Daewoo töltésgondok

2002.04.21. 22:19
Most egyszerre villan fel a kézifék visszaengedésére figyelmeztető lámpa _és_ az akkutöltés-lámpa. (Az ékszíj feszes, fékfolyadék rendben.) Egyszer már csinált ilyet, pont a generátor-probléma előtt közvetlenül.
Kedves Doki,
Nekünk egy '95-ös Daewoo Nexiánk van, (1500-ös) 85 ezer km-t futott. Már volt baj a benzinszivattyúval (csere!) meg a generátornak volt csapágyproblémája, meg még valami vele (tekercselés? biztosíték?).
Most viszont egyszerre villan fel a kézifék visszaengedésére figyelmeztető lámpa _és_ az akkutöltés-lámpa. (Az ékszíj feszes, fékfolyadék rendben.) Egyszer már csinált ilyet, pont a generátor-probléma előtt közvetlenül. Akkor teljesen lemerült az akku, aztán kalap. Mi lehet a probléma oka?
Üdv, Zsolt
(2002. 02. 13.)

Elég sok minden. A fékfolyadék szintje rendben van a tartályban? Ellenőrizd és ha OK, mindenképpen vidd vissza a kocsit oda, ahol a generátort javították, gondolom autóvillamossági szerelő dolgozott rajta!


Írja meg egy emailben, milyen autója van (márka, típus, évjárat, és ha olyan a hiba akkor motor- és alvázszám), és mik a tünetek. A kérdést továbbítjuk szakértőnknek. Ha lehet, használjon ékezeteket, és ne küldje el többször a levelet! Az egy típushoz kötődő korábbi kérdéseket, illetve a Doki válaszait a katalógusban könnyen megtalálja. Korábbi esetre visszautalva kérjük írja meg, melyik válaszban volt róla szó.

A választ postafordultával AUTÓDOKTOR rovatunkban olvashatják. Természetesen csak a problémák egy része orvosolható távgyógyításos módszerrel, mindenki maga döntse el, milyen mélységig mer bemászni a motorházba.

Bizonyos esetekben nem ajánlatos házilag bogarászni, ilyenkor természetesen telefondoktorunk is azt javasolja majd: forduljon szakszervizhez.

A totalcar telefondoktora:
Dergez Attila autószerelő, általános orvos. Javít Trabanttól japán autóktól 600-as Mercedes-ig gyakorlatilag mindent. Szíve csücske a német autók, de jöhet angol, francia, olasz, orosz, vagy akár SAAB.