2009.01.07. 10:44

Egyelőre csak számítógépes rajz, de annak szép. Hatágú, többszínű felnik, mokány sárvédő domborítások, lendületes bemetszések az oldallemezeken, penge, köralakú hátsó lámpák dobják fel a jó térkihasználáshoz elengedhetetlen dobozformát. De azért ha megnézzük közelebbről, látszik, hogy a vezetőoldali oldalablak mérete inkább formai játék, mint valós lehetőség és gyaníthatóan a nonfiguratív oldalminta sem lesz fekete kilincses, fehér alapváltozaton. De így azért nagyon vagány és 4,1 köbméternyi csempészárú fér bele.

 

 

A NISSAN NV200 KISHASZONJÁRMŰ A LEGJOBB TÉRKIHASZNÁLÁSÚ A KATEGÓRIÁJÁBAN

- A cég teljesen új kompakt haszonjárművének piaci bevezetését a kishaszon-gépjárművekre specializált értékesítési és vevőszolgálati hálózat támogatja - 

TOKIÓ — A Nissan Motor Co.Ltd. bejelentette, hogy 2009-ben kezdi meg az NV200 típusjelű kishaszonjármű értékesítését, amely a raktér térkihasználása szempontjából kategóriájában a legjobb lesz.  A Nissan mérnökei elérték, hogy egy kis külső méretekkel rendelkező haszonjárművel nagy raktér legyen megvalósítható (az NV200 akár 4,1 m3-es raktér kialakítására is alkalmas).     

Az NV200 egyben lehetővé teszi a raktér maximális kihasználását.  A raktér padlójának kialakítása olyan, hogy a hátsó kerékdobok között elfér egy szabványos Euro-raklap.    

“Az NV200 kulcsfontosságú a Nissan kishaszon-gépjármű üzletágának jövőbeli sikeressége szempontjából” - mondta Andy Palmer, a Nissan kishaszon-gépjármű részlegének alelnöke.   “Ezzel a modellel lehetőségünk nyílik arra, hogy a legfontosabb piacokon olyan új ajánlattal jelenjünk meg, amely az ügyfelek eddig nem teljesített követelményeinek is eleget tesz. Az NV200 új szegmenst képez a kishaszon-gépjármű kategóriában”– tette hozzá Palmer.     

Japánban a 2009-es első felében kerül sor az NV200 piaci bevezetésére, míg Európában az év második felében. Ezt követően kerül sor az érékesítés megkezdésére Kínában és egyéb piacokon.  

Az NV200 és további modellek sikeres piaci bevezetésének biztosítására a Nissan Kishaszonjármű Üzletága (LCV BU) megerősítette értékesítési, szerviz- és vevőszolgálati tevékenységét.  

A Pro-Shop stratégia keretében a Nissan-hálózatban világszerte külön központokat hoztak létre, melyek teljes körű értékesítési és vevőszolgálati szolgáltatást nyújtanak a kishaszon-gépjármű ügyfelek részére.  Japánban 230 kishaszongép-jármű értékesítési és szerviz-egységet alakítottak ki. Európában jelenleg 570 tagból a kishaszonjárműveket gondozó hálózat. A Pro-Shop rendszerben speciálisan képzett értékesítő, javító-szerelő és vevőszolgálati személyzetet alkalmaznak, akik ismerik és kielégítik a professzionális járműtulajdonosok és –üzemeltetők igényeit.