdodik ez a motor, a fiatalabb kocsik meg dragabbak lettek volna.
A legujabbat meg sikerult elrontani a nagyobb suly miatt. Sokkal fontosabb a jo gumi. Egyetertek a tobbiekkel,
a gyari gumit (Yokohama Geolandar) el kell felejteni, es akkor meg finoman fogalmaztam.
Kiprobaltam esoben, es tolta az orrat kanyarban. Nem ehhez a teljesitmenyhez valo.
Allitolag terepgumi, de en 99%-ban aszfalton hasznalom, tehat nekem nem jott be. Allitolag 4 evszakos, ami rohely.
Ez azt jelenti, hogy semmire sem jo. En a Michelin Primacyt valsztottam, amivel meg vagyok elegedve.
Ossze se lehet hasonlitani a ket gumit kanyarban, esoben. Nem egy kategoria.
Az auto ar/ertek/teljesitmeny aranyaval is meg vagyok elegedve. Nincs ennyi penzert masik kocsi, ami ezt tudna.
Negativ pont a fogyasztas, de ez ertheto.
Madjdnem 1.5 tonnat osszkerekkel, benzines turbomotorral es szogletes karosszeriaval nem lehet kis fogyasztassal mozgatni.
A hatotav a nemet autoplayan bizony 400 km volt. 60 liters a teljes tank, de nem mertem teljesen kifogyasztani.
Kb 13 literes atlagfogyasztas a realis. Angliaban olcsobbak a hasznalt autok,
viszont alacsonyabb 20-al az autoplayan megengedett, es megturt sebesseg, es mindenhol be van kamerazva.
Nem igazan lehet kihasznalni a sebesseget. Elmeny a gyorsulasa.
A hasznalt autok itt leinformalhatok, nem tekerik az orat, mert be lehet erte perelni.
A fogyasztas miatt gondoltam a dizelre, de meg tul uj, es tul draga, es persze nem megy igy.
Osszehasonlitottam a Subaru minden mas csucsmodelljevel, a tul nahez Tribecat kiveve,
es kizarasos alapon, avagy kompormisszumkent dontottem a csucs Forester mellett.
Az Imreza tul kicsi csaladi autonak, es tul alacsony a rossz utakra. a Legacy,
Outbackban tobb hely van, de nehezebb, nem megy igy. Nincs belole megemelt es kezivaltos a csucsmotoral, csak kulon-kulon.
A kuplungja tenyleg kemeny, nem elmeny vele a dugoban araszolni. Kenyelmes, es mindennel fel van szerelve,
de engem mernokkent a muszaki tartalom erdekelt, nem az extrak, meg az elektromos marhasagok.
Ez az elso autom muholdas terkeppel, az jol jott.
Csak nyugt Europat tudja, magyaroszagot, Budapestet ugyis tudom fejbol.
Nem olyan draga mar, foleg itt kint kulon venni egyet, ha kell.
A biztositasi rendszer se kevdez az eros autoknak,
a fenntartasi koltsegen ez meg is latszik. A 20 kategoriabaol ez mar a 17.
A legfobb kockazati tenyezo a biztsoto szemeben a gyorsusulas, az enyemben pedig pont ez adja az elvezeti erteket,
a vegsebesseget ugyse lehet kihasznalni.
Az STI es a felett meg mar ugyis mindegy, az a 20-as bunteto kategoria. Az arahoz kepest nagyon meg vagyok vele elegedbve,
es mindenhre hasznalhato elmenyauto. Hasonlo Audi Quattro ugyanannyi idos es parameterekkel
hat kb. 1.5-szer annyiba kerult volna. Kulon elonye, hogy nem presztizs, hanem retegauto,
es nem a luxus jut rola eloszor az emberek eszebe. Eleg stabil kanyarban meg a megemelt hasmagassagaval is,
koszohetoen a boxermotornak. Gyari allapotaban nincs hangja, ahhoz nagyon ki kell huzatni 4000 fole a motort.
Oszver, de ezt tudtam, es egy is kerestem autot. Gyorsulasban ott van, ahol az Imreza WRX, annal jobban pakolhatobb,
es terepen az osszkerek miatt elmegy, ahol nem er le az alja. A Subarunal a rallyes mult meg meglatszik az utcai autoikon is.
Az auto es gumivalasztas elott vegigolvastam a teszteket tob helyrol es totalcaros nepiteleteket, sokat segitettek.
A kulseje nem a szepsegerol hires, eleg szogletes, inkabb robosztus.
Ez engem nem erdekelt, kombit akartam eros motorral oszkerekkel.

Hibalista

- semmi, japan auto

Ide hordtam szervizbe

Subaru Botley UK

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2005
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 80000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 13 l
Előző autója? Peugeot 307 2.0 Következő autója? Subaru kombi (gondolkodok a dizelen)
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Subaru Forester 2002 (2002 - 2007)

További ítéletek (20 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)