A teljesítmény mekkora mértékben romlik a nagyobb méret miatt?
Van valamilyen ötlete a probléma orvoslására?
Aggódtam, hátha a húzás oka egy korábbi sérülés...
Legköltséghatékonyabb választás egy közepes árkategóriás abroncs.
Nincs annál veszélyesebb úrvezető esetén, mint amikor az autó fara váratlanul előzni kezdi az elejét...
Ha a jelenség fennáll, be kell vizsgáltatni a gumikat!
A kölünbség a komfortban van.
Moszkvics 412-esre lehet kapni ráillő 15 collos acélfelnit?
Nagy valószínűséggel az abroncsszerkezet átlapolási helyei.
A legjobb megoldás az új gumi.
Biztos, hogy nem 175/75 R13 méretű gumi van most az autódon!
Valamelyik folyamatosan fejlesztő prémiummárkát ajánlom.
Minél szélesebb és peresebb egy abroncs, annál jobban terheli a futóművet.
Két kerékőr egyidejű alkalmazását teljesen fölöslegesnek tartom.
A kormányzás nehezebb lesz, és a végsebességet is lejjebb viszi egy szélesebb abroncs.
Ne tévessze meg az a tény, hogy minden terepjáró méretű abroncs M+S jelzéssel kerül forgalomba!
Egy baleset folytán eltörtem a két első felnit, megérett a felnivásárlás.
Ez a mintázat nyári viszonyokra készült.
Szóba jöhet az is, hogy a Nokian kerüljön hátra, elöl pedig legyen a gyári gumiméret,
Törekvésem továbbra is, hogy csak megfelelő váltóméreteket használjunk a méretváltásoknál.
Augusztusban Nyugat-Európában szabálytalanság-e téli gumikkal közlekedni?
Kérem, adja meg a megfelelő méreteket...
Szeretnék venni mellé még egyet...
2,1 körül vannak, de kívülről úgy tűnik, mintha kissé laposak lennének.
Megoldható ez vagy ön szerint pöfögjön tovább vasfelnikkel?