A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Omega (1994-2003)

Omega 3.0 V6 Sport 

Az ítélet értékelése
1,0(2 db)

Szivem szürke, luxus sportautója

Szöveges ítélet

Az igazsághoz hozzá tartozik, hogy Fateromé volt az autó, de főleg én használtam az elején még jogsi nélkül később jogsival. 2004-ben vettük az autót 3 misiért úgy, hogy nem is akartunk autót venni, de régi álmunk volt egy komoly autó mivel lökött a család. :) Én személy szerint 4 évig versenyeztem gokartal vb-n voltam malaysiába, nagy túrába mentem Integrával, ez anyiból lényeges, hogy képet kapjanak az autó használatának körülményeiről. :) Először 16 évesen kaptam kezembe azzal a kisérő szöveggel, hogy jó, de csak az utcába és óvatosan persze Gödöllőről irány Veresre haverokkal fel pályára 5 személlyel M3 250km/h égtem is rendesen mivle azt mondtam megy 260-at mivel délelött mentünk ennyit faterral Pest felé az M3ason a Cora mellett. Az igazsághoz hozzá tartozik, hogy ahogy megvette másnap vitte chip tuningra az ATC műhelyébe ahol már csináltak nekük egy pár dolgot (Nubira I 2.0 16v 133ról 144Le-re, Opel Campo 75Le-ről 126Le-re!!!) sajnos nem tudták lemérni, de azt mondták kb 240Le lehet. Ezek után téli gumival 195 széles 260km/h, Nyári gumival 250km/h. Ha már a sebességnél tartunk friss olaj cserével mentünk le Máriapócsra versenyemre és késésbe voltunk végig 240-250 mire leértünk kiirta, hogy OILSTAN PRÜFUNG=cserélj olajat paraszt. Magyarul az ajánlott GM olaj egy ...... Utána használtunk bele Castrol Magnatek 10W40et az már jó volt, de miután a Meganoba többször leesett az olaj viszkozitás mérő egy izmosabb kör után 0-ra (gyárilag van a "96 Megane Coupe 2.0 16v-ben), de a problémát orvosultam 10w60-as Castrol olajjal utána minden rendben volt. Hozzá tenném, hogy az Omegának semi baja nem volt a 10w40es Castrollal, de a biztonság kedvéért azt raktuk abba is. Itt megjegyezném, hogy ez a saját és édesapám gyors vezetésének köszönhető valószínüleg ez normál körülmények között nem jön elő. Szóval, az autót imádtam!!! Egy ilyen vigyed fiam, de csak a discoba mehetsz vele szlogen után kimentem vele a hajógyárira illegális gyorsulásra, RÁ KELLETT JÖNNÖM EGY PUSZTULT A OMEGA KÉZIVÁLTÓVAL ÚGY GYORSUL MINT APUCI AUTÓJA. Na mind1 pár hülye szuzukist otthagytam (nagy érdem, de mit tegyek ha nem szeretek veszteni) :D jöttünk haza, majd a gödöllöi tesztkóba megálltunk majd ahogy kijöttem rendőr niva meg polgárőr Ignis mögém álljak meg. :D 16éves fejjel inkább a menekülést választottam, leráztam őket, irány szada-mogyoród körbe haza nem stimmel a kilométer (nullázni kellett folytón mert azért a 20km-es limitet nem kellett vna túllépni) és vesztemre mentem még 1 kört beszorítottak egy földútra itt már nem volt kedvem szétűtni. Lerázni letudtam vna, de az autót jobban szerettem annál minthogy szétüssem félre álltam. Előkerült 5 rendőr autó kb10 rendőr. Feljelentettek aztán 20ezer meg Wiskyvel kihúzott apum a szarból mint ahogy azt illik. Hülyegyerek megúszta. Van az autónak egy fölösleges extrája. Menetstabilizáló bizgenytyű, szerecsére kikapcsolható. :) A második mozdulat mindig az volt a biztonsági őv után. Rosz tulajdonságai: Fogyasztás: apámnál 12L 180as autópálya tempóval+városba ovatosba. Nekem.... hát ha épp úgy álltam 25-30L ha meg nem 9Liter. Igen 9Liter mert ilyet is tud az autó ne meg én is. :) A váltó 1x széthullott ez érthető a sok gyorsulás stb miatt. (60ezer olajcserével együtt vmi kis golyót meg olajteknőt kellett cserélni, persze a teknőt a Daewoo Katona miatt mert először odavittük, de beletörtek egy csavart feszegették...) A tünet az volt, hogy nem mindig váltott fel 2.-ból 3.ba csak hosszas pörgetés után ez megoldható volt kézzel 3.ba huzással, de hát persze csak idéglenesen, illetve rázott 3.ban. A diffit illetve a kardánt külön dicséret illeti mivle nem hullott szét annyi csúszkálás, körforgalom kilincsel előre és barátai után se. A hunday H1esünkbe a kardán már megatta magát 1x, pedig az csak 80Le. A hengerfely az én saram annyi tilton forgás, "driftelés" után rendbe. A motor csere fater műve mivel tölteni akart bele vizet még a hengerfej felújítás elött, de rendet raktam a garázsba és nem találta, így moci tető lecsük, hűtőviztartály elfelejt vissza csavarni majd irány öcsém versenyére Rechincze (tuti nem így irják) majd verseny C5 3.0 V6al majd mehettem utánuk és vihették a meganom rechniczbe (anyám lepatkázta az új felnim) én meg jöhettem haza trélellel az omegával. Itt jön az a rész amit a szervíz részbe leírtam már. Motor csere 400.000- Majd használtam még 1 picit. Újdonsúlt barátnőmet is vele hódítottam mag. :P Majd eladta 1.000.000Ft-ért!!! Szivem majd megszakadt, majd meg is szakadt amikor hoztál volna az első felét a pénznek mivel ismerősnek adta el, jött a hír, hogy megtörték amikor az embert kiengedték a korházból és végül kifizette és megláttam az autót 19 évesen potyogtak a könyeim.... Az ember aki megvette kölcsön adta egy haverjának aki 100métert !!! ment vele és Totálcárra vágta a törésmentes autót amivel kezdtem az életem és 16éves hülyegyerek lévén jobban vigyázztam rá mint az életemre erre egy barom 100 méter alatt.... Áááá.... Sajnálom nagyon azt az autót.... Szóval így ért véget... Még bővítem majd több ténnyel!

