Izzó Porsche kipufogó

2003.01.11. 19:21
A K-Jetronic adagolót, lesz ami lesz, mi is szétszedtük. Két tömítés döglött volt benne. Kapott rendes új tömítést, és satuban nyomás alatt leheletfinom vékonyságú folyékony tömítés segítségével összeraktuk.
Üdvözletem!
Van nekem egy K-Jetronic fejem. Amit sajnos az autóm, egy '79-es Porsche 928 előző tulajdonosa szétszedett. (Onnan tudjuk, mert nem a gyári csavarokkal rakták össze) Az autó rengeteg benzint kapott. A gyertyák feketék lettek, a kipufogó folyamatosan robbant. A gyújtás és a levegőellátás rendben. A nyomásértékek hidegen rendben vannak. A WUR tökéletes. Mivel hidegen is rosszul jár a motor, melegen nem is mértük. A fúvókák jók.
Ezek után, lesz ami lesz, mi is szétszedtük. Két tömítés döglött volt benne.
Kapott rendes új tömítést, és satuban nyomás alatt leheletfinom vékonyságú folyékony tömítés segítségével összeraktuk.
Ettől kezdve a gyertyák szépen kitisztultak, nem lettek feketék. Alapjárat is van. Viszont még mindig sok benzint kap valószínűleg, mert a kipufogó izzik.
A hosszú bevezető után az lenne a kérdésem nem ismernek-e valakit, aki be tudná mérni a K-Jetronic fejet. Sajnos a Bosch-tól elzavartak, hogy ilyesmivel ők nem foglalkoznak.
Érden jártam már a K-Jetronic javítónál.
Bármilyen tippet megköszönnék.
Attila

És a teljesítménye sem az igazi, ugye? Mivel a hiba és a típus sem mindennapos, nem széles tömegeket érint (nem hemzseg a 928-as Porsce ebben az országban!), nem részletezem, inkább keress, meg, akár telefonon is, és segítek!


Írja meg egy emailben, milyen autója van (márka, típus, évjárat, és persze ha olyan a hiba, akkor motor- és alvázszám), és mik a tünetek. A kérdést továbbítjuk szakértőnknek. Ha lehet, használjon ékezeteket, és ne küldje el többször a levelet! Az egy típushoz kötődő korábbi kérdéseket, illetve a Doki válaszait a katalógusban könnyen megtalálja. Korábbi esetre visszautalva kérjük írja meg, melyik válaszban volt róla szó.

A választ postafordultával AUTÓDOKTOR rovatunkban olvashatják. Természetesen csak a problémák egy része orvosolható távgyógyításos módszerrel, mindenki maga döntse el, milyen mélységig mer bemászni a motorházba.

Bizonyos esetekben nem ajánlatos házilag bogarászni, ilyenkor természetesen telefondoktorunk is azt javasolja majd: forduljon szakszervizhez.

A Totalcar telefondoktora:
Dergez Attila autószerelő, általános orvos. Javít Trabanttól japán autóktól600-as Mercedes-ig gyakorlatilag mindent. Szíve csücske a német autók, de jöhet angol, francia, olasz, orosz, vagy akár SAAB.