Astrát vennék

2011.05.14. 08:09 -

Tisztelt Nepperűző!

Egy Opel Astra H Caravan-t szeretnék vásárolni a közeljövőben. Találtam is egy megfelelő darabot (3 éves, első tulajdonostól, külseje-belseje kitűnő), minden tekintetben megfelelne az elvárásaimnak, de 160 000km van benne. Az elöző autóba 8 év alatt 70 000km-t hajtottam bele, szóval évente alig 10 000km-t megyek a kocsival. A kérdésem, hogy mennyire érne meg nekem ezt az autót megvenni figyelemben véve, hogy évente mennyi közlekednék vele. A sok kilométer miatt az ára is kedvezőbb, mint a többi hasonló felszereltségű. Illetve, hogy még milyen problémák jöhetnek elő ennyi km utan, melyik alkatrészek cseréje lehet szükséges a közeljövőben?

Válaszát előre is köszönöm.

Tisztelt Uram!

Általános kérdést vet fel, ami sokunk fejében felmerül, amikor a használtautó piac kínálatát pénztárcánk vastagságával hasonlítjuk össze. Persze, hogy a keveset futott autó elvileg biztosabb, kisebb valószínűséggel szorulunk nagy javításokat finanszírozni a használat során, tehát inkább olyat keressen, mert azzal jobban jár, még ha drágább is. DE! Magyarország speciális helyzetben van, ahol a “digitalis km órák beszabályozását“ szabadon hirdetik úton-útfélen. Írja csak be a gugliba. Vajon mi szabályozni való van egy digitalis km órán? Szóval amíg a törvény nem csap le erre az iparágra, Magyarországon nem lesznek 170-180, plane 200 ezer km feletti futásteljesítményű eladó használtautók. Most nincsenek, nézze meg az interneten. Az egyik legnagyobb nyitott autós hirdetési portálon az autók 6%-a futott többet, mint 200 000 km. Reális? Szóval a km óra által jelzett számot csak akkor vehetjük komolyan, ha megbízható az eladó, vagy van az autóhoz szervizfüzet, és a pecsétek alapján véletlenszerűen kiválasztott olajcserét a felhívott szerviz igazolni tudja.
Összegezve, a keveset mutató km órák többsége mögött is sok valós km van. Ha az Ön által kinézett auto szervizelése nyomon követhető, ellenőrizhető, és az auto ára kellően alacsonyabb, mint egy biztos forrásból származó keveset futotté, nem kell megijedni a magas futásteljesítménytől. Az Astrák megbízható autók, nagyobb mechanikai meghibásodásokra még jópár évig nem kell, hogy számítson.

A fenti tanács első megjelenésének időpontja 2011. május 14., 08:09, ezért előfordulhat, hogy a jogi háttér vagy a piaci helyzet megváltozása miatt már nem időszerű, vagy téves. A tanácsok pontosságáért és hasznosságáért szerkesztőségünk mindent megtesz, de tartalmukért és a betartásuk következményeiért felelősséget nem vállal.

Kommentek

  • 2011.05.14 12:05:11pierre dubois

    lehet találni alacsony futásteljesítményű, szervízkönyves, sérülésmentes autót is, sokat kell utánajárni, kivárni. ha kell, az ország másik végébe kell menni, bármennyire szép a szervízkönyv nélküli autó, nem beleszeretni. gépjárműkalmár meséjét jobb fülön be, majd balon kiengedni. nem a legolcsóbb autót megvenni, inkább legyen 10-15 %-kal drágább, legtöbbször nem véletlenül van felára a jobb autónak. ismerős szerelővel átnézetni, márkaszervíben ellenőriztetni (ha márkaszervíz vezette a szkönyvet).

  • 2011.05.14 12:08:14kzolika

    "binrashid
    múltkor osztrák és magyar használtautó oldalakat nézegettem.

    Megdöbbenve láttam, hogy az azonos korú és tipusú autók km állása ausztriában általában 3-4 szerese a magyarokénak, 2008 -as esetén pl. ott 120- 180 ezer közötti, míg nálunk csak 30-50 ezer km..."

    Azért azt vegyük figyelembe szerintem, hogy Au. az EU egyik leggazdagabb állama, egy átlagfizetésből több üzemanyagra futja, mint itthon. És ha többre futja, akkor talán ténylegesen is többet használják. Náluk jellemzőbb az is, hogy egy bécsi átlagpolgár a téli szezonban akár kéthetente elmegy valamelyik 100-120 km-re lévő hegyre síelni, nem egyszer egy hétre.

