Remek autó, apró butaságokkal
Szöveges ítélet
"Kompromisszumok nélkül" szerzője írta:
"Viszont nem igaz, hogy nem lehet magasabb fényerőre állítani a műszereket, lehet, tessék elolvasni a leírást. Tompítottnál IS lehet állítani külön! a fényerőt és az pont elég is."
Ehhez a mondandóm:
Ha gyakorlatilag nem használta még az autót, akkor ne legyen ilyen kioktató, hátha nem mindenki analfabéta aki kifogásolta a műszerfal világítását. Ugyanis nem arról van szó, hogy nem lehet állítani a műszerfal fényerejét, vagy hogy tompítottnál nem lehetne.
Majd ha már használta, akkor rá fog jönni, hogy gyakorlatilag nem lehet úgy beállítani a műszerfal fényerejét a világítás bekapcsolása mellett, hogy az esti és nappali fényviszonyok között is megfelelő legyen. Ugyanis ha nappal látja a kis sötét hátterű információs ablakot, akkor este átvilágítja a fejét a világos hátterű kilométeróra és fordulatszámláló fénye.
Vagyis a gond egyáltalán nem az, hogy nem lehet a fényerőt állítani, hanem az, hogy szinte állandóan állítgatni kell. És ez ezen szinten elég nagy blamázs. Ugyanis azt jelenti, hogy nem volt egyetlen ember sem aki üzemi körülmények közt az autót kipróbálta volna a sorozatgyártás előtt.
Egyébként az autó teljesen rendben van.
Hibalista
- tolatoradar
Ide hordtam szervizbe
Toyota Mayer
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 52000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Avensis | Következő autója? | hasonló |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.3/10) |