Az indítási problémát a hengerbe jutott folyadék okozza. Azt nem bírja összesűríteni a motor.
Milyen kockázatokat rejtene magában, ha én szeretnék egy 4 éves, de 1 km-t megtett autót venni?
Olajfogyasztása a 10w40-essel sem számottevő, cserétől cseréig elég az 5 liter.
Hol kezdjem a hibakeresését? Hengerfejtömítés, gátszakadás, ne adj Isten blokkrepedés?
Menet közben romlott el. A motor fordulatszáma megvolt, de ereje nem. Lassan hazadöcögtem vele.
Ha forgalomban bekapcsol a hűtőventilátor akkor az alapjárat drasztikusan leesik és kegyetlenül rázkódik a kaszni.
Nem tudom beindítani. Pontosabban beindul, csak pöfög egy kicsit, aztán leáll.
A motor teljes szétszerelése után kiderült, hogy főtengelycsapágy beállt, plusz hajtókar törése is van.
Csak gyári antennát lehet felszerelni, vagy ha nem, akkor hol tudok antennát nézni, vásárolni?
Nekem egy C5 2.2 HDI autóm van. Érdeklődnék, hogy véleményed szerint jár-e valamilyen hátránnyal ez a beavatkozás.
A Totalcar és tulajdonosok véleménye alapján '96-osnál fiatalabb 1,6-os Ford Escort mellett vagyok most.
Olyan rosszul nem lehet egy motort összeszerelni, hogy 20 ezer km alatt több mint 20 liter olajat egyen meg. Addig kuss van az autósnak?
Alapjárat hibátlan, fogyasztás szuper, komputer nem kakukkol semmiért, úgyhogy nem értem.
Az autópályán fogta magát, egy hupnin átmenve minden számlálómat lenullázta!
Visszavittem az autót a szervizbe, ott készséggel kicserélték. Majd eltelt újabb 3 hónap, és ismét előjöttek a zörejek, újabb csere.
Rapszodikusan állítgatja az alapjáratot hol magasra, hol olyan alacsonyra, hogy a motor üresjáratban lefullad.
Gyorsításánál néha megráng az autó, mintha a gázadást nem tudná lereagálni. Olyan mintha ilyenkor kihagyna a motor.
A kijelző kb. a 2/3 előtt egy hajszállal áll, 120-as tempó körül pedig felfut a piros határáig.
Amikor elkezdi leengedni a fordulatszámot, akkor mintha túlzásba esne és a motor elkezd rángatni.
Többször volt már olaj cserélve a váltóban, de nem javult, csak szépen lassan romlott a helyzet.
Most nekidurálta magát a Doki az előtte heverő röpke 200+ kérdésnek, ide meg berendeztük az eddigi termést.
A fél éves állás biztosan nem okozhatta, ha már fél órát üzemelt a motor!
Ilyen kérdés esetén azért illene nem elfelejtkezni a motor gyártási kódjáról, és a kocsi évjáratáról.
Voltam vele már pár helyen, mindenütt a hallatára csak borzongtak, és mondják hogy dobjam el.
Néha be-be ugrik egy-egy henger, aztán még egy, és még egy és még egy, és végül beindul.