A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Audi » A6 (1994-1997)

A6 S6 

Az ítélet értékelése
2,0(1 db)

AUDI S6 - Lakkfekete rakéta-EZÜST NYIL

Szöveges ítélet

Ez az autó egy 2.2 literes, 20 szelepes, turbós magyarországi,rendszeresen szervízelt,hibátlan állapotú s6 volt amit 2002 októberében vettem.Sok gond volt vele az elején a hozzánem értők miatt,de aztán rátaláltam a mesterre.Ő rakta össze rendesen a motort(Úgy kezd?dött a kálvária,hogy lemosták a járó motort -10 fokban,hazavágták a gyújtásvégfokot,a gyertyapipát és az egyik trafót.Innent?l kezdve nem járt az egyik henger és egyik nagy szervíz sem tudta megmondani,hogy mi a baja.Végül a használattól szétrepedt a hengerfej,muszály volt felújítani az egész motort(kb. 350 ezer forint)1200 km után csapágyas lett az autó,mert a gépm?helybe ahol összef?zték a blokkot nem húzták meg az egyik csapágy hűtő olajspricnit,és szétmállott az új hajtókarcsapágy.Persze sem a gépműhely sem az akkori szerel? nem ismerte el,hogy hibázott.Főtengely keresése közben ismerkedtem meg Istvánnal.6 nap alatt rakta össze a motort!!!!!!!!!!!,úgy hogy két raklapon kapta meg,ez is kb u.a. -ba került mint elötte,mert a hengerfej javítás árából most f?tengelyt vettem.(jó kis legózás lehetett,de hibátlanul megoldotta a feladatot)Azóta hibátlanul ketyeg,pedig két lépcsőben átépítette azóta a motort.Els? lépcs?ben kkk26-27-es turbó,rs-2es csonk,rs2-es injektorok,70-es kipuffogó rendszer,nagy lefújó szelep,1,5 bar.os program került beépítésre így lett a gyári 230 le-b?l kb 380-400 le,de az olaj melegedett,és a karter gáz nyomta a nívónál az olajat.Ez után következett a második lépcs?,kapott az autó egy hatalmas egyedi intercoolert,440-es verseny injektorokat,olajlecsapatót(megszünt a nívónál az olajszivárgás),egy egyedi olajh?t?t(300-nál sem melegszik az olaj),meg 1,8-as programot,Így lett kb 450 le, 6800-nál 280-nal megy és 8000-et forog.Nagyon jó autó 193 333-km-néll került rá a tuning,azóta használom és semmi baja.Soha nem fogom eladni!!!!!!!!!Jobbat megy mint a gyári rs6,vagy az új rs4,a versenyeken is csak a komolyan tuningolt s2-esek az ellenfelek,mert jóval könnyebbek mint az s6(de ezt tudtam el?re)Egyedüli gyenge pontja a fuóm?,mert 18 as kerékkel használom és nem a Budapesti utakra tervezték.Ha ésszel használom városban 13 literrel is beéri,de ha odalépek 300 km egy telitank. Sajnálatos módon az autó 2007 01 13-án totalcar-os lett (Szerencsére nem az én hibámból).És már az új S6 is megvan,amit még erősebbre fogunk építeni :)Update 1(2008,05):Az autó elkészült félig-meddig a Fekete motorja hibátlanul dohog az új karosszériában.Kapott egy 5 leömlőt,egy GARRETT GT3076r-es golyóscsapágyas turbót,900-as injektorokat,DTA fast s80 pro versenycomputert(ALS,RAJTPROGRAM).Megjött az összes motyó a motorhoz is(kovácsolt dogók,hajtókarok,vezérműtengelyek,szelepek,főtengely),de mivel elkezdődött a gyorsulási szezon,Istinek nem volt ideje,hogy kicseréljen mindent a motorban.Sajnos a versenyautók elsőbbséget élveznek.Az autó egyébként így is 1 másodpercet javult 400m-en.Jelenleg 1,9-es nyomással használom(mivel a motor még mindíg gyári belűlről),és brutál lett már így is,még a városban is könnyű kihuzatni 6.fokozatban tiltásig.Kíváncsi leszek milyen lesz végre a 2,6-os konfig.Most egy telitank,ha tényleg nyomom neki 200-220km(75 liter),de még mindíg tud normálisan fogyasztani ha nem nyomom neki(400-450km).

Hibalista

- Szinte mindent kicseréltettem rajta,de ez nem az autó hibája,hanem a nagytudású szakembereké,akiknél azelött jártam,hogy megismertem Farkas Istvánt.

Ide hordtam szervizbe

Farkas István 2.2 turbó guru-Audimaxpower

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1994
Kényelem (10) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 161000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 84000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 17 l
Előző autója? S6 Következő autója? Jelen pillanatban egy Bmw 750i van mellette.
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Audi A6 1994

További ítéletek (84 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)