A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Kia » Ceed (2006-2011)

Ceed 1.6 CRDI EX +El. csomag. 

Az ítélet értékelése
4,6(9 db)

Lenyomja, mint Süsü a cölöpöt!

Szöveges ítélet

Most már én is megírom a frankót, kezdem a lényeggel, aztán a sóder.
Miért éppen KIA? Racionális döntés volt. (1.6 CRDI EX ESP +el. csomag) Engem nem érdekel az embléma, hanem hogy mit kapok a pénzemért. Nem egy álomautó, mert ez csak egy KIA. Mi presztízs ország vagyunk, kérem szépen, pedig kivan a seggünk a gatyából, Dagobert bácsi sem nálunk szerette volna végezni a közgázt.
Tőlünk nyugatra, többet keresnek, számolni mégis jobban szoktak, sosem jövök rá, miért?
Mi bezzeg emberek vagyunk, fanyalogva nézünk egyes emblémákra. Viszont a neves, divatos kacatot jó pénzért el lehet sütni, ha éhen is döglünk.
Nálam csak japán, vagy koreai jöhetett szóba, miután Wagon R-el halálra kínoztuk egymást átmenetileg, de nem bírtam tönkre tenni.
Lásd itt: http://totalcar.hu/nepitelet/index.php?op=itelet&cat_id=60846
Amin keresztül mentem már más típusokkal, az egy kaland. Akár autószerelő mestervizsgát is tehetnék, vörös diplomával, Nobel díjjal.
A Rönó- v. Peugeot-éknál még a büfés néni is kaszált az ügyfélváróban, jöttek mentek, fogyott az alkatrész, ment a találgatás, sosem felejtem el. Sok presztízs autó tulaj is titkolja, hogy mennyi pénzt locsolt már bele meghibásodásokba, mikor eladó a vas, jön a mese habbal, ilyen jó, olyan tuti, csak vidd már el.
Elmehet a francba az összes puccos francia, olasz, vagy német márka. Nem én akarom eltartani a trélereseket, szerelőket, benzinkutakat.
-Hát akkor mit vegyek? Kilátástalanság.

Most 12.000 Km után egy plusz olaj cserén túl, 3 hónap alatt, gondoltam majd elszáll a kezdeti lelkesedésem, de nem így lett. Alig várom, hogy menjek vele valahova. Legutóbbi party-n az autó mániákusok rögön ellepték, megcsodálták. Többen vezették már, volt köztük két eredeti japán Suzuki lótusz-faktusz is a vezérkarból. Vigyorogtak, mint ló a töknek, csapkodták az ajtót, nem kong. Fülig érő mosollyal szállt ki minden donor belőle. Már senki nem néz őrültnek, hogy KIA-t vettem. Ez már sokkal tisztább, és szárazabb érzés.

Tehnikáról kicsit: Stabil futómű, néha kicsit keménynek tűnik, a katasztrofális útviszonyoknak köszönhetően: Made in Hungary. A peres "fakerekeket" becseréltem a 15-ös gyárira, így jobban szalad a szekér, éles kanyarban 70-el sem csúszik meg a síneken, (kipróbáltam. :-D )
Az ammalgán is a fogamban marad, már nem kell a nyelvemmel kitámasztanom menet közben az útbordákon, kátyúkon átvergődve. A gumisnál sem kell majd szekpukut elkövetnem, vagy segélykoncertet adnom, a kalap maradhat Tau bácsinál.
185 cm-es nyakigláb vagyok, mégis elférnek a küllőim a kormány alatt, nem térdelem ki a kulcsot, magam mögé ülve hátul kényelmesen is elférek. (Előbb kiszállok elölről. Az David Kopperfiled lenne :)
A Hi-Fi gyári létére jó nagy lármát is tud csapni felár nélküli MP3 multikormánnyal, nem muzsikálnak vele Hamwai D.J-re sem a kocsi alkotó elemei, ráadásul élvezhetően is szól a jazz is, különösen ha jó minőségű a felvétel.
Kényes vagyok az ilyesmire, direkt kipucoltam a fülem most az egyszer. A sebességfüggő hangerő szabályozást nullára kellett tekerni, mert 160-nál feleslegesen üvölt tőle a zene.
Kétszer is lefagyott a rádió, de szerencsére más Siemens alkatrész nincs benne. Lehet, hogy csak Combinót látott. Sárga bizti ki-be és szólhat tovább a Modern Talking, vagy Best of Karel Gott.
A lámpa kicsit gyengécske volt, isten irgalmazzon varangyos békáknak, egereknek,(néha nagyok, és fehérek) minőségi égő sokat javított. Mielőtt a Green Peace aktivistákat a kerítésemhez láncolva találmám, Xenon lett a végső megoldás. Ma már Ray Charles is séta kocsikázhatna egyet vele éjjel, az anyósom is átlát végre a szürke hályogján sötétben.
-Szegénykém terjedelmes verzióban került ide is.Mindegy, ha már úgyis akkora a vízkiszorítása, mint egy USS atom tengeralattjárónak.
(-Ha ezt elolvassa, nem fog többé orálisan kielégíteni. Disznó! A rántott húsrára gondoltam rizi-bizivel! :)