  • 2011.05.14 12:09:30Jocó papa

    Egy valamit magyarázzatok már el, mert tényleg nem világos... Egyik oldalon, ha használtautó vételt nézzük, akkor mindenki arról beszél, hogy az összes óra vissza van tekerve, irreális egy pl. 8 éves autóban a 100e km alatti futás, stb.
    Másik oldalon viszont ott vannak az extra magas üzemanyagárak, 10e km futásához kell mondjuk 600 l üzemanyag, kb, 230e Ft-ért. Ezt tényleg tömegek kifizetik rendszeresen? Vagy honnan a bánatból képződnek ezek a magas futásteljesítmények?
    Ismerősi körömben, kollegák között aki teheti takarékoskodik, évi 10e km felett nem fut szinte senki.

  • 2011.05.14 12:09:40Rosszindulatú Vászka

    Javaslom a poszttolónak megnézni, milyen magasan fog a kuplung. Az enyémbe 160.000 km-nél feladta a katalizátor, meg a motorvezérlő kompjúter - típushiba, igaz nem H, csak G. Nagyon fájt.

    Szal legyen 200.000-300.000 HUF tartalékban.

  • 2011.05.14 12:12:44Rosszindulatú Vászka

    Jocó papa 2011.05.14 12:09:30

    Pl. úgy, hogy nem a munkahelyeden laksz. Nekem évi 25.000 km csak az ingázás. Ha csak a benzin árát nézem, meglepően kicsi a különbség a tömegközlekedéshez képest.

  • 2011.05.14 12:16:22Tabulator

    Az én '93-mas dízel F Astrámban jelenleg 147ezer km van, de nem adnám el.

    Valóban keveset futott fiatal hibátlan autót miért adna el valaki? Szerintem az 1. tulajos 160ezres futás, főleg ha tulaj árulja és nem nepper sokkal jobban hangzik mint neppertől egy 60ezres sokadik tulajos.

  • 2011.05.14 12:24:18joci305

    Most szeretnék eladni egy b4-es Passatot és nem akarom vissza tenni az órát(630.000 km).Aki felhívott mindenki úgy nézett rá mint egy műszaki csodára pedig szerintem minden hasonló korú autóban van kb ennyi.Ja és bármikor el merek indulni vele bárhova

  • 2011.05.14 12:27:19Paulybird

    160k kilométer az lófasz. Ha nem bántak vele borzasztó mostohán, akkor semmi baja nem lehet.
    Ráadásul ha 3 év alatt ment bele 160 ami nem kevés, az azt valószínűsíti, hogy főleg országúton, autópályán használták.
    Innen nézve kifejezetten jó vételnek tűnik.
    Ráadásul 3 év alatt ennél sokkal többet nem is nagyon lehet beletenni egy autóba, vagyis sokkal kisebb az esélye, hogy ennek tekergették az óráját, mint egy idősebb de kevesebbet futott darab esdetében...

  • 2011.05.14 12:36:31sZoMy

    3év alatt a 160k nem kevés, de nem kiemelkedő, egyik ismerősöm évi 110k-t megy személyautóval.

  • 2011.05.14 12:36:42Uninstall

    most nézek 5 éves focus 1.8 tdci kombit 238 ezer km-el, elég megbízhatónak tűnik NEM a kereskedő hanem a privát tulaj

  • 2011.05.14 12:42:05ezso1

    Ezért (is) terjed el az óra visszapörgetése, mert ha egy autóban 160-190ezernél több van, akkor mindenki fogja a fejét, hogy mennyire lestrapál.
    A mai benzinesek, főleg a nyagyobb köbcentisek elmennek kb 400ezer km-t, nagyjavítás nélkül.
    A Mondeomban 213ezer van és semmi baja.
    Nagyon igaz amit Paulybird írt, hogy 3 évesen ennyi kilómétert, valószínűleg városon kívűl tette meg, így a kuplung, futómű, motor, stb nem elhasználtabb, ment egy városi 40-50ezer km-t futottnak.

  • 2011.05.14 12:59:28=Daniken=

    H Astrát SOHA, mert akkora egy szar. típushiba atank szelőztető szelep hibája (20 percig fogsz tankolni, decinként pötyögtetheted a tankba a naftát), elpattog a segge. az 1.4-es motor nem megy, az 1.6-os kurva sokat eszik a műszerfal kályhaezüstje szeret elkopni, nekem 1,5 hónap után beesett a szivargyújtó a műszerfalba, gagyi, szar.G Astrát vegyél, meglepő, de százszor jobb-és a hátad sem fog fájni abban a rohadt H Astrában, még a G ülései is jobbak.

