Kifizették az OT-s csepeles büntetését

2016.08.04. 17:01
52 hozzászólás

Ha nagyobb arcunk lenne, azt mondánk, ezt is csak meg kellett írnunk. Holnap lesz egy hónapja, hogy megkaptuk Áron, az OT-rendszámos csepeles levelét, aki a Kiskőrösi Dutra találkozóra tartva futott bele egy 140 ezer forintos bírságba. Útdíjas szakaszra tévedt, és bár oldtimer teherautóját sem áru, sem utas szállítására nem használhatja, a rendszer egy kalap alá vette a trükkös fuvarozókkal. Hiába váltott jegyet utólag, hiába minden: méltányosság nincs. Jófej vállalatok ellenben vannak, ilyen volt az i-Cell (a HU-GO útdíjfizetési rendszer kiépítője), amely egy teherautósok számára hasznos kütyüvel és a bírsággal megegyező összegű támogatással segített Áronon. És akkor most jöjjön, amit itt sosem látsz: T/3-ban a Totalcarról. 

44 éves teherautó kapott útdíjbevallásra szolgáló fedélzeti egységet

Az 1972-es évjáratú, felújított Csepel D-344-es teherautó generálozott motorjával, volánja mögött tulajdonosával, Nagy Áronnal, szédítő, 50-60-as tempóval közeledett idén májusban a Kiskőrösi Dutra Nemzetközi Találkozóra, ahová meghívást kapott. OT-s rendszámú teherautó nem vehet részt a közúti áruszállításban, Áron kerüli a fizetős útszakaszokat, ennek ellenére mégis rátévedt egyre, s hiába vásárolt az első benzinkútnál viszonylati jegyet, megbírságolták. Szerencsére ilyen soha többé nem fordulhat elő vele: szerdán az i-Cell felszerelte a járművet egy útdíjbevallásra szolgáló OBU S550 készülékkel.

Történetét Nagy Áron megírta az egyik autós portálnak, amelyik meg is jelentette (http://totalcar.hu/kozosseg/rsvptc/2016/07/11/nincs_kegyelem_gigabuntetest_kapott_az_ot-rendszamos_csepel/), az i-Cell ennek alapján figyelt fel az esetre, és az autós újságírók szíves közreműködésével felvette a kapcsolatot a Csepel D-344-es tulajdonosával. „Az i-Cell idén 18 éve a hazai telematikai piac meghatározó szereplője, a magyar utakon sok ezer tehergépjármű fut általunk nyújtott flottakövető szolgáltatással, és sok tízezer jármű a mi fedélzeti egységeinkkel vallja be az útdíjat. Magyar tulajdonú, elsősorban a magyar fuvarozóknak szolgáltató vállalat vagyunk, érthetően fontos számunkra a hazai járműipari kultúra megőrzése, szeretnénk szakmai eszközeinkkel azokat támogatni, akik oroszlánrészt vállalnak ebben a feladatban. Áron Csepelje, a magyar teherautók és motorkerékpárok megmentése terén végzett munkássága számunkra példaértékű. Remélem, a most beszerelt OBU S550 használatával soha többé nem kap bírságot” – nyilatkozta Farkas Károly, az i-Cell operatív igazgatója.

A 44 éves összkerékhajtású, különleges módon nem katonai, hanem polgári múlttal rendelkező Csepel sokak számára emblematikus fülkéjébe az i-Cell szakemberei szerelték be az OBU S550 készüléket. Az i-Cell szakmai támogatásán túl Farkas Károly – aki munkája mellett szintén a magyar oldtimerek szerelmese – magánemberként a korábban kiszabott büntetéssel megegyező anyagi támogatást ajánlott fel Áronnak, amelyből egy emelővel gyarapodik a veterános szakember eszközparkja.

###

Az i-Cell idén tizennyolcadik éve a telematika leginnovatívabb magyar tulajdonú vállalata. A flottakövetés mellett mobilfizetési technológiák terén is eredményes szakmai tevékenységet végez, 2013 óta pedig az elektronikus útdíjfizetés meghatározó szereplője. Az i-Cell több mint másfél évtizedes pályafutásának szakmai és gazdasági eredményeit, hazai és Európai sikereit a minőség és az innováció iránti, vállalati alapértékként megfogalmazott elkötelezettségnek, a körültekintően megválasztott, nemzetközi elismertséggel rendelkező beszállító partnereinek, valamint annak a rugalmasságnak, nyitottságnak és fejlődőképességnek köszönheti, amely nélkülözhetetlen az olyan szakmai területen, ahol a technológiai fejlődés velejárójaként ötéves, gyökeres változási ciklusok közepette kell eleget tenni a kihívásoknak.