Üzletpolitika

2002.07.08. 11:18
Egy autóvásárlás küszöbén álló ember türelmetlensége számomra teljesen érthető és elfogadható.

Nem vagyok orákulum, nem ismerek minden autót, a véleményem szubjektív, személyes tapasztalataim, érzelmeim alapján alakul ki. Rossznak mondott autóból is van jó, jónak tartottból is akad elhanyagolt vacak. Csak egy nepper vagyok, nem próféta, én is tévedhetek.

Tisztelt TotalCar!

Én teljesen megértem, ha üzleti vállalkozásuk mellett nem az ingyen tanácsadás az, amivel a legtöbb időt foglalkoznak, azt azonban nem teljesen értem, hogy ha fölvállaltak egy szolgáltatást, mely valószínűleg nem kis reklám Önöknek, akkor miért nem marad idejük egy-egy e-mailre valaszolni?
Kicsit ellentmondásosnak érzem, hogy Önök a minőségről és a gyors ügyintézésről beszélnek, miközben egy korábbi levelemre nem jött válasz, és a regisztráción jelzett időpont közeledtével (mely ma du.) nem jelentkeztek legalább egy telefon erejéig.

Válaszukat várva, remélve, hogy csak én értettem félre valamit,
Hajós Tamás

Kedves Tamás!

Egy autóvásárlás küszöbén álló ember türelmetlensége számomra teljesen érthető és elfogadható, azonban néhány dolgot talán érdemes tisztázni annak érdekében, hogy másokban ne alakuljon ki hasonló elégedetlenség.
A heti 10-20 levél megválaszolása a napi "kenyérkereső" tevékenység mellett valóban komoly feladatot és leterheltséget jelent, hiszen sokszor egy kétsoros levél megválaszolása is akár több órás előkészítő munkát igényel. Ennek ellenére minden esetben törekszünk arra, hogy a beérkező leveleket néhány napon belül megválaszoljuk, de határidőt azért nem tudunk vállalni, mert válaszadáskor számunkra a legfontosabb az, hogy az általunk adott információ az adott keretek között a lehető legteljesebb és leghasználhatóbb legyen. A gyorsaság mindenképpen csak ezután következik.
Azt javasoljuk tehát, hogy akiknek nagyon sürgős a válasz, azok inkább a regisztráción keresztül keressenek meg minket, mert ott lehetőség van megadni a megkeresés pontos időpontját, és így biztos, hogy a megadott határidőn belül jelenkezünk.
A fentiek értelmében tehát türelmetlenségét kicsit eltúlzottnak érzem, hiszen az Ön által reklamált levél 2-án érkezett, ma pedig 5-e van.
A regisztrációra történt megjegyzése sajnos vagy szerencsére már okafogyottá vált, mert édesapjával, a vásárló jelölttel, ma de. kollégám már egyeztetett időpontot a személyes megkeresésre.

Üdvözlettel:
OptiCar