A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Lamborghini » Gallardo (2003)

Gallardo Nera 

Az ítélet értékelése
4,0(10 db)

Lopakodó méregzsák

Szöveges ítélet

Ovis korom óta szerettem volna egy Lamborghinit. Az autó szinte tökéletes, a menetteljesítménye és úttartása döbbenetes, csakúgy, mint a fékek (520 LE, 1.400 kg, kb 4 mp 0-100km/h-ra.). 130-as tempónál a hátsó szárny felemelkedik, ezzel is növelve a leszorító erőt. Az autót leginkább a Ferrari F430-hoz tudnám hasonlítani. Magyar utakra, különösen Budapestre nem való, pár hét után az ember fejből fogja tudni az összes kátyú helyét. Szintemelő nélkül (lifting) Magyarországra ilyet venni őrültség 3.500-as fordulatig egészen halk, de aztán elszabadul a pokol és megjön a hangja, de nagyon. Normális üzemmódban használva is minimum 3 rendőri igazoltatás hetente, bár egy részük gondolom csak meg akarja nézni közelről. Elég érzékeny jószág, rendesen be kell melegíteni és leállítás előtt vissza kell hűteni (bár ez ilyen szintű sportautóknál alap). Az olajszintet gyakran ellenőrizni kell, mert extrém körülmények között előfordulhat, hogy 1.000 km alatt 1 liter olajat is elfogyaszt. Minden autós veled akar versenyezni, minden piros lámpánál veled akarnak gyorsulni - kivéve téged, mert ez nem erre való.
Ezt az autót tényleg meg kell tanulni vezetni, bár az elektronika sokat tud segíteni. (Négykerékhajtásos, 70% a hátsó, 30% az első kerekere megy, de ezt dinamikusan tudja változtatni.) Az ülésből nem látni az orrát, ezt érezni kell, szóval ezt is meg kell tanulni. Az alacsony hasmagasság miatt padkán parkolni lehetetlen. Mindennapos használatra nem való, bár gondolom nem is arra tervezték. A légbeszívók miatt poros helyre nem ajánlott, mert tele lesz porral a motor.

Hibalista

- Kigyulladt a motorhiba lámpa, de garanciában javították. (Egy apró csövet kellett kicserélni benne.) A garancia részeként ingyen kivitték a kocsit trélerrel a bécsi szervízbe.

Ide hordtam szervizbe

Bécs
Nem túl korrektek, az előzetes becslés duplájába került a kötelező szervíz. Aranyáron (180 euró) adtak egy angol nyelvű használati útmutatót. Kértem, hogy ragasszák meg a kilincset, mert leesett róla a takaró lemez, de kicserélték 400 euróért...

Értékelése: 3

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2007
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (7) Vezetett km 6000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 20 l
Előző autója? RX8 Következő autója? Aston Martin
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Lamborghini Gallardo 2003

További ítéletek (3 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)