Harmadszor is kitört a kereke – gyanút fogtam
Tisztelt Gumidoktor!
Immár háromszor tört ki a Skoda 120-as autóm hátsó kereke. A megérzésem az, hogy a féltengely és a fékdob kicserélése mellett érdemes lenne a felnit is kicserélni. Én alufelnit szeretnék rá. Tudna tanácsot adni, hol tudnék ilyet vásárolni? 130 az osztókör és 13 colos a kerék.
Köszönöm válaszát!
Üdv: József
Immár háromszor tört ki a Skoda 120-as autóm hátsó kereke. A megérzésem az, hogy a féltengely és a fékdob kicserélése mellett érdemes lenne a felnit is kicserélni. Én alufelnit szeretnék rá. Tudna tanácsot adni, hol tudnék ilyet vásárolni? 130 az osztókör és 13 colos a kerék.
Köszönöm válaszát!
Üdv: József
Kedves József!
Azt elég egyértelműen meg lehet állapítani, hogy a kerék sérült-e, avagy nem. Ha igen, akkor ki is kell cserélni, de nem feltétlenül alufelnire.
Inkább annak nézzen utána, mi az az ok, amiért háromszor egymás után megismétlődhetett ez a baleset!
Persze lehet erre az autóra is alufelnit tenni, de a megfelelő méret beszerzése nem egyszerű, inkább csak használtan, hirdetések útján tudom elképzelni, hogy sikerülhet. Esetleg egy költségesebb eljárással, osztókör-módosítóval is megoldható a dolog. Én azonban inkább azt javaslom, hogy első körben tegye biztonságossá az autót, amibe a kerekek biztos rögzítése alapvetően beletartozik. A csinosítás ráér később...
Üdv,
Gumidoki
Azt elég egyértelműen meg lehet állapítani, hogy a kerék sérült-e, avagy nem. Ha igen, akkor ki is kell cserélni, de nem feltétlenül alufelnire.
Inkább annak nézzen utána, mi az az ok, amiért háromszor egymás után megismétlődhetett ez a baleset!
Persze lehet erre az autóra is alufelnit tenni, de a megfelelő méret beszerzése nem egyszerű, inkább csak használtan, hirdetések útján tudom elképzelni, hogy sikerülhet. Esetleg egy költségesebb eljárással, osztókör-módosítóval is megoldható a dolog. Én azonban inkább azt javaslom, hogy első körben tegye biztonságossá az autót, amibe a kerekek biztos rögzítése alapvetően beletartozik. A csinosítás ráér később...
Üdv,
Gumidoki