A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Audi » A6 (1997-2004)

A6 A6 2.5 V6 TDI quattro 180Le MULTITRONIC 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

180 lovas eminens fenegyerek...

Szöveges ítélet

Megvételkor az első szempont a magyarországi származás és a kevés km volt a fontos és ilyet nem igazán találni a hazai piacon... de nekem mázlim volt.
Ezzel a baromsággal ma már nem mindenki ért egyet, de nekem külföldi, 2-300 ezret futott szutykok, amiket az igen okos, "korrekt" kereskedők (tisztelet a kivételnek, mert van azért ilyen is) rendre 70-100-ra visszatekernek, nem kellett... majd ráakadtam az igazira... egy fullos ékszerdobozra!

Az enyém fészliftes, krómkeretekkel teletűzdelt csodavas.... na nem kell elájulni persze minden parasztvakítós, csillogó dísztől, de a lényeg, hogy a sokat fikázott első generációs hibalistát el lehet felejteni!
Megvételekor dilemmáztam, hogy új A6 vagy régiből a legutolsó darabok valamelyike, de a tapasztalatok beigazolták a döntésemet, nekem csont nélkül gurul!

A kormányváltó nagyon hasznos, főleg ha tudod, hogy előzésbe fogsz kezdeni és kézelvétel nélkül váltasz vissza néhányat... legalább valami emlékeztet a kéziváltó élvezetére :-)

Ez a gyári legerősebb tádé és nagyon rugalmas, de az 1,8 tonnás súly miatt nem érezni benne úgy a gyorsulást.... csak ha az órára nézel... az viszont egy kövérebb gáznál megállíthatatlan emelkedésnek indul...

Meglehetősen sokszor ülök hardcore sportautóban vagy cabrióban és ott aztán van üvöltés-süvöltés, de mikor ebbe beleülök, tuti hogy lekap a trafipax, mert fel sem tűnik, hogy 220-szal repülök... persze most meg harcolhatok a jogsimért az igen kedves előadó hölggyel a kapitányságon :-)

Fogyasztása nem vészes, 8,5-lel el lehet vele járkálni.
Város bő 10, sztráda 160 - 8,5, 90 - 5 lityó! Ez egy ilyen nagyvasnál szerintem teljesen elfogadható és normális.
Egyébként ami szerintem nagyon szép tőle, hogy akkor sem foszt ki teljesen, ha tartósan 200-230 az átlag autópályán, 12,5 fölé lőni az étvágyát úgysem lehet.

Nekem kissé kevés a visszaigazolás és nem a legpraktikusabb állandóan a km-órát bambulni, de ha ez a kényelem ára, hát feláldozom magam:-) Nagy csend uralkodik az utasterében, sebességtől abszolut függetlenül.

Gyorsításkor egyébként szép a 6 henger hangja, ez már egy jól szigetelt széria ( a régebbiek kegyetlenül kerregtek).
Nekem S-line kivitel jutott aminek,- ha imbolygós autóhoz van szokva az ember - elég feszes a futóműve, de legalább kanyarokban nem kell taposni a féket és a quattro miatt bolondbiztos... és baromi jól néz ki az S-line dizájn!

És még egy kis blabla... xenon erős és eleddig hibátlan, kerekek szélesek (235/45/R17) és jól mutatnak, összkerék nagy biztonságérzetet ad, belseje vaj bőr és sokkal szebb, mint a mai új 5-ösök vagy E mercik belseje (ez szubjektív vélemény)... piros megvilágításban a fehét számlapok igen jól mutatnak, HIFI nagyon szépen szól és lényegében (bár már biztos a megszokás mondatja ezt velem), de minden kézre áll :-)

Be kell írnom valami negatívumot is, mert különben Audi-fan-nak tűnnék, pedig nem vagyok az... nem voltam... de már lehet, hogy az vagyok? :-)
Talán a még hidegen átlagosnál hangosabb motort lehetne panaszként megemlíteni, de bent ülve nem gáz... meg nekem nyöszörög néha az üléslapom, amikor a bőr egy-egy ívesebb kanyarnál nekinyomódik a kardánalagútnak...
Biztos vannak akik kifognak rosszabb darabokat, de bízom benne, hogy sok az enyémhez hasonló vélemény.... egész egyszerűen azt adja, amit várhatsz tőle és ettől ma már nagyon boldog lehet az autó-tulajdonos...

Hát ennyi, én maximálisan meg vagyok vele elégedve és csak azt tudom kívánni, hogy ez még egy jó darabig ne is változzon meg! :-)


Hibalista

- Hál´ Istennek eddig még a kötelezőn kívül csak az én agylövésem miatt cseréltettem le a fékbetéteket, bár még nem voltak kritikus állapotban... + egy helyzetjelzőm kiégett :-)

Ide hordtam szervizbe

Porsche M5 - eléggé drága, de nincs más választás, ha kötelező szervízre fanyalodik az ember.

Értékelése: 5

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2004
Kényelem (10) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 25000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 42000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? 320d Következő autója? A6
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Audi A6 1997 (1997 - 2004)

További ítéletek (157 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)