A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » Fabia (2007-2014)

Fabia 1,9 TDI 

Az ítélet értékelése
4,5(2 db)

Szűknek hat - kis kasznihoz erős motor

Szöveges ítélet

Történt, hogy az ünnepek előtt szervízben maradt a család kedvence, a szép, mosolygós kereklámpás VW Polo és gyorsan haza kellett jutni az ünnepekre. Csak autó jöhetet szóba, sok csomag, ajándék; repülőjegy, vonatjegy már iszonyú árakon, így aztán kis biztosítós támogatással sikerült 20 napra megkapni eme autót. A vezetett 4662 km alatt igyekeztem jobban megismerni és kiismerni milyen autópályán, kanyargós úton, hóban, szárazon.

Az útvonal LUX-HUN-SK-HUN-LUX (Újévkor kis kirándulás az Alacsony Tátrába)

Az első találkozáskor feltűnt a szűknek ható beltér és tényleg szűkebb most h ismét átültem a Polo-ba. Az ember hamar megszokja a kényelmet; tempomat, kartámasz és ESP hiánya ebben a verzióban, viszont a könnyű és hegyes kasznihoz az 1,9-es, 105 lóerős motor iszonyú. Kanyarban fogni kellett az autót és lassabban kanyarodni, mint tettem a Polo-val, viszont ötödikben 85-ről pillanatok alatt felgyorsult a biztonságos előzéshez és tudta jól tartani a GPS szerinti 185 km/h-t is, bár a feleségem szerint elég félelmetes volt a jobb oldalról nézve.

A fék erős, nem volt vele gond, pillanatok alatt lassított vagy megálljt parancsolt.

Nah akkor a benyomások:

- a motortér fedőt felnyitni kézsérülés veszélyével járt, a Skoda embléma alatt elég éles a széle a krómcsíknak, kicsit megkarcoltam a tenyeremet mikor a nyitóhoz nyúltam

- a visszapillantó tükörben tükröződik a szellőzőrostély szürke díszcsíkja (lásd fotó)

- előnyös volt, hogy a manuális klíma lehetővé tette az ablakfűtés+lábfűtés kombinációt

- belső ajtózáró/nyitó gomb középen, így nem kell az utasnak nyúlkálni a soför oldalán lévő ajtóhoz (mint pl. nekünk Polo-nál)

- fogyasztás szuper volt, pályán, németeknél 6,2-t hozott, igencsak hajtva néha, városban 7 liternél többet nem evett, pedig fűtöttem rendesen :-) a gyári adat szerint 45 literes a tank, a kis pöcökkel játszva, türelemmel ez majdnem +10 literrel kitolható, a fedélzeti szerint 980 km-re elegendő üzemanyaggal is lehet közlekedni :-)

- kesztyűtartó korrekt, kettő van, az alsó világítással, a szivargyújtó viszont kicsit távol a műszerfaltól, így az ablakra szerelt navi kábele picit feszült a kézi fék mellett elhúzva

- kormány, váltó műanyag, a kormány nehéz volt a Polohoz képest, a váltó pontos, de szokatlanul szögletesen járt, a Poloban valahogy lazáb a váltás - persze ő már 5 éves múlt.

- lábtér OK, fejtér is, viszont az ülés, nah az kikészítette a derekam, hátam. nem sikerült megtalálni a kényelmes pozíciót, pedig emeltem, csúsztattam, tekertem, kerestem rendesen. a hosszú kilometerek után nagyon kellett mozgolódnom, nem tudtam rendesen ülni benne, pedig 172/55 szóval nem túl magas és nem túlsúlyos alkatom van... sokszor visszasírtam a Polo-t a LUX-HUN-LUX útvonalon

- csomagtér pakolható, kb. mint a Polo, két fő, két naaagy utazóbörönddel, kisebb csomagokkal elfér, ha a hátsó üléseket síkra döntjük, vannak kis akasztók szatyroknak, belső világítás, porraloltónak, ablakmosó folyadékos doboznak hely a hátsó lámpák mögött, viszont a csomagtérajtó magasra nyílik, kell is a kis rúd a lehúzáshoz és erő is kell hozzá - a Polo ehhez képest játszi könnyedséggel zárul, nyílik és tényleg könnyebb az ajtó.

most így hirtelen ennyi jutott eszembe, ha lesz még valami, frissítem a bejegyzést - illetve megírom a saját autónkról is a VW Polo rovatba.

Hibalista

- szerencsére semmi - az értékek azért 5, mert csak 4662 km vezettem

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2008
Kényelem (4) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 2537
Megbízhatóság (5) Vezetett km 4662
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Polo 1.4 (2003) Következő autója? Mazda 6
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda Fabia 2007 (2007)

További ítéletek (94 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)