Egy Citroën CX-et terelgetek majdnem 2 éve.
A rádióhoz tartozó LCD-kijelző mögötti lámpa hol világít, hol nem.
Már többször átmostam különböző csodaszerekkel, de egy-két hét után mindig rozsdás lé van a kiegyenlítő tartályban.
Mi a gondja a kuplungszerkezetnek, mit tegyek vele?
Sajnos az automata váltó javítása nem olcsó mulatság.
A turbóm biztosan tönkre van menve, mert ömlik belőle az olaj.
Szerintem a döntő tényező inkább az állapot lesz!
Kíváncsi lennék a véleményedre, mert a szervizben tapasztalt "hibatároló megmondja" típusú szerelői ismeretek mellett autószerelő tudás is szükséges lenne.
Az autószerelőknek néha égnek áll a hajuk a gázos autóktól. Nem véletlenül.
A fék néha simán, de néha "hullámosan" fog, vagy néha apró kattogó hangok kíséretében.
A legbiztosabb, ha kicserélteti, és garanciát kér a munkára.
Szlovákiából írok, érdeklődni szeretnék,hogy lehetséges-e hozzájutni egy bizonyos alufelnihez!
Az új autó bejáratása, bár a gyártók állítják, hogy nem szükséges, igenis célravezető!
Az én véleményem, hogy amit a gyár előír, az való bele.
Nyereségesen kiszállni egy autóból nehéz.
A maximum, amit javasolnék egy sportlégszűrő.
Tanácstalan vagyok, és úgy tűnik, a szerviz is.
Országúti használatkor a "tágulási tartály" túlfolyóján nyomja ki a hűtővizet.
Remélem levelemmel nem zavartam, és segítettem a későbbi minél pontosabb tájékoztatás érdekében.
A kérdésem az lenne, hogy mit lehet még tenni, hogy a fékem megint úgy működjön, mint újkorában?
Bár én nem Attila vagyok, de remélem, az én tanácsomat is elfogadja.
Olvastam a rángató 406-osról!
Érdemes-e megbontani a kipufogórendszert?
Mit csinál egy map szenzor, illetve mit befolyásolhat menet közben.
Az autóval forduljon egy villamossági szerelőhöz!