2011.01.14. 11:09

Kedves Kütyüdoktor!

Érdeklődnék, hogy létezik-e itthon hivatalos Parrot szerviz, vagy beszerelő műhely? Korábban vásároltam egy MK-6100-as kihangosítót az autómba, de sajnos nem kapcsol be, a garancia pedig már lejárt. Ahol a beszerelést végezték nem értenek hozzá a forgalmazó pedig nem nem tud segíteni. Korábban a csatlakozók újra csatlakoztatása megoldotta a problémát, de
ezúttal nem hozott sikert, így szakemberre lenne szükségem a probléma felderítéséhez.

Válaszát előre is köszönöm.

Márkaszervizről nem tudok, de a javításban jártasak vagyunk. Látogass meg minket, remélem tudunk segíteni. Általánosságban egy tanács, amivel nem mindenki ért majd egyet, csak azok, akik már megjárták. A legbiztosabb dolog ott vásárolni, ahol szereltetsz. Lehet, hogy egy internetes áruházhoz képest "buksz" pár ezer forintot (bár ez közel sem biztos), de azt ajánlják, amit ismernek és a garancia, valamint a javítás is megoldott. Minden egy helyen!
A kérdésedből kiikszeltem a vásárlás helyét, mert ez így korrekt. De, sokszor találkozunk a problémával, hogy hozott anyagot kell beszerelni és az hibás vagy nem kompatibilis. A bolt csak eladni tud. A webshop csak az árakhoz ért. Kis haszonnal dolgozik, kis rezsivel tartja fenn magát, nincs raktárkészlete és nincs műszaki háttere. Nem ismeri az autótípusokat, azok adottságait. Nem találkozik a beépítés során felmerülő problémákkal és nincs visszajelzése a készülék működéséről. Aki szerencsés, annak működik, de ha nem, akkor a bolt húzza-vonja a garanciális cserét. Hivatkozik a beszerelés hibájára, Te pedig lötyögsz a bolt és a beszerelő között, amíg le nem ketyeg a garancia. Így lesz a szuper vásárlásból egy negyvenezer forintos bukta. Ha nem ott vásároltad ahol szerelteted, akkor egy hiba esetén fizetheted a ki és beszerelést, hiszen nem a szerelő hibája, de az ő munkaideje! Vitás kérdésben senki nem fog dönteni, így Te húzod a rövidebbet. Ha ott vásárolsz, ahol szerelik, akkor csak visszamész az esetlegesen felmerülő hibával és reklamálsz, a többi a szerviz dolga, no meg az is, hogy a végén elnézést kérjen a kellemetlenségért. A webshopban a legjobb esetben is csak egy e-mail címmel beszélhetsz, szakembert nem találsz. (tisztelet a kivételnek)