  • 2011.05.14 13:04:50kzolika

    Jocó papa: nekem napi 35 km a munkábajárás, este is megyek ide-oda, vidékre járok rendszeresen, évente 3-4 közeli (max. 6-700 km) külföld is beesik, ez így havi átlag 2800 km. És ez egy Swift saját pénzből fenntartva és tankolva. Ergo nagyobb autóval, nagyobb jövedelműek, illetve cégautóval, főleg korlátlan magánhasználatossal biztos, hogy többet mennek. Én is minden hétvégén Bécsben, Grazban, Salzburgban, Brnoban, Prágában, Ljubljanában lebzselnék, ha annyi gondom lenne a tankolással, hogy a határ előtti utolsó kúton csurig kell töltenem a tankot, hogy legközelebb megint Mo.-on kelljen tankolni. Elég megnézni, hogy a világ legdrágább benzinkútján, az M1-es utolsó MOL-kútjánál milyen autókba tankolnak.

  • 2011.05.14 13:08:18Pepejoe

    160K nem tétel egy autó számára...talán pár évtizeddel ezelött igen, de most?

  • 2011.05.14 13:09:17Tibi88

    A nagyobb motorúak tényleg sokáig bírják. Használtautón van fent 5 db 6.0 W12es A8as, a legkevesebb 160 000 km a legtöbb 230 000 :D
    és fel is nyomják ekkora kilóméterfutással a 6 éves kocsikat. Lehet hogy 500 000ról tekerték vissza őket? :)[link]

  • 2011.05.14 13:14:00fetyisob

    Sziasztok!
    Hasznaltauto kereskedök 100% ban tekerik a km órát mert csak igy tudjak a kocsikat eladni! ami ténylegesen keveset futott azt irreális árron árulják vagy gyorsan lecsap rá egy ismerös!
    ezert érdemes magánkézböl autot venni mert ott csak a 80% -ka óratekergetös!

  • 2011.05.14 13:19:18Juzer

    Inkább ismert 160k mint az import nepper max 80k-t futott járgány. Tavaj nyáron 5 autót néztem meg mind az 5 vissza volt tekerve. Vidd el egy márkakereskedésbe átvizsgálásra, ott megmondják az ismert történetét. 3 évesen még nem lesz túl sok kavar - remélhetőleg

  • 2011.05.14 13:19:37a.szirbik

    Ha vigyázott rá a tulaj, és nincs gányolva, akkor még ugyan annyiért is inkább ezt venném, mint a neppertől a szervizkönyv nélküli, bizonytalan előéletű, 60.000-t futott ugyan olyan évjáratút!
    Mostani autómban 400.000 van, 8 éves, és semmi baja, igaz, hogy új korától vigyázok rá, és megkap mindent előirás szerint! Marad is még egy ideig a háznál!

  • 2011.05.14 14:50:51atisbatis

    Nos én mikor még anyagbeszerzőként dolgoztam akkor volt olyan év, hogy a Mitsubishi L300-al 1 naptári év alatt cc. 83e km-t mentem. Ettől függetlenül elfogadtam volna gépet mert a világon semmi baja nem volt.

  • 2011.05.14 14:55:05Homer J. S.

    Használtautón nincs ennyi sok km-es évente legalább 20000-et futott kocsi, mint az itt kommentelőké. Ez fantasztikus!

  • 2011.05.14 14:58:18atisbatis

    Ja és még valami.
    Az asshzony 2006-os Swiftjébe még nincs 43e km.
    Ha el akarjuk majd adni senki sem hiszi el.((

  • 2011.05.14 14:58:51MTFUN

    Látom repkednek itt a 3-400e kilométerek,mi a fenére használjátok Ti az autóitokat?? :)Van valami pontgyűjtő verseny amiről nem tudok? :)

  • 2011.05.14 15:01:45aThoMee

    A futott kilométerekről: én vidéken lakom, az ismerőseim közül 10-ből 8-an évi 10.000 km-t megyünk. Vagyis léteznek 5 éves autók 50.000-rel, 10 évesek 100.000-rel. Nekem 11 éves a Swiftem, és most van benne 96e km.
    Sztem ha valamit karbantartanak, akkor mindegy a futott km, tehát érdemes ezt (az állapotot, és nem a km-t) nézni.

