A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » Superb (2002-2008)

Superb 1,9 PdTDI 77kw 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

SuperBazsó

Szöveges ítélet

Hát nem gondoltam volna mielőtt megvettük volna h mennyire is jó, hát nagyon … Kényelmes, nagy, jól megy, keveset fogyaszt és még sorolhatnám a közhelyeket, de ez a SuperB-nél szerintem az igazság!
A motort jól eltalálták, bár gondolom Bora v Passat diffúzió. Keveset fogyaszt, bár a számítógép kevesebbet ír ki pár decivel mint a tankolások összeírásából excelben számolok.
Szerintem fontos a jó bejáratás – sokan nem ezt vallják – én rááldoztam az időt meg a plusz energiát. A motor biztos meghálálja hosszútávon, egyik jele hogy nekem 12-15 ekm-nél megállt az olajfogyasztás, előtte kb. 1 deciliter volt 1000 km-enként csökkenő tendenciával.
Voltak „bizonyos fokozatban bizonyos sebességnél érdekes rezonancia és enyhe motor meg váltózajok de a motor meg a váltó bejáratás végére mondhatom hogy teljesen megszűnt.
18ekm-nél bele tettünk egy teljesítménynövelő p-box-ot, amivel nem jártam rosszul, csökkent a tempomattal tartott sebességnél az átlag fogyasztás, de ha kell meg jobban gyorsul, kb 130 lóerő lett, meg kb 310 Nm lett a nyomaték.
Az átlagfogyasztás (un. nagyátlag) 5,4-6 liter/100km között volt eddig, érdekes hogy 120 km/óráig szinte vízszintes a fogyasztás görbe (3,8-4,4 liter/100 km enyhe növekvő tendenciával) és az felett ugrik meg de 160 km/óránál is csak 6-7 liter között eszik 100 km-en a menetviszonyoktól függően, a végsebességre 205-210 km/órát mértem.

A felfüggesztés, úttartás nagyon jó a széles gumik kellenek is alá. Az utastérről meg még jobban áradozhatnék, nagy tér, kényelmes vezető és utas-ülések, kartámlák, pohártartók olyan mintha egy elnöki autó lenne :-)

A műszerfal jó értelemben véve "németesen szép", letisztult, egyszerű, de minden információt megad, igaz nekem nem a nagykijelzős fedélzeti számítógép van, de így is van kétmemóriás fogyasztásszámláló.

Azóta már 80e van benne, még mindíg örömmel ülök bele, úgy mint amikor megvettem. Hosszú külföldi utakon semmim nem zsibbad - mit a régi autóimnál - semmi nem fáraszt, jól eltalálták az ülést, a tempomat, a jó futómű élvezetéssé teszi az utazást.
A nyári gumigarnitúrát már cserélni kellett, gumisok szerint nem a legjobb gumival adják gyárilag, hamar, kb40ezer alatt alakhibás lett. Vigyázni kell a szervizekkel, nekem 505.01-es olajat tettek bele és 30ezret adtak rá, utólag utánanéztem, 507.01-es kell, a szolvákok azt tettek bele és a drágább olajjal is olcsóbb volt a szerviz.
A fogyasztás még mindíg meglepő, nagyátlagban az eddigi 80ezerre számolva 1024km-et bír ki egy tankkal, 6,2-es az átlagfogyasztás.
Szervizköltség: 30ezres: 75eFt, 60ezres:62eFt
Egyéb költségek: Hátsófékbetét 9500Ft (magam cseréltem)
Xenon meg LED-es első helyzetjelző: 40eFt

Hibalista

- - Olajfogyasztás, de bejáratás után megszűnt
- - Rezonanciahangok, de azok is megszűntek a bejáratás után
- - a fedélzeti számítógép pár decivel kevesebb átlagfogyasztást ír ki
- - a sebességmérő mutató többet mutat 5-10 km/órával, de a számláló 1%-on belüli pontossággal számol, szóval nem a gumiméret az oka (gondolom pszichológia, h többnek lássuk a sebességet), vagy azért lehet még, mert minden műszer idővel,évek során pár %-al elmászik és gondolom h ha ez csökken is, akkor se legyen a mért kevesebb mint a valós …
- - 70 ezernél hátsó fékbetét csere
- - Kis mértékű olajfogyasztás megmaradt, kb.: 1liter/30ezer, én tankolásonként nézem és mindíg a felső csíkig utánöntök, elvileg ha hagynám min-ig lemenni, lehet hogy a szervizintervallumot kibírná utánöntés nélkül.

Ide hordtam szervizbe

Juvenál kft Szolnok 4-es út 104-es km-nél. Jó tapasztalataim vannak a céggel, még nem volt 30e szerviz de olyan 50-55 ezret mondtak olaj-, olajszűrő- és pollenszűrőcserére.

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

a 60ezres szervizre Szlovákiába, Tornaaljára vittem, nagyon rendesek, olcsóbbak és nagyon alaposak. Ott lehetek az autónál, persze hivatalosan nem, de nézhetem mit csinálnak.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2005
Kényelem (10) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 80000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Lada Samara Következő autója? újra SuperB
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda Superb 2002 (2002)

További ítéletek (133 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)