A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Trabant » 1.1 (1990-1991)

1.1 2.0 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Élményautó

Szöveges ítélet

Adott volt egy 1.1es Trabant, a maga 40 lóerejével, amit első körben miután kicsit kevés lett a teljesítmény, egy IIIas Golf 1.4es motorra cseréltünk, ezzel már azért lehetett virítani a gyorsulási versenyeken.
De idővel minden kevés lesz, így történt ez most is, német találkozón láttunk egy 2.0-s Vw motoros Trabit. Na, ha neki siekrült belapátolni, nekünk is mennie kell. 2 hónap múlva már meg is volt a motor-váltó(115Le, 166NM), tartozékaival. 2-3 hét alatt sikerült is beerőszakolni a motortérbe, elég sok egyedi megoldást kellett eszközölni, nem is volt egy olcsó mulatság.(egyedi 4 leömlő pl)
Kapott Polo6N első futóművet, Golf II Gti belső hűtésű fékekkel, hogy azért meg is lehessen állni.
Hát az eredmény magáért beszél, már akkor 10.2-t ment 200 méteren, igaz a gumik nem nagyon látták el feladatukat, a tapadással volt némi gond. :)
Ez a leggyengébb pont, padlógázra 2-esben húzkodta az elejét jobbra-balra, erősen dolgozni kellett hogy egyenesen menjen ilyenkor.
De hát ugye a mezőny erősödött a Trabik között is, lépni kellett, jött a chiptuning,Schrick vezérműtengely,és a hengerfej gyalulás. Eredmény 136 Lóerő, 174 Nm.


Hibalista

- főtengelycsapágyazás, kuplunszett,motorvezérlő

Ide hordtam szervizbe

Magam csináltam mindent.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1990
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? 601 Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Trabant 1.1 1990

További ítéletek (141 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)