  • 2011.05.14 15:10:28kjapp

    céges opel astra caravanunk 520.000 km-t futott 12 é v alatt, és még megy

  • 2011.05.14 15:11:44atisbatis

    2002-es Toyota avensis versomat tavaly augusztusban vettem kb.218e km-vel.
    Most 243e kb.
    Csak szervízre kellett költeni.
    Lehet a tulajt váratlanul érte a vételi ajánlatom és nem volt ideje tekergetni az órát.DDDD

  • 2011.05.14 15:13:29a.szirbik

    MTFUN
    Heti 1 Budapest-Szerbia oda-vissza (ez a munkámhoz tartozik). Az bő 500km. Ezen kivül még ennyi belemegy hetente "helyben" (ez alatt nem csak a település határain belül eső utakat értem) + nyaralás + néha Bécs, de az elmúlt 1 évben volt Olaszország és Erdély is... Könnyen összejön az évi 50-60 ezer km...

  • 2011.05.14 15:19:53gascan

    "Inkább ismert 160k mint az import nepper max 80k-t futott járgány."

    Egyetértek. Már csak azért is, mert a 80k-snál azt hiszed, hogy még nem kell pl. vezérmûszíjat cserélni (holott már rég kellett volna), aztán amikor szakad a szíj és szétverôdik a motor, jönnek a sztorik, hogy "a mai motorok 80ezernél tönkremennek". Lófaszt mennek szét, el kell végezni rajtuk, ami elô van írva. A valódi 160nal mindig jobban jár az ember, mint a kamu 80nal. Csak az emberek fejében a régi szockó szarok miatt rögzült, hogy 100e felett már lassan a bontóba lehet vinni az autót, az már "nagyon magas futás" - és ez az ostobaság az óratekergetés hajtómotorja. A nepperek (persze ôket sem kell félteni) csak az ostoba emberek igényeinek akarnak megfelelni a tekergetéssel.

  • 2011.05.14 15:20:19MTFUN

    Vágom a sztorit, és mázlistának tartom magam,hogy havi 20e ből eljárkálok.Igaz, a bömöst lecseréltem egy 1,4tdci Fiestára, megérezve a változó benzinárak szelét. :)

  • 2011.05.14 15:22:29zeugma

    20 éves benzines kisautót vettem óra szerint 110e kilométerrel. Nem tudom, melyik tulaj hányszor tekergette vissza, de az állapota alapján sok százezret mentek már vele. Viszont én a vétel óta eltelt három év alatt csak egy tízest raktam bele - vajon ezt elhinné bárki?

    Szerintem első tulajnál, vezetett szervizkönyvvel, magánszemély eladónál még hihetünk az órának, ha összhangban van az autó állapotával. Azonban ha legalább egyszer gazdát cserélt az autó, onnantól már szinte kizárt a visszapörgetés-mentesség. Kivéve persze ha a kocsi eddigi három tulaja a nagyapánk, az apánk és a bátyánk volt.

    Ezért aki nem profi, mindenképp vigyen magával hozzáértő ismerőst, és a vásárlás előtti szervizes átvizsgálás is megéri, még egy öreg és olcsó autónál is. Sőt, ott éri csak meg igazán, hiszen hiába adják kétszázért a kocsit, ha négyszázak kell még beledönteni, mire átmegy a következő műszakin...

  • 2011.05.14 15:42:28zulululu

    Na akkor en jovok :)
    Szuleim corsaja 15 eves ('96-os), es van benne 8x ezer km. Ujonnan vettek, tehat biztosan ennyi van benne.
    Na EZT ki hinne el? Mondtam is nekik h el ne adjak :)

  • 2011.05.14 15:53:32sama33

    Van egy mercim 2004-es E 320 cdi 2 evesen vettem egy ismerostol 47-ezer km-rel es 132-ezer kilometer van benne most.
    Gondolom ez is ritka.

  • 2011.05.14 16:09:12A6C4

    Az Én "hatosom" 16 éves, óra szerint 233000 van benne, gyakorlatilag vagy félmillió, de semmi pénzért nem válnék meg tőle, olyan mintha új lenne. Az a lényeg, hogy a kopó alkatrészek ki lettek e már cserélve rajta(komplett futómű + kuplung+lendkerék). Ha igen akkor bátran megveheted, ha nem akkor pedig rákölthetsz még 1 nillát mire fasza lesz.

  • 2011.05.14 16:38:14Kolb Ace

    "Francois27
    Tibi88

    Igen, már mindenki átesett a ló túlsó oldalára. Tény és való, hogy létezik az óratekergetés és kiglancolás művészete, és emiatt a magyar használtautó piac elég torz képet mutat. De nem szabad általánosítani, vannak még jó, kamumentes vételek a piacon, csak türelem kell hozzá."