A dízel külön megér egy imát: hihetetlen, amit produkál.
Adrenalin pumpa 1.6-os létére. Második, harmadikban padlózva majdnem beesik a szemem, semmit nem kormol, pedig nincs is benne részecske szűrő.(Made in Hun.… "már megint” Forrrest Gump:) Egyes márkákat azért nem tudok megelőzni vele, mert néha nem látok mögöttük a koromtól, vagy sokkal nagyobb a motorjuk.Több utasom is dicsérte, hogy hátul a kosarasok is elférnének, és hogy ugrik a járgány, ha kell, mint a szöcske. Négyen benne,teli batyukkal, 5 liter Egri Leánykával hegymenetben is. (Tata- Eger-Tata túra) Ha előzni kell, számomra az a kérdés, hogy hányat? A csajom is először majdnem letolta vele a teherautót, elfejtette időben kerülni. 500 méter után azt mondta: nekem ilyen keeeeell! Mondtam neki: -Akkor vidd vissza az üvegeket!
A volánnál ülve csak partfis nyéllel lehetne elérni az a jobbos kilincset. Igaz „krómozott” műanyag, de a nyél legalább nem horzsolja le róla. Ha mégis, van még itthon kályhaezüst.
Akkora a tér benne, hogy Rúzsa Sándor szinte tekerhet benne egyet a kaikás ustorral.
Én mondom kár, hogy eddig nem ilyen alaposan, átgondoltan döntöttem, mint most, hogy Ceed-et vettem. Nyüstölni, használni minden nap. Biztosan van jobb, meg nagyobb, de csak drágábban, nekem ez így megfelel a szükségletemnek, és ez a fontos. Nem imponálni másoknak, hisz én fizetem, nem Ők!
Tatabányán vettem a K-Nagy kereskedésben, sok zarándoklás után. Lehet, teszek egy emléktúrát, ha majd nyugdíjba mentem. Végre egy hely, ahol vevőnek néznek, nem madárnak. Korrekt partner, előzékenyek, figyelmesek, közvetlenek, természetesek. Nincs pompás előcsarnok, lapos tévé a mosdóban a pissouar felett, hogy közben lásd, hogy startol a sunyi Schumi, hanem teszik a dolgukat becsülettel. Így kell eladni, mondom jó néhány évnyi értékesítési tapasztalattal. Bravo fiúk, megérte!

A kecske frankón éhen döglött, a káposztát felfalták a kivonuló orosz katonák. Itt a vége, fuss el véle, ki nem hiszi, járjon utána!
Minden jog fenntartva, a mű másolása, vagy nyilvános előadása a szerző engedélye nélkül öt év internetről letölthető egyházbüntetéssel jár. Product by díler.

Hibalista

- Olajcsere: munkadíj kellékekkeL 6900Ft KIA M3 Érd
- Az olajat én vittem.

Ide hordtam szervizbe

Szerelő???

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2007
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 13100
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? 1.5 dCi 82 le. Peu 307 156le. Következő autója? Ez volt a következő :-D
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kia Ceed 2006 (2006)

További ítéletek (225 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)