Tepike, az aranyerem okozója
Szöveges ítélet
Egy Tsz-ben hajtották az elődeim, minden ész és kimélet nélkül. Olyan poros volt a müszerfal alatt, hogy a szerelő porallergiás lett. 3 napig takarítottam mire elfogadható lett a kárpitok színe.
Lusta motor, gázadás után némi gondolkodás, majd gyorsulunk. Viszont a fogyasztása kiváló a 2,5 tonnát 7,5 lityóval mozgatja, télen fél lityivel több.
A váltó nyúlós, azt hittem egy peugeotban ülök, majd megszoktam.
A puritán belső tér az nagyon gyenge kifejezés talán a műanyag korszakot élték az Opelesek, bár ülések nélkül jól lehet takarítani sterimóval. Rakattam bele padlószőnyeget, amivel othonosabb lett és javított a zajszinten is. 150 e km után az ülés olyan mintha egy aszott öregasszony ölébe ülnénk (5 ezerért felpumpálták egy kis szivaccsal és meghegesztették az eltört pálcát).
A kormány egy halál kemény műanyag, csúszik és olyan nagy, hogy egy kormányvédő sem volt jó rá. Raktunk rá bőrt, no így jobb lett.
Extra az nincs benne semmi! Kivéve a téli előmelegít? rendszer, ami jól működik és valószínűleg teljesen ISUZU mert az Opelnek ilyen nem juthat az eszébe. Ja és billenthető a fényszóró (komolyan)
Terepen eléggé gyöngécske a lelkem, de ha nincs más ennek örülünk.
Pakolást bírja, egy raklap padlóburkoló simán ment neki, 50m2 lambériával úgy nézet ki mint egy sztalinorgona.
Hosszú útra nem szívesen megyek vele, mert ráz, ugrál, és borzasztó zajokat hallat.
Minden estre sohasem hagyott cserbe, -25 fokban is indul, keveset fogyaszt és néha még a rádiót is hallom benne.
Hibalista
- első kerék hajtás tengelye, hátsó lengés csillapítók, belső ventillátor kapcsoló ellenállás (kétszer), kormány szervó nagy generál (gyári felújitó szett helyett egy hidraulikás megjavította feléért) beégett az ablaktörl? kapcsoló, de némi csiszolgatás után újra működött, mióta megvan hátramenetben kidobja a felezőt (vagyon lenne megjavítani), mostanában beragadtak az első fékek= tárcsa, betét, fékhenger csere+lett? első talpascsukló egy felső is, tűgörgő sor és szimerigek az első hajtásnál. Most nem jut több eszembe, de van még.
Ide hordtam szervizbe
Először Feri bácsi a váltó specialista, majd Nagy Pista barátom.
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Elektromos javítások: Karesz az Opel szervízből
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (2) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (2) | Km vásárláskor | 159000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 50000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.7/10) |