    Biztos van ilyen is, mint ahogy a GDF-en is van aki nem pénzért veszi a diplomáját - csak épp nem garantálható hogy amelyik előtted áll az olyan-e. Így aztán az összes ilyen hiteltelen. Köszönd azoknak akik ezt megcsinálták.

  • 2011.05.14 16:44:27csöcsfej

    @"zootyo
    Úristen! Miért, ha 1600000 km alatt nem volt javítva a futómű, akkor az jó? És ha javítva volt, akkor már enni fogja a gumit?"

    ha 1M 600 ezret írtál, ciki, de ha csak megszaladt, 160,000nél sztem teljesen jó. Nem kell belemenni minden kutyaszarba, szezononként meg elmész a futóműveshez, ha cserélted a kereket. Ha hamarabb billeg, az user error, már bocs.

  • 2011.05.14 16:53:01csöcsfej

    amúgy meg nem tök mindegy, 16 vagy 16000000000000000 km? átnézed, megveszed. Attól nem lesz jobb, mert ide beírsz, és a nagy része napi 500 kilométert tesz meg mert az anyós jobb lángost süt. Ha hás asztrára vágysz, hajrá, ha vejronra, adj neki.

  • 2011.05.14 17:12:49esef

    vegyél egy 29ezer km-t futott chevrolet akármit. olyat, mint ami tavaly nyáron volt itt a TC-n egy használttesztben. mert keveset futott... :)))

  • 2011.05.14 17:43:16Schütii

    Swind:

    Hát asszem te vagy az év palimadara, te tényleg be akartad szabályoztatni az órádat az "órabeszabályzókkal"? Vajon mér nem vállalták?.. lol

  • 2011.05.14 17:43:39PDTI

    Rosszindulatú vászka ismerős a szitu én is ugyan úgy jártam a G Astrámmal pedig 2004-es és 69000 km van benne de motorvezérlő komputer meg adta magát.

  • 2011.05.14 18:12:24w124

    Pont az ilyen balfaszok miatt alakult ki ez a helyzet a használtautó piacon. 160 ekm-től be van fosva, ha vissza lenne tekerve 70-re már nem is ógna rajta, hanem feszítene benne , mint a köpőlégy a szaros taligán. A magyar vásárlókat ez jellemzi, csak évjáratra, és km-re vásárolnak. Fel sem merül egy idősebb jó karban lévő autó, egy picit több de valós km-rel, jobb vétel lehet. Pedig biztos akad itt olyan aki tudna rémtörténeteket mesélni a fiatal, kevés km-es csodaautókról. Másik sajátosság, hogy pont az reszket a fogyasztáson, és nyüszög, hogy neki diesel kell, aki megy egy évben 10-ezret. Nem védem a tróger kereskedőket de ez az állapot a vásárlőknak köszönhető. Neki ez a kenyere, ha odaírja, hogy 315 ekm, soha nem adja el. Ha még mindig akad aki megkajálja, hogy egy tizenéves nagyköbcentis diesel autóban 180-220-ekm van, akkor magára vessen.

  • 2011.05.14 18:24:53DATSUN

    Datsunomat 96ezer kilóméterrel vettem 30évesen! A bácsi akitől vettem elmondta hogy neki márt 2szer átfordult! 3hónap múlva nekem is átfordult! És vajon az első két osztrák tulajnál az első 11évében hányszor fordult? én kb 500000km.-re gyanakszok! És ez egy kicsi (1.4es) nyomórudas régi konstrukció..most ráférne egy szelepszár szimmering csere,mert csipegeti az olajat! De üresben még lepörög 5600ig :-) Most az órám 8000en áll! Eladom nagy haszonnal!:-))

  • 2011.05.14 18:25:56magyar bucó

    "megfelelne az elvárásaimnak, de 160 000km van benne."

    Mit szeretnél, mennyi legyen benne? Olcsón megoldható.
    Örülj neki, hogy nem akar átbaszni az óra visszaállításával. Persze, ha nagyon akarod...

  • 2011.05.14 18:28:06ColT

    Ha valós az a futás, és nincs szétgyilkolva (téli reggelen üveghangon indulás, a kedvencem, amit látok az újautósoktól...), akkor simán megvehető.