Hibalista

- Motor, váltó, xenon izzó 1db, kipofufogó vég lekonyult (6 évesen belefér), jobbal oldali gyertyapipa sor.

Ide hordtam szervizbe

Daewoo Katona. Mivel ezelött volt 3 daewoo-n (Nexia 1.5 GLE "95, Nubira I 2.0 16v CDX "98, Matiz 0.8 SE "99) Soha semi probléma nem volt amíg Daewoo-t vittünk oda, de mivel semi baj nem volt velük és felajánlották, hogy értenek ehez is apám belement. Hengerfejes lett 200ezer úgy, hogy mi csináltattuk meg a hengerfelyet ez még nagyából OK, de az hogy fél napot bírt és foly orrán száján a víz és nem csinálták meg gariba... Majd eloptak belőle rengeteg motor alkatrészt (generátor, gyújtás elosztó stb... kb:100ezer bontottan) amikor bejelentettük, hogy máshol csináltatjuk meg a motor cserét sikerült Mo.-ról egy szervízkönyves 96000km-es motort találni 250-ért beszereléssel együtt.

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

Opel Omega szakszervíz csepel. Ők csinálták a motorcserét.

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2001
Kényelem (10) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 71000
Megbízhatóság (3) Vezetett km 79000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 12 l
Előző autója? Nubira I 2.0 16v Következő autója? Opel Isignia
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Omega 1994

További ítéletek (197 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)