A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Chevrolet Korea » Epica (2006)

Epica Epica 2.0 LT 

Az ítélet értékelése
4,8(4 db)

Mondeo, Vectra, Passat, felkötheti a gatyát!

Szöveges ítélet

2006. 07. 28.

Tegnap vettem át - még a hivatalos bemutató elött - az Epicát .
Ez első benyomásaim nagyon pozitívak ! Bár még csak kettő napja van a tulajdonomban , de minden tekintetben elégedett vagyok vele . A motorja nagyon jól sikerült . Kategóriájában ugyan messze nem a legerősebb , de kulturáltságban veri a legjobbakat . Csendes ,remegésmentesen teszi a dolgát . A 1.5 tonnás auto mozgatásához bőségesen elegendő ! /azért nem sportautó / . A fogyasztása lepett meg a legjobban , igaz kímélő üzemmódban 7.2 literrel beéri folyamatos légkondi használata mellett. Hangsúlyozom , hogy a motor még nyers !
Az úttartása páldás , a belső kényelemre sem lehet panasz. A kézi váltója is sokat javult az elődökhöz képest .
Egyenlőre ennyit , majd folytatom a beszámolót .


Tisztelettel : Balázs József
-----------------------------------------------------------

2006. 09. 23.

5000 km-hez közeledve erősödik bennem az az érzés ,hogy ezt az autot "körém " tervezték . A 192 cm magasságommal és a magam 44 évével / már lehiggadtam ,és nem a Ferrarik hoznak tűzbe / már az ilyen kényelmes , tágas , csendes és nem utolsó sorban olcsón üzemeltethető autók kerülnek az érdeklődés középpontjába .Birtokomban van még egy Mazda6-os is . Ezzel az autoval is állja az összevetést . Az sportosabb , emez lényegesen kényelmesebb, konfortosabb és szerintem a motorja is jobb . / hat henger , az hat henger / A Mazda6-os megbízhatósága példás . Négy év alatt teljesen hibamentesen teszi a dolgát . Az Epicának még bizonyítania kell , de jó úton jár , ugyanis minden kifogástalanul működig , semmisem zörög , lötyög ,nyikorog .....stb. A fogyasztása is elfogadható , 8,5 körül ingadozik . Megjegyezném , hogy a beépített fogyasztásmérő és az általam mértek között 0,8 l eltérés van . /a számítógép kevesebbet mutat -7,7 körül mér ./

Egyenlőre ennyit , majd folytatom !

Tisztelettel : Balázs József



2007. 04. 13.
A véleményem semmit sem változott! Az auto kiváló! Egyetlen negatívumot említhetek, mégpedig a beépített fogyasztásmérő nem hiteles! 8,2 l/100km alatti értéket soha nem mértem, az elektronika meg rendre alig több , mint 7 litert jelez. Megjegyzem , hogy ez a 8,2-8,6 literes átlagfogyasztás is tisztességes, hiszen az auto önsúlya 1.5 tonna.
11800 km-t mutat most az órája, hibát nem produkált az auto, még izzót sem kellett cserélni. A motor dinamikussabbá vált, a kezdeti "lomhasága" megszünt. /2-3000 km-ig a gázadás után kissé " gondolkozott" úgy 1-2 tizedmásodpercet, de ennek már nyoma sincs./ Az M9-esen kiprobáltam viszi-e a 200-at.GPS-szel is ellenőriztem és állitom, hogy erölködés nélkül tudtam tartani a 200-as tempót. Nem sokáig kínoztam azért, hiszen nem erre szánták, meg mekem sem a stílusom ez az őrült tempo. Az óra és a GPS között 5-8 km/h differencia mutatkozik./az óra mutat többet / A futóműve is jól vizsgázott, egyáltalán nem "kellett" félni az autoban, mint azt pár "sztártesztelő" állította anno.

Most ennyit, majd folytatom!

Tisztelettel : Balázs József





2008. 10. 03.

Most 28000 km van az autóban, vagyis annyit futott, mint átlagosan egy Magyarországon üzemben tartott gépjármű. Maximálisan elégedett vagyok vele. Hosszabb útra szinte mindig ezzel megy a család, mert kényelmesebb, mint a Mazda6-os. Az utolsó értékelő kifogásolta, hogy az autója 10l felett eszik. Igen , ki lehet taposni belőle ezt a fogyasztást is ,de ehhez társulni kell egy agresszív vezetési stílusnak is. Fék-gáz, 160 km/óra, rövid szakaszok- megteszik a "kellő hatást". De melyik hasonló paraméterekkel rendelkező autóból nem hozható ki ez az említett 10 l-s fogyasztás?! Sőt ! Én 8,5 max 9 literrel kijövök vele átlagos üzemeltetés mellett./ 90-130 km/h , kevés városi használattal/ kettő év alatt az autó hibát nem "produkált", izzót sem kellett cserélni. A kötelező szerviz valóban nem olcsó, de sokkal olcsóbb, mint egy Audi A4-é. A "prémium márkákról" nem is beszélve. Ezekkel a bankot is húzhatod magaddal a szervizbe.Lehet, hogy csak a szerencsések egyike vagyok, de erős koncentrálás mellet sem hallok semmiféle kopogást a futómű felől. Az én autóm kifogástalan, leszámítva a számítógép azon hibáját, hogy kevesebbet számol átlagfogyasztásnak. Bosszantó, de nem főbenjáró vétség. Talán szándékolt fogás , ami szerintem nagy butaság a gyár részéről. Más!

A belső csend példás, a kényelem elsőrangú, a hifi jól teljesít. A motor átlagos teljesítményű, elegendő az autó mozgatásához. Az ülések nagyok, az állíthatóság lehetne jobb, de azért kényelmesek. Az automata légkondi néha furcsán "viselkedik", lehetne fejlettebb az elektronikája. Ritkán"kézzel" kell beavatkoznom. A kézi váltója szerintem elég jóra sikeredett. Nem kotyog-lötyög, megvezetése is elég pontos. Járhatna rövidebb úton, de megszokható. A tolató radar egyszerű, de talán pont ezért a használhatósága kiváló, biztonságérzetet ad. A fékek hatásosak, jól lassítják az autót. A kormányzás rásegítése kicsit sok, szokást igényel.
A hátsó kipufogó dob kicsit korán kezd el korrodálódni, nem lyukas de bosszantó. Hőálló alumínium "spray-vel" kezelem.
A GEMENC Szekszárd márkaszervizbe hordom kötelezőre. Hozzáállásuk példás. Több lehetőséget is felajánlanak. Olcsóbb-drágább olaj, de természetesen figyelmeztetnek, hogy a drágább azért jobb is, bár az olcsóbb is teljesíti a gyári előírásokat.
Összességében elégedett vagyok az autóval, szeretek beleülni.

Tisztelettel : Balázs József


2009. 04. 19.

Az auto tökéletesen működik, hibát nem produkált az elmult kettő és fél évben. Mások által emlegetett kopogás nálam nem jelentkezik. Téli, per hatvanas /16 colos felniken /gumikkal sokkal konfortosabb. Nem tartom indokoltnak a gyári per ötvenes tömlőket.

Tisztelettel: Balázs József

Hibalista

- Semmi !

Ide hordtam szervizbe

Gemenc Autoház

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2006
Kényelem (10) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 31800
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Lacetti SW 1.6 Platinum Következő autója? nem tudom
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Chevrolet Korea Epica 2006 (2004 - 2006)

További ítéletek (28 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)