Komoly szakmai kihívás az Astra váltót kifogástalanul javítani, és még hézagolni sem egyszerû feladat!
Amikor elindulok, akkor kb. 2500-as fordulatnál az autó mindig rángat, minden sebességfokozatban.
A tetõ már némi utánjárással megoldva, de most üléseket kellene cserélnem benne.
Ha már negyed óránál többet állt a motor, akkor utána csak nehezen, nagy gázadásra hajlandó elindulni.
Nem mindig könnyű szerelés közben megállapítani, éppen melyik szeleppel van dolga az aranykezű önjelölt mesternek!
Elvittük autószerelőhöz, de azok mindjárt pajszerrel akarták felfeszegetni.
Légyszíves mondj nekem valami bíztatót, azon kívül, hogy "Hajrá!".
Az lenne a kérdésem, hogy szervokormány és automata váltó hogyan kerülhetne bele?
Erre sem volt még példa, ugyanaz a T. Olvasó mindkét Dokitól választ kap.
Az üresbe kapcsolt váltókarnak mekkora oldalirányú lötyögése lehet egy 6 éves (kb. 100 ezer km) autóban?
Álló helyzetben szépen visszaáll az alapjárat, de elég az autót legurítani egy lejtőn, és újra kezdi.
Vajon a mai diesel, illetve injektoros benzin üzemű motorok fogyasztanak-e üzemanyagot motorfék üzemben?
Azt tapasztaltam sportosabb indulásnál, hogy az autó rángat, illetve nagyobb rántásokkal iramodik neki.
10 éves Ford Sierra, 210 ezer futott km-rel. Kb másfél éve a jobb első rugó eltört.
Nem hiszem, hogy kopott lenne a motor, mert a hangjával és a teljesítményével nincs semmi gond.
Nagyon szívesen segítek Önnek is, de ahhoz mindenképpen tudnom kéne, hogy mi a tünet.
Ha a váltó fogaskerekek koptak volna el, a hang csak annál a sebességi fokozatnál jelentkezne, amelyik fogaskerék pár túlzottan megkopott.
Van ugye a gyári 30 ezer körül, az utángyártott 23 ezer körül, az univerzális 16 ezer körül, vagy a bontott 10 ezer körül.
A legegyszerűbb megoldás, ha beviszed egy Opel márkakereskedésbe, és ott teszterrel megnézeted.
Én sajnos nem értek hozzá, így az ön segítségét szeretném kérni, mert egyelőre tanácstalanul állok a problémával szemben.
Az Autódoki rovat termése a kezdetektől fogva, a lista tartalma 341 cikk.
Be kell állítani a karburátort, a gyújtást, ki kell pucolni a gyertyákat, ellenőrizni kell a szelephézagokat.
A hiba nem a szinkrongyűrűnél keresendő, ugyanis akkor teljesen más a tünetegyüttes.
Mindenképpen utána kell járni a zajforrásnak, mert ez nem természetes.
Ha nem áll semmilyen előzmény rendelkezésedre, a motorolajat mindenképpen cseréld, ellenőrizd a légszűrőt, a gyertyákat, az ékszíjat és a vezérműszíj állapotát.