Kopogó 525 Td

2003. március 21., 16:40 Módosítva: 2003.03.21 16:40

Autóklub segélyes szerint a szíj átugorhatott egy fogat, és így ment el a vezérlés.

BMW 325 tds olajgondok

2003. március 21., 16:05 Módosítva: 2003.03.21 16:05

Mit takar a teljesen beállt jelenség? Nem forgott a motor? Nem indult be?

Sípoló BMW 520i

2003. március 21., 15:50 Módosítva: 2003.03.21 15:50

Ilyenkor nehezen akar elindulni, mintha nem kapna üzemanyagot, az akksi vadi új.

Beteges Trabi

2003. március 21., 15:33 Módosítva: 2003.03.21 15:33

A szóban forgó kis "beteg" egy 1990- es Trabant 1,1 Limuzin.

Astra tuning turbónyomás növeléssel

2003. március 21., 14:33 Módosítva: 2003.03.21 14:33
1

A turbónyomás megemelése bevált alap tuningfogás.

Furcsa visszajelző

2003. március 19., 17:31 Módosítva: 2003.03.19 17:31

A problémát valószínűleg csak terhelésre produkálja, ezért nem sikerült álló helyzetben kiprovokálni.

Remegő TDI

2003. március 19., 16:58 Módosítva: 2003.03.19 16:58

Menet közben kis, finom gázadásnál beremeg az autó illetve a motor.

Akadozó 1,6-os Escort

2003. március 19., 16:49 Módosítva: 2003.03.19 16:49

Nagyon sok hiba okozhatja.

Mondeo 4x4 kisebb hibákkal

2003. március 17., 15:45 Módosítva: 2003.03.17 15:45

A szervizben a motorteszten nem találtak rendellenességet.

Fröcsögő Isuzu

2003. március 17., 15:04 Módosítva: 2003.03.17 15:04

Nem mondom, a motorteljesítménnyel sem vagyok teljesen megelégedve, egy 2,8-as motortól kicsit több lendületet várnék.

Rendetlenkedő Swift

2003. március 17., 14:57 Módosítva: 2003.03.17 14:57

Ellenőrizni kellene a vezérlés helyes beállítását és természetesen a gyújtást is.

Dadogó Polo

2003. március 17., 14:43 Módosítva: 2003.03.17 14:43

Nem akarnám kínozni, ezért fordultam Önhöz tanácsért.

Samara ablaktörlőlapát

2003. március 14., 16:38 Módosítva: 2009.07.25 17:23

A vásárlásnál nézze meg a hátoldalon felsorolt típusokat vagy kérdezze az eladót!

Rángató 406-os

2003. március 14., 16:29 Módosítva: 2003.03.14 16:29

Az üres katalizátor, mindamellett, hogy kismértékben teljesítménynövelő, károsan hathat az egész motor működésére.

Elfolyó hűtővíz: a fagydugó a ludas

2003. március 14., 16:24 Módosítva: 2003.03.14 16:24

Ugyanilyen jelenséget tapasztaltam néhány év elteltével, ti. elfolyt a hűtővíz.

Mégane-t vagy Cordobát? Vagy mást?

2003. március 14., 16:06 Módosítva: 2003.03.14 16:06

Szerintem, ha nem a márka a lényeg, akkor mindenféleképpen e szempontok alapján döntsél!

Lancia Dedra teljesítménynövelés

2003. március 14., 15:56 Módosítva: 2003.03.14 15:56

A sorokból azt veszem ki, hogy néhány plusz lovat szeretne kicsalni a gépsárkányból.

Melegedő Punto I

2003. március 12., 16:30 Módosítva: 2003.03.12 16:30

Egy Fiat Punto I-essel van egy vissza-visszatérő problémám.

Leálló Audi

2003. március 12., 16:23 Módosítva: 2003.03.12 16:23

Reggel az indulás tök jó, pöccre elindul, majd úgy pár száz méter után ha netán le kell fékeznem valamiért egyszerűen leáll.

Hibás check lámpa

2003. március 12., 15:48 Módosítva: 2003.03.12 15:48

A problémám röviden, hogy indítás után pár percel kigyullad a check lámpa, és folyamatosan világít.

Honda injektor gondok

2003. március 12., 15:31 Módosítva: 2003.03.12 15:31

Ezeket a hibákat szinte minden esetben úgy lehet a legjobban behatárolni, ha az ember látja, halja, érzékeli.

Rángató Trabi

2003. március 12., 14:35 Módosítva: 2003.03.12 14:35

Igazából mindent meg kellene nézni, ami a motorhoz működéséhez kapcsolódik.

Lancer alapjárati probléma

2003. március 12., 14:22 Módosítva: 2003.03.12 14:22

Az, hogy a számítógép nem ír hibát, nem meglepő.

Füstölő PDTDI

2003. március 11., 12:15 Módosítva: 2003.03.11 12:15

Az nem normális, ha nagy mennyiségű kékes gáz jön.

PD TDI vs common-rail

2003. március 10., 17:14 Módosítva: 2003.03.10 17:14
Tisztelt Totalcar!

Kérem írják le mi a különbség a VW féle Pumpe-Düse technológia és a Common-Rail technológia között.

Köszönettel:
Wagner László

Kedves László!

A PDTDI-nél hengerenként van az adagoló elem, amit egy vezérműtengely hajt meg. A létrejött nyomást itt is elektromos szelep vezérli.
A Common rail-nél egy központi nagynyomású szivattyú hozza létre az üzemanyag nyomását, és egy "közös gyűjtőcsövön" keresztül juttatja el a befecskendező szelepekhez.
A Pumpe Düse 2000 bar feletti nyomással képes befecskendezni. A common-rail 1300-1800 bar körül.

Ficzere Miklós