  • 2011.05.14 18:30:17Laci_76

    GiXXXer:
    6 év alatt 7ezer km és nem voltak szervizben mert 15e-ként kell menni? Én úgy hallottam 2 év vagy 15e. :D

    Amúgy a barátnőmnek hoztam egy kocsit Ausztriából, 10 éves dizel 190E km van bent. Mindenki mondja hogy sok. De én mondom erre ebben tényleg annyira van, 1 tulaj meg szervizkönyv vezetve. Persze az autó doxa. Itthon olcsóbban vehettünk volna ugyanilyet de megnéztem párat, ha ebben 190E van akkor azokban a 120e km-esbe kb 400E. :D

  • 2011.05.14 18:52:10McK

    tonyika1!

    áááááááááááááááááááááááááááá!
    A jó Isten mentsen meg az ilyen együgyűektől..szörnyű.

  • 2011.05.14 19:01:30w124

    kovászosUbukla, nagyon sok igazságod van. Mégegyszer, tehát nem védeni alkarom tekós, izzadságszagú vedd meg főnök tetveket, hanem bele van kényszerítve a " tisztességesebb " kereskedő is, ha nem akar éhen dögleni. Álltam, mind két oldalon. Adtam is vettem is. Itt a sok tetű, mindent ingyen akar, Azt hiszi, hogy van egy kis zsöci a zsebében és az eladó össepisálja magát. Lófaszt. Venni ( jó vételt ) legalább olyan nehéz, mint eladni. Kurva nagy szemlélet váltás kellene mindkét oldalon. Soha nem basztam át senkit, szinte minden eladott autóm új tulajával tartom a kapcsolatot. Az biztos, hogy az autóvásárlós tippes írások nem segítenek. Hirtelen mindenki autószakértő lesz, és az ember agyhúgy követ kap a faszságaiktól. Nem méri fel egyik barom sem, hogy bele nem lát senki. Azért lássuk be ha olajat kell cserélni, vagy fék betétet az kurva nagy gond, alufelnire mindig előkerül 50-60 e.

  • 2011.05.14 19:04:11zöldi

    Próbáltam egy '99-es, óra szerint 200 ezret futott E39-et múlt héten. Annyira hihetetlenül egyben volt mindene, ha azt mondják hogy 70 ezret ment, én elhiszem. Azt a kocsit 350 ezerrel is megvenném.

  • 2011.05.14 19:09:23McK

    kovászosubulka!
    "na most mondd meg ki venne meg egy 350e-t futott 10 éves Passatot 1 millióért?"

    Egyrészt mindenki.
    Ugyanis az egy 10 éves diesel autóban lévő REÁLIS km..
    Másrészt pedíg annyiért ÉN,AMENNYIT CSAK HOZNI TUDSZ ezért az árért,ha az autó jó állapotú.
    Ugyanis minimum 1 millió 300-at ér Dieselben,a benzines meg nem autó..:)

  • 2011.05.14 19:12:51w124

    Mck, ezen lehet vitatkozni, azért a dieselekkel sokkal nagyobbat lehet szopni, és többe is kerül. "a benzines nem autó" egy kicsit erős

  • 2011.05.14 19:13:16Kis ördög

    Nekem egy 7 éves 1,6 Merivám van 160 ezer kilométerel ami szükséges azt folyamatosan meg kapja olaj gyertya szürök és kifogástalanul müködik nem szivesen szabadulnék meg töle igaz kezdetektöl fogva nálam van és majdnem minden nap megy 50-100 km között eddig még nem hagyott cserben és elvitte a családott Spanyol országtól Bulgáriáig hiba nélkül

  • 2011.05.14 19:16:30McK

    W124!

    Passatban a benzines egy szemétdomb. Ha autóval foglalkozol,tudnod kell..
    Amellett,hogy benzintemető mind,ráadásul szar is..

  • 2011.05.14 19:21:33nikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

    "Rosszindulatú vászka ismerős a szitu én is ugyan úgy jártam a G Astrámmal pedig 2004-es és 69000 km van benne de motorvezérlő komputer meg adta magát."

    Divattá vált azzal példálózni, hogy diesel így meg úgy meghal, ez a szivattyú amaz a szivattyú, porlasztócsúcs, stb stb. Igen sokszor egyébként ezeknek a drága javításoknak az oka az, hogy félrediagnosztizálták a tulajnak a problémát, és a pénztárcája javára próbálkoztak alkatrészcserével, és pl egy törött autóban elszakadt kábelköteg-szál, vagy egy rosszul összerakott üzemanyag szűrőház miatt cserélték a motoron a befecskendezés egészét...

    Sajna sok benzines autóban hal meg a motor vezérlő computer, hasonló nagyságrendű összeg bele az új.

