Bicskakulccsal nem indul a Suzuki

2013.03.05. 08:16 -

Tisztelt Kütyüdoktor!

Egy 2006-os 1.3-as, benzines Suzuki Swiftem van. Vettem hozzá egy bicskakulcsot, amibe állítólag a gyári kulcs belsejét beletéve minden működni fog. Le is másoltattam a kulcsszárat, átraktam a gyári kulcs belsejét a kulcsházba és nem indul vele az autó, csak forgat az önindító. A műszerfalon villog az immobiliser visszajelzője, mintha nem is lenne benne a kulcsban. Ha a másik gyári kulcsot közel teszem az indítózárhoz, (így abban érzékeli a csipet) akkor beindul a bicskakulccsal is. Lehet hogy túl messze van a bicskakulcsban az immochip és ezért nem érzékeli, vagy ilyenkor újra kell valahogy párosítani? Ha tud, kérem segítsen!

Előre is köszönöm! Üdv: Dani

Ha átkerült a chip az új kulcsba, akkor működnie kéne. Vedd ki a chipet és ellenőrizd, hogy, ha közel teszed, akkor indul-e az autó. Ha igen, akkor valóban a távolság, vagy az elhelyezés a gond. Ha nem, akkor baj van, mert valahogy tönkrement az átszerelés során. Egy ilyen manővertől nem kell újratanítani, hiszen semmi nem történt, nem szedted szét, nem törted ketté csak eltávolítottad, ami üzemszerű.

Üdvözlettel, Kütyüdoki - www.duett.hu

A fenti tanács első megjelenésének időpontja 2013. március 5., 08:16, ezért előfordulhat, hogy a jogi háttér vagy a piaci helyzet megváltozása miatt már nem időszerű, vagy téves. A tanácsok pontosságáért és hasznosságáért szerkesztőségünk mindent megtesz, de tartalmukért és a betartásuk következményeiért felelősséget nem vállal.

 

h i r d e t é s

Kütyüdoktor Kütyüdoktor

Nincs jóban az elektromos vackaival?
A GPS a tenger helyett a hegyek közé vitte?
A gyerek tévézne hátul?
Jó helyen jár, kérdezzen.

KeresésKeresés

IndapassIndapass

Totalcar áruház

gyújtáselosztó fedél
SUZUKI SWIFT 1.3 i Kabrió 1991-1996
2328 Ft
hosszbordás szíj
SUZUKI GRAND VITARA 2.7 Összkerékhajtás zárt terepjáró 2007-2013
2354 Ft
vezetőkar fej
SUZUKI IGNIS 1.5 zárt terepjáró 2003-2013
4468 Ft
További termékek »

Totalcar Magazine

Is a €5,000 Vectra C a good choice?
Should I go for an older DTi or a more complicated CDTI? Could a petrol Ecotec be a good choice, too?