A szokásos kopó-fogyó alkatrészek cseréjén kívül eddig problémamentesen üzemelt.
Kicsit nehezebben lehet majd kormányozni, minimálisan nőhet a fogyasztás is.
Nem tudom mi lehet a probléma.
Amikor azonban elindultam, elkezdett rángatni a motor, le azonban nem állt.
Rövid idő alatt elmúlik, de azért idegesít.
Ha lelassítok 140-re, visszaáll normál állásra.
Családunkban lévő VW Bora 1.6SR az utóbbi időben ingadozó alapjáratot mutat.
Mik lehetnek a hibát okozó dolgok.
Állandó szélsőséges terhelésről beszélnek, illetve arról, hogy tönkreteszi a motorelektronikát.
Szeretnék építeni valami "dögöset" az Alfából!
Talán nem túlzok, amikor azt írom, az utolsó kétségbeesésemben írok Önnek.
Szeretném kikérni véleményeteket egy átlagos sportfilterről.
A hiba annyi lenne, hogy eltűnik a hűtővizem.
Tapasztalatai alapján ez a hibajelenség csak komputerhibára utalhat?
Otthagytam az autót, s kompletten kicserélték benne a kuplungot.
Van egy 85-ös évjáratú dízel Golfom.
Önindítózásnál megpörgeti a főtengelyt az indítómotor, de az autó nem indul el 10 esetből 8-szor.
Azóta a szervizkönyv szerint kb. 60.000 km-tett meg.
Alig 1000 km alatt megeszik 1 liter olajat!
Újabban hármas sebességbe kapcsoláskor olyan hangot ad, mintha összeérnének a fogaskerekek.
Próbálgattam a gépet, és észrevettem, hogy erős fékezés után kezd el hullámozni.
A gyújtás stroboszkóppal beállítva. Az alapjárat teljesen stabil.
Magában a 94.000 Km nem sok.
Ez egy érdekes kérdés, még nem fordult meg az agyamban.
Van egy 2105-ös Kockaladám, 15 év körüli.