  • 2011.05.14 19:23:47w124

    Igen ez igaz de mivel valóban autóval ( is )foglalkozom, sőt javítom is őket, ha finoman akarok fogalmazni, és nem meg bántani senkit, hát a PD-motor sem lehet a VW büszkesége.

  • 2011.05.14 19:47:58FK55

    Nyugodtan vedd meg, ha az olajat nem eszi.
    Az Én Megane-omba 6 évesen 332ezer van, a Combó-m 14 éves 386 ezer van, de az olajcsere ciklusokon belül nem kell olajat öntenem utána.

  • 2011.05.14 20:26:51Arabic

    Akkor egy tulajtól:
    Astra H 1,7cdti, 170k, 6 év. 31k -val vettem franciából 1 évesen, magyar ár 60%-ért...
    -ülés remek, futómű remek, klíma, gyári zene, hely, minden rendben.
    - eddigi javítások: klímakompresszor csapágy: 35k
    főtengely jeladó: 70k
    kuplunk szerk, ktt lendkerék, kcsapágy:190k
    első stabilizátor:24k
    hátsó tárcsa:30
    generátor most volt, 20k
    90e km után ékszíj
    én gyári 30 helyett 15-18ekm-ként cserélek mindent (olaj, összes szűrő)
    kicsit porolgat, de melyik nem...
    jó autó, világból kivisz, én ezt a dízelt ajánlom de a szervizekkel vigyázni kell, megérne egy jó nagy posztot az is... mindegy. én ha eladnám 2M alatt nem írnék rá árat. mert adom hozzá a következő cserélni való cuccokat is...de még mindig nem láttam olyat amire lecserélném

  • 2011.05.14 20:28:07Arabic

    hja, olajat nem eszik, fogyasztás 6-6,7 és akkor nem tojáson lépkedtél...

  • 2011.05.14 20:35:43prérikutya

    "Írja csak be a gugliba. Vajon mi szabályozni való van egy digitalis km órán?"

    Semmi. Pl. a Vectra C óráját hiába tekerik vissza, a központi memória akkor is megjegyzi az eredeti állást. Csak el kell vinni megfelelő helyre és kiolvassák, hogy mennyi az annyi.

  • 2011.05.14 20:46:19Kiszámoló

    Amit érdemes lenne kiszámolni, megéri-e egyáltalán azért a havi párszáz kilométerért autót fenntartani. (Átírás, értékvesztés, a bele ölt pénz elbukott kamata, fogyasztás, szervizelés, biztosítás, stb, stb.)

    Szerintem olcsóbb taxizni az ő esetében.

  • 2011.05.14 20:54:45VOLVO940

    Én 2005-ben vettem a 91-es Volvo 940 2.3TB-et óra szerint 280.???Km volt benne. Az országba 93-ban hozták be! Kereskedésben volt beszámolt autó,nem volt ki glancolva vastag por volt rajta és be kellett bikázni a kereskedő elmondása szerint egy kisöreg taxizott vele így a Km óra állása vagy igaz volt vagy nem de egy év állás után pöccre indult. Megvettem! És nem bántam meg! Mikor a vezérlés miatt szét szették a blokkot azt mondták,hogy ha továbbra is így gondozzák mint eddig akkor még egyszer annyi Km-t elmegy mint eddig! És az isten tudja mennyi volt benne! A Belgáknál szigorúan regisztrálják a Km óra állását a vizsgán így csak a két vizsga közötti időben tudnak tekergetni,de ha feltűnő és utána néznek nagyon megvágják,ja és évente van vizsga.

  • 2011.05.14 21:01:00VOLVO940

    A másik! Anyám suzuki swift-je 97-es 82.000Km van benne,még a gyári fék van alatta és a gyári gumikat én vettem le róla. Én is tekerjem előre az óráját eladásnál? A kollégám tavaly adta el a Wagoner+-át 3 éves volt 12.000Km volt benne kamionsofőr és csak arra használta hogy elmenjen telephelyre meg haza oda vissza 20Km. Azonnal elvitték tőle! Most egy SX4-e van ugyan így használja!

  • 2011.05.14 21:07:33morcos68

    Én 98-ban vettem egy akkor tíz éves Escortot 160.000 km-rel. Még ugyanannyit beletettem minden gond nélkül (Csak kopóalkatrészek fogytak)Öt éve eldatam, azóta is minden nap megy. Akkor egy Mondeót vettem, hat évesen 60ekm-rel, magyaro-i első tulaj, szervízkönyv stb. Most 11 éves és 140ekm-nél tartok.
    szerintem simán bevállalható a valós 160ekm, ha jó gazdája volt. Ha meg nem, akkor szét lehet hajtani rövid idő alatt is.

