A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Bravo (2007)

Bravo 1.4 T-Jet Dynamic 120 Le. 

Az ítélet értékelése
2,2(9 db)

A nagy csalódás.

Szöveges ítélet

Ami megragadott benne az a motor lenyűgüző teljesítménye, valamint a regebbi FIAT modellekkel összenem hasonlítható formája, valamint a belső kidolgozása.
A csalódás számomra azért nagy, mert a 21. században egy központizárat mért nem lehet egy ilyen drága autónál úgy megcsinálni, hogy az az autó élete végéig működjön. Valamint azok az apró de bosszantó dolgok, hogy a hűtővíz kétszer is elfolyik. Ezek az esetek óta mindel indulás előtt és megérkezés
után ellenörzöm a szinteket. Igazából már beletörödtem,hogy az autó nem lesz tökéletes, ezért az első adandó alkalommal eladósorba kerül és visszatérek az előzőekben jól bevált márkámhoz.

Hibalista

- 30 Km: Elfolyt a hűtővíz. Mivel a turbót víz hűti, az ott lévő áteresztő csavarnál folyt el a hűtővíz. A hibát magam orvosoltam.
- 300 Km: Autópályán előzés közben lelökte a turbó csövet, ezáltal elment a turbó nyomás. Elég kellemetlen szituáció, márt csak azért is mert nem volt nálam megfelelő bilincs a cső rögzítésére, ezért egészen hazáig meg volt ez a probléma. Szintén magam orvosoltam.
- 1200 Km: A hűtővíz ismételten elfolyt. A termosztátra menő csőröl a bilincs levált ezáltal a vízcső alol folyni kezdett a fagyálló. Na ezt már szakszervízben orvosolták.
- 1800 Km: A központizárat ami a legváratlanabb időpontokban adja meg magát a szervízben újra programozták. Ez sajnos nem sikerült mert azóta sem működik rendesen.
- 3000 Km: A gyári cd-s rádiót cserélték mert nem volt hajlandó bekapcsolni.
- 10100 Km: A kormányműből erős kopogás hallható, valamint a kormánykerék alatt nyöszörög valami.
- Van továbbá még egy problémám amit új kora óta nem tudnak orvosolni:
- - A hátsó futóműből erős kopogás hallatszik. A szervízben azt mondták, hogy az ajtók nem voltak rendesen beállítva. Az ő beállításuk után az ajtók úgy álltak mint egy IFA-n. De a kopogás továbbra is megmaradt.
-

Ide hordtam szervizbe

Autó-Forrás Kft.

Értékelése: 5

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2007
Kényelem (5) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (2) Vezetett km 10500
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? 307 Break Következő autója? Peugeot 308 1.6 Thp
Ennyire szerette (3) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Bravo 2007 (2007)

További ítéletek (124 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)