Pályázat: Mós ön? Emós ön?

2010.08.11. 14:41

Azt hiszem, a Peugeot fotópályázata kiválóan felhívja arra a figyelmet, hogy mennyire szánalmas, amikor a franciák angolul próbálnak szellemesek lenni. Illetve, ha már ezt a új szlogant kiizadták magukból, nem engedik lefordítani, hanem az eredetit erőltetik. Pedig egész értelmesen hangzana, hogy: mozgás és érzelem. Sőt, esetleg a vevőik is tudnák, miről van szó, les consommateurs français included. Ha már mindenáron külföldiül van, akkor legyen inkább franciául, nem? Ahogy az Audi sem szégyelli a Vorschprungot, vagy a Citroën a...nem jut eszembe, de franciául van.

Megvan! Créative Technologie!

Nem baj, szülinapjuk van, egyszer ez is elmúlik. Mivel szívügyem a fotózás, örülök ennek a jubileumi kezdeményezésnek. De nehogy azt tessék hinni, hogy kétszáz éve vannak Peugeot autók, tekintve, hogy akkor még azt még nem találták föl. (Ahogy Adam Opel sem gyártott autókat ugyebár...) Az első Peugeot autót, amely találóan a Type 2 nevet viselte, 1890-ben készítette Armand Peugeot. Ehhez persze kellett, hogy az ősök lerakják az alapjait a mai vállalatbirodalomnak, gyártottak a fűrészt, kávédarálót, biciklit, később háztartási gépeket is. És persze a világ legjobb borsőrlőit, mind a mai napig. Minden termék - az autókkal együtt - megtekinthető a Sochaux-i Peugeot Múzeumban.

Addig is, tessék fényképezni, beküldeni, lájkolni, RCZ-használatot nyerni! Íme a sajtóközlemény:

MOTION & EMOTION

A Peugeot márka 2010-ben ünnepli 200. évfordulóját. 1810-ben a két fivér, Jean-Pierre és Jean-Frédéric Peugeot acélüzemet alapítottak Peugeot-Fréres néven, és penge- illetve fűrészgyártásba kezdtek.

A jubileum tiszteletére a Peugeot Hungária többféle kereskedelmi ajánlattal és játékkal rukkol elő az év folyamán, melyről a www.peugeot200.hu oldalon folyamatosan tájékoztatja az érdeklődőket. Augusztus 9-től nagyszabású fotópályázatra hívjuk és várjuk a vállalkozó szellemű játékosokat.

Arra vagyunk kíváncsiak, hogy a Peugeot márka új szlogenje a MOTION & EMOTION milyen érzéseket vált ki a Peugeot márka kedvelőiből. 

Éppen ezért 6 héten át fotókat várunk arról, hogy a MOTION & EMOTION kinek-kinek mit jelent. A fotókat az előbb említett www.peugeot200.hu, illetve a Peugeot Magyarország Facebook oldalára lehet feltölteni, ahol a heti nyertesekről a „Like” gomb dönt.

Vagyis, akinek a fotójára a legtöbben klikkelnek az adott héten, az viheti haza a Peugeot nyereménycsomagok egyikét. Az összes fotó értékelése után a fődíjról, a hatodik hét végén, egy zsűri dönt majd. A legjobbnak ítélt fotó nyertese wellness-hétvégét nyer a Peugeot RCZ sportkupé társaságában.