Nem cserélték csak javították

2013.06.19. 13:23

Tisztelt Biztosításdoktor!

Kellemetlen történet, nem találom a megoldást.

A feleségem gépjárművébe hátulról belementek. A kárszakértő szerint csomagtérajtó-csere vált szükségessé. A szeviz, aki elvégezte a munkálatot el is számolt a biztosító felé egy bontott hátsó ajtót. De a csere, egy másik szerelőnél megtörtént ellenőrzés alapján, nem történt meg, meg a régi ajtót javították ki. A másik szerelő semmi jóval nem kecsegtetett. Ám én úgy érzem, itt nem csak engem vertek át, hanem a biztosítót is, szóval biztosítási csalás történt. Megkerestem a biztosító társaságot is, de ők lepattintottak, miszerint a pénzt ígyis-úgyis ki kellett volna fizetniük, szóval nekem kell intézkedni. Lehet hogy ez így tényleg jogos, bár nem vagyok biztos benne.

A kérdésem az lenne, kihez kell fordulnom, milyen utat kell bejárnom ahhoz, hogy a gépjárművünk megfelelő állapotba kerüljön.

Köszönettel

Seres Sándor

Tisztelt Érdeklődő!

A rendelkezésemre bocsátott leírás alapján a szerviz a biztosító kárfelvételi jegyzőkönyvén rögzített ajtócsere helyett, csak javítást eszközölt, amelyről Önt nem tájékoztatta, a biztosító felé pedig leszámlázta az alkatrész cseréjét. A biztosító mindig első osztályú munkát fizet ki, teljesítés szempontjából mindegy ki fizeti a számlát Ön a megrendelő. A kártérítési igényével - mert a leírtak alapján Önt becsapták - forduljon levélben közvetlenül a fogyasztóvédelmi felügyelőséghez, csatolva a rendelkezésre álló dokumentáció másolatát.Igényének érvényesítéséhez jogi segítséget is kérhet.

Üdvözlettel: Horváth László