A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » C15 (1984-1997)

C15 C-15 1.9 D 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Piros bádogdoboz - vasgerincű kisembereknek!

Szöveges ítélet

A második céges autóm. A jólbevált suzuki swift 1.0 után egy versenyautó. Nemcsak gyorsabb, autóbb is.(a belsőtől eltekintve). Az első találkozásunkkor a kollégám azt mondta: "ülj be abba szarba, és gyere utánam" :) azt hittem szörnyű lesz, de első utamon rájöttem, h mi jóbarátok leszünk.
Ami jó benne, h nincs semmi extra, ezáltal nincs ami elromoljon rajta. Mivel magas építésű, durván nagy sárban is lehet vele menni, még ha nincs megpakolva, akkor is. Rettenetesen meg lehet rakni, olyankor nagyon ücsörög a hátulja és mindenki villog velem szemben, h ne reflektorral menjek, viszont ugyanolyan becsületesen vonja magát, mint üresen. Száguldozni nem kell vele, azonban 130-140el nevetve elközlekedik, és olyankor sem fogyaszt többet, mint 7l! A váltó áttételezése nekem nagyon tetszik, 5-ben is fürge, 3-ban,4-ben meg csodaparipaként üvöltve nyerítve vágtázik. Gyönyörű meghatározhatatlan piros színe van. Mindenki azt hiszi h ez egy béna öreg szar, és csodálkoznak amikor kiderül, h 2003-as. Az alapfelszereltségben benne van: kézzel(kívülről) állítható tükrök, kétfokozatú(on/off) fűtésrendszer, ´80-as éveket idéző dacia-belső(műbőr nélkül), az utastértől nem! elválasztott raktér.
Ami nagyon idegesít benne az a váltókarra irányított szellőzőnyílás, amivel télvíz idején az összes kézfejemen elhelyezkedő szőrt lepörkölhetem egy városi ide-oda váltogatós délutánon. Ezenkívül ami nagyon rossz benne az utazás. Rendkívül kis fülkében iszonyatosan kényelmetlen ülések. Lehet a 90 kilóm és 185-ös magasságom teszi, de a derekam odavan 45000 km után. Erre esténként a feláras extrának számító masszázs jelent megoldást a csajom által. :D
Összegezve ez egy hálás, szeretnivaló jármű, csakis azoknak akik funkciójának megfelelően, célirányosan használják, mivel élvezetet nemigen lehet szerezni a használatában. És lehetőleg kicsik.

Hibalista

- izzók folyamatosan kiégnek különböző variációkban, adagoló vezérlője.

Ide hordtam szervizbe

Dudás Zoli. Korrekt, pontos, gyors. A Zrínyi u. végén.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2003
Kényelem (3) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 120000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 45000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Swift egypontnulla Következő autója? Ford Transit
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën C15 1984

További ítéletek (13 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)