A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Yaris (1999)

Yaris 1.3 Blue Ice 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Potens kisautó - nagyautós futóm?vel

Szöveges ítélet

Abszolút kellemes meglepetés - direkt nem írtam korábban, hogy tisztázódjanak bennem a dolgok, de nem nagyon tudok rosszat mondani, az id?r?l-id?re WD-40-nel kezelend? ékszíjon kívül...

El?l kényelmes, hosszú távon is, hátul, ha kevés a csomag kényelmes (hátsó üléssor csúsztatható el?re-hátra - és így a lábtér jelent?sen feljavítható, a csomagtartó rovására...). 120 felett a motorzaj kényelmetlen (búg, mert ilyenkor már pörög). Okos pakolóhelyek az utastérben - nekem a CD-k miatt fontos.

Motor: hát ez a VVTi dolog szerintem nem a fogyasztásra megy, hanem a teljesítményre - mert jól megy, 1.4-es, 1.5-ös benzines társak nem jelentenek problémát, ha a fordulat 3500 környékén vagy fölötte van. 160-ról még egész jól gyorsul, emelked?n felfelé is, a lendület kb. 173-175-ig tart. Vége nem tudom, hogy hol van, valszeg 180-185 körül.

Tehát, ha hajtjuk, akkor megy is, de az ámokfutás abszolút látszik a fogyasztásban - tartósan 160 körül és fölötte 7.5 liter, 110 körül 4.5-5 liter. (Rekord: Krakkó-Bp. 4.4 liter/100 km - forrás: fed.comp.) Városban, tempósan 6.5 liter.

Légkondi-használat nem látszik a fogyasztásban: mert ebben az autóban remek, okos légkondi van - ha épp nagy teljesítményt kell leadni, akkor az elektronika lekapcsolja. El?zéskor nem kell parázni miatta, gyakorlatilag ugyanúgy megy légkondival, mint anélkül - csak a motorfék er?sebb. Ez egy okos ötlet: piros pont a Toyota mérnököknek, hogy gondolkodnak!

Amit szeretek még: a futóm? - nagyon stabil, élvezet vele kanyarodni. Ha túl gyorsan esünk be a kanyarba, akkor keresztbecsúszik, ahogy a nagykönyvben meg van írva: nem tör ki se az orra, se a feneke. A dolog remekül szabályozható a gázpedállal. Húgom ezen az autón tanult meg gázzal kanyarodni, más autón nem merte megpróbálni... Viszont a hátulül?k szoktak panaszkodni, hogy ráz a futóm?. Nagy sebességnél is nagy nyugalommal lehet haladni, nem válik instabillá - mintha egy jóval nagyobb autó lenne...

Az adaptív szervókormány remekül hangolva (jobban tetszik mint a Subaru Outback adaptív szervókormánya).

Nagy piros pont jár még a rádióért (okosan kezeli az RDS adatokat: észrevétlenül vált alternatív frekvenciára és EON-t is tud), és a CD játszóért - az egyik legjobb, amit gyári autóhifi kategóriában hallottam. Eszembe nem jutott lecserélni.

Szóval városban tökéletes, kisebb távokon 5 ember is dinamikusan mozog vele. Hosszabb utakon, azért inkább 4-en jó... Autópályán se marad vele szégyenben az ember (f?leg ezért lett 1.3-as és nem 1.0 literes motor)...

A legfontosabb: nyugalmat áraszt - a stabil futóm?, a tudat, hogy bármikor odaléphetek neki, és az a hangulat, hogy "ez nem hagy ott az út szélén / nem hullik szét". És a CD-játszó remek hangzása. Pedig kisautó...

Két dolgot kell megfontolni vásárlás el?tt:
1. ez azért tényleg kisautó... el fogsz-e férni benne? Meg kell nézni alaposan, hogyan hajtogathatod az ülést, és mekkora teret kapsz...
2. 1.0 vagy 1.3-as motor? Szerintem az utóbbi, viszont az normál körülmények között bizonyosan elegend? is lesz.

Hibalista

- 5. ajtóból az egyik gumibak kiesett-elveszett, és ezért az ajtó nyikorgott - gumitámasz: 670 Ft
-
- ékszíj sziszeg hideg, száraz id?ben - WD40-nel orvosolják

Ide hordtam szervizbe

Emil Frey - csapjuk össze módszertan, átláthatatlan munka, "vagy hülye vagy, vagy n?" hozzáállás

Értékelése: 2

Másik szerelő értékelése

Toyota Super Újpest

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2004
Kényelem (6) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 26000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Favorit, sokat Hondáztam még (Accord 1996) Következő autója? csak japán (Toyota vagy Honda)
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Yaris 1999 (2005 - 2005)

További ítéletek (242 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)