A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » C4 (2004-2010)

C4 1,6 Hdi 110 LE 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Az élet megrontója

Szöveges ítélet

Az autót hibásan adták át, de ezt csak akkor veszi észre az ember, mikor a szalonból már elhozta. Ez 2005.08.08-án volt.
Azóta sincs megjavítva.
Az Őrmező és az M5 szerint az autó hibátlan én vagyok hülye.
A Citroen Pásztor szerint az autó sz.. . Cserélni kell lendkereket, a komplett kuplungszerkezetet és motortartó bakot. Ezt november elején állapították meg. Az alkatrészeket azóta sem szállítják, a Citroen Hungária csak hiteget. Tegnap kiderült, az idén már nem is érkeznek meg.
A Citroennel ez már a második rossz tapasztalatom (ugyanígy jártam egy Picasso-val is). Csak addig tekintik az embert ügyfélnek, amig kifizeti az autót.
Senkinek sem ajánlom, hogy Citroent vegyen: a min?ség gyenge, a garancia szolgáltatás gyakorlatilag nem létezik.
Kicsit több pénzért autót is lehet venni. Ezt a többletet rá kell szánni.
Az alkatrészek 2006 január elején megérkeztek. Azt hittem, végre jó lesz az autó, a hiba azonban változatlanul megvan, köszöni jól érzi magát. Reményem a javításra egyre kevesebb, ígéret még van. Ezt a típust több mint egy éve forgalmazzák és még mindig fogalmuk sincs arról, hogy ezt a hibát mi okozhatja!?
Kiderült, hogy a küls? tükrök az SX kivitel (a felszereltségi lista szerint f?thet?nek kellene lennie) ellenére nem f?thet?k. Elég szégyen, hogy egy több mint 4 milliós autónál ez is el?fordulhat. Ez nem az ügyfél átverése?
Tovább er?södik bennem: CITROENT SOHA TÖBBÉ!!!!!!!
Lehet, hogy jogászhoz kell fordulnom.
Következő felvonás.
Február elején egy igazságügyi szakértő vizsgálta meg az autót, az általam jelzett hibát szintén megállapította, rendellenesnek minősítette, sőt a hiba lehetséges okára is utalást tett. Ezt követően újabb 1 hét szervíz, eredmény 0. Úgy tűnik, hogy ezzel a hibával nem tudnak mit kezdeni. A Citroen szerint a szakvélemény nem tartalmaz megállapítást arra, hogy ez a "hangjelenség" az üzemszerű használatot korlátozza és a hibát is csak hangjelenséggé egyszerűsíti le. Megjegyzem: a szakvélemény célja nem is ez volt.
Így hát a Citroen a maga részéről a gépkocsit rendben lévőnek tartja. Mit tehetek? Csak egyet. Lehet hogy érdemes lenne az elégedetlen, becsapott Citroen tulajdonosoknak közösen fellépni a Citroennel szemben. Szerintem vagyunk néhányan.
Történetemet mindenkinek figyelmébe ajánlom, aki Citroen vásárlásán gondolkodik. Befolyásolni nem akarok senkit, csak jó alaposan gondolja meg milyen autóra fizeti ki a pénzét.
Most már végleges az elhatározásom: ha egyszer megszabadulok ettől az utálatos darabtól, soha a Citroen közelébe sem megyek.

2007.01. Alapvetően a véleményem nem változott.

Hibalista

- 0 km óta rossz valami, ami ronda hangot ad ki, és állítólag csak néhány dízel autónál jelentkezett. Eleinte a lendkerék, kuplungszerkezet hibájára gondoltak, de a Márkaszervízek már több mint 5 hónapja nem tudják megjavítani.
- 1000 km: klíma kondenzvíz elöntötte az utasteret, ennek javítása óta a m?szarfalban valami zörög.
- 12.000 km: hátsó lengéscsillapítók rettenetes hangon kopognak. Az egyik motortartó bak rossz. Csere majd valamikor a kuplung, lendkerék, akcióval egybekötve - ha a Citroen úgy gondolja szállít hozzá alkatrészt.
- 16000 km: az els? fagyos id?ben kiderült, hogy nem m?ködik a visszapillantó tükör f?tése. Ezért külön nem megyek szevízbe.
- 17500 km: 1 l motorolajat kellett utántölteni.
- 19000 km: a turbófeltölt? erszti a kipuffogógázt, ami az utastérbe jut. Teljesítmény -, fogyasztás +.
- 20.000 km: kötelező szerviz 2006 január. Turbó javítva. Lendkerék, kupplung cserélve a hiba változatlan. Tükör fűtésnek lenni kellene, de nincs. Utólag nem beszerelhető, nincs kábelezve. Vegyük ezt is tudomásul, azt sem mondják, elnézést. Tipikus Citroen mentalitás.
- 23.000 km: a szakvélemény elkészülte után 1 hétig újra szerviz. Próbálkoztak különböző alkatrészek cseréjével. Eredmény - ahogy az megjósolható is volt: semmi.
- Javasoltam, hogy cseréljenek kompletten motort, váltót, vagy az egész autót. Persze erre nem hajlandóak.
-
- 2007.01.02-a van. Jó régen nem írtam.
- Az autó átvétele óta meglévő hibák köszönik jól vannak. Ezekkel együtt kell élnem, mivel nincs kedvem évekig bíróságra járni.
- A 30 és 60 ezer km-es szerviz megvolt. A szerviz egyre drágább, a 60 ezres két első fékbetét és fékolaj cserével 115 e Ft volt.
- (Sokan szidják a Renault Baumgartnert milyen drága: nekem Laguna 30 ezer km szerviz 45 e Ft volt, pollenszűrő nélkül, az +10 e Ft).
- Az ünnepek előtt december 22-én a számítógép hibát jelzett. A szervízben aznap csak megnézni tudták, mára adtak időpontot. Kiderült, hogy az autó elég beteg, több dolgot is cserélni (javítani) kell a motorban (nem mondták részletesen, mi van, de úgy tünik baj van a turbófeltöltővel, izzítással, befecskendezéssel). Ott kellett hagynom, előreláthetólag 2 hétre. Azért úgy tűnik, hogy a szakértőnek lassan igaza lesz (és vele együtt nekem is: az autó nem ok).
- Ja, és az első szélvédő a jobboldali oszloptól indulva berepedt, ezt jelen állás szerint garanciában kicserélik.
-

Ide hordtam szervizbe

Őrmező - hozzáértés 0, viszont szemtelenek.
M5 - ugyanaz.

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

Pásztor - készségesek. A hibákat megállapították, de alkatrész nélkül nem tudják javítani. Mindent megtettek, de csak azt javíthatnak, cserélhetnek, amit a Citroen engedélyez....
Nekem nagyon messze vannak és annyira azért nem jók...
Váltottam.
Nagy - eddig jónak tűnik (a szerviz szerintem drága, de elég alaposnak tünnek). Meglátjuk.

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2005
Kényelem (6) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (5) Vezetett km 71000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Reanult Megane Következő autója? Toyota, Mazda, Honda közül valamelyik.
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën C4 2004 (2004 - 2006)

További ítéletek (189 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)