Kitartó társ
Szöveges ítélet
Az els? autóm ez, rokontól vettem, akkor kellett vizsgáztatni és már sajnálta rá a pénzt. Alig járt vele az el?z? tulaj egyébként. Els?nek gumit és felnit kellett cserélni, mert milliméteres gumi volt rajta és elég rossz állapotban volt.
Els?sorban versenyekre és vidéki rokonokhoz járok vele, négy bicajjal 120-t viszi simán, normál terhelésnél 5 litterel is ki lehetett hozni, de azt csak óvatos gázadással. Autópályán mindig felveri az állóvizet, amikor otthagyok egy-két mazsolát, ahogy 120-al poroszkálnak. Olyankor kicsit versenyeznek, de 150-nél mindig leszakadnak. Minek versenyezni? El kell viselni, ha valaki lassan megy, azt megel?zi egy húszéves autó is.
Télen a f?tés nem igazán OK, az indítással is szoktak problémák lenni, de ha elindul, nem lehet lel?ni. A hidraulika-csövek sorba mennek tönkre, ez már csak ilyen.
Amúgy kényelmes, tágas, utazás közben egyedül a hangja zavaró. A m?anyagok mára kezdenek letöredezni, dehát mégiscsak nagy id? az a 20 év...
Ha újat vennék, akkor ilyet vennék, esetleg kombit, ha meg rám szakadna a bank, akkor C4-est, az ugyanez a kategória...
Hibalista
- Kuplung (bár ez sosem volt jó igazából), központi gömb, hidraulika csövek egyenként lyukadnak ahogy öregednek, generátor behalt, az önindítóban a szabadon futó adta fel.
Ide hordtam szervizbe
Fez
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1984 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 240000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Citroen lesz mindenképp |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.3/10) |