A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Alfa Romeo » 166 (1998-2007)

166 3.0 V6 24V 

Az ítélet értékelése
4,3(4 db)

Az autógyártás egyik etalonja

Szöveges ítélet

Kevés ilyen kitűnő futóművel megáldott autó gördült le a modern autógyártás története alatt. Elképesztően kifinomult technika.
Elöl dupla lengőkar, hátul multilink, nagyon összehangolva.
Sok aluminium taggal. (maga az autó sem nehéz az 1500kg tömegével a kategoriatarsakhoz képest...hála pl az ALU V6 blokknak stb.)
Kényelemben fenomenális, formája etalon, motorhangja, karakterisztikája terápiás gyógyszer vagy aljzószer. Mikor hogy kapja el az embert. :)

Műszaki megoldások műszaki szemmel nézve nem igazán kifogásolhatók. Amennyibe került, abból kihozták azt amit kilehet a reális haszonnal. Korrekt munka. Amig avatatlan kéz nem barmol bele valahol, működnek ahogy megálmodták. A problémák forrása majd mindig a hozzá nem értő szerelés, vagy a megfelelő gondoskodás hiánya. Avagy az idő vasfoga.
Kevés dolog van benne amire azt mondanám tipushiba.

DE!

Nem suhancoknak, és nem metroszexuális juppy-knak való olcsó csajozós autó. Arra megvannak a német japán megfelelői..kevésbé szofisztikált megoldásokkal, ennek megfelelően strapabíróbb kivitelben...
Érezni kell tudni, érteni kell hozzá, kezelni kell tudni, és képesnek anyagilag tankolni, karbantartani....

Egy érzéki jó családból származó finom nő aki képes az ágyban bestiaként viselkedni. Vhogy így érdemes hozzáállni....

Ami a legnagyobb probléma vele, hogy nincs utána hova tovább.
Nem fog tudni mit vásárolni az ember...
Valami mindig hiányozni fog az újból, ami ebben megvolt.
Lesz erősebb, újabb, kényelmesebb, talán szebb is.
De van egy összhatása, egy hangulata...egy harmóniája ami megbabonázza az embert.

Hatalmas köszönet az olaszoknak h megalkották ezt az autót... :)

Várjuk a 169-est!

Hibalista

- Ami elromolhat az egyszer el is romlik. :) Nem egy kődarab ami képtelen elromlani, egy kifinomult sportos luxusszedán... egy preciziós műszer.. Innentől a kérdés értelmét vesztette.
- Kinek mit jelent az "elromlott" státusz.... relativ.
- Van akinél ha lóg a bele, van akinél ha a kerékdőlés nem egyezik percre pontosan a két oldalon.
-

Ide hordtam szervizbe

Jómagam, AlfaContact, AlfaSzamosi, "Bence"

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (1) Évjárat 2000
Kényelem (10) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 102000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 90000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 13 l
Előző autója? Lancia Dedra 2.0 Következő autója? Lancia Thesis 3.0 Emblema
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Alfa Romeo 166 1998 (2000 - 2007)

További ítéletek (58 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)