  • 2011.05.14 21:09:59Az EREDETI

    160000 km az semmi ha valos, es ha annyi van benne akkor szervizelniuk is kellett ha menni akartak vele.

  • 2011.05.14 21:23:56Fred74

    Nekem G Astrám van, Kis benzines. Igaz újonnan vettem, és most 219 000 km van benne.
    SEMMI BAJA NINCS ÉS NEM IS VOLT.
    Csak az olajcserék voltak eddig, és a harmadik garnitúra első fékbetét. 7 éves az autó, a kipufogó rohadt le, ez lett tavaly cserélve. Az állapot a döntő, nem a km.
    üdv

  • 2011.05.14 21:32:03hullarablo

    Nekem az a furcsa, hogy az összes németből behozott autót ár alatt veszteséggel adnak a nepperek:) pl egy BMW-t, vagy Mercit kevés km-el, törésmentesen, megkimélten, természetesen felextrázva olcsóbban adnak, mint a kinti ára:) Meg lehet nézni, a keveset futott autónak kint is megvan az ára, és arra megy még a regadó.

  • 2011.05.14 21:41:01Muslica

    Ha ismered a tulajt, vagy ami meg jobb, az autot is gyakran latod, esetleg mentel is mar vele, es az ar is megfelelo, akkor meg kell venni. 160e igazolt kilometer teljesen OK. Nem szabad elfelejtened, hogy hasznaltan ALLAPOTOT es nem autot vasarolsz. Ha a kocsi allapota OK, vinni kell es kesz. Nekem egy 305e km-t futott Peugeot-m van, szoval tudom mirol beszelek.

  • 2011.05.14 21:43:07gyerek9.3

    160 h Astra onnantol kezd majd szét hulni az OPEL nem autó már régóta sajnos:(
    Ford,VW,Skoda,Kia,Honda,toyota vagy valami.
    Vagy ha feelinget is akarsz BMW.

  • 2011.05.14 21:50:02Opel P1

    Én 7 éve vettem egy 4 éves F Astrát, pont 160.000 km-rel, és a mai napig hibátlan. Én sem megyek vele sokat, most 240.000 van benne.
    Sokan leszólítanak, hogy megvennék, mert olyan jó állapotban van.
    Sokkal jobb, mintha vettem volna egy balfasztól, aki belerakott 80.000-et városban.
    A kocsi autópályán futott, ami a legjobb bejáratás egy motornak. Máshol nem is nagyon lehet beletenni ennyi kilómétert ilyen rövid idő alatt. Szóval, ahogy már előttem is írták, csak az állapot a lényeg, és hogy legyen karbantartva a kocsi. Ennyi.

  • 2011.05.14 22:23:59VOLVO940

    Ne felejtsük el,hogy az autó motorja akkor is dolgozik amikor mi a dugóban állunk és nem pörögnek bele a Km-ek! Ennek is meg van a szorzója,hogy X idő a dugóban állva hány Km kopásnak felel meg a motorban. És ha még igénytelen és balfasz a tc. tulaj akkor lehet hogy csak városi használat mellett az autó már volt hengerfejes is.
    De ha a Km-ek javarészt autópályán mentek bele az autóba akkor tök mindegy mit mutat az óra. Inkább egy kopó alkatrészt cserélek mint egy rommá tört kasznival kínlódjak!

  • 2011.05.14 22:39:50ruky

    HI
    Én 8 éve vettem ISUZU TDS motoros astrát, akkor 4,5éves volt és 143ekm volt benne. Most 13 éves múlt a kocsi 287ekm van benne, itt ott rohad picit, de a motornak semmi baja, pöcc-re indul, olajat nem eszik, 5,3liter/100km a fogyasztása normál vezetésnél (90-120km/k), 6-6,5 autópályán (140-160km/h) és most fogom eladni 400e-ért mert szintén dízel KIA Ceed kombit veszek.

    Javaslatom:
    -hozzáértő szerelőnek fizetni hogy jöjjön segíteni "nézni" a bevizsgálást egy hivatalos kereskedésben
    -nem csak a km-óra állás számít (ez is számít ha biztos forrásból származó infó, de ez nagyon kevés esetben igazolható), fontosabb a km-óra állásnál az, hogy az autó volt-e törve (egy esetleges balesetben a szerencse és a kaszni sértetlensége segíthet, soxor még ezek se) karcolások miatti újrafényezés belefér, de egy szakértő tudja, hogy hol kell mérni a festék réteg vastagság mérővel, és tudja mit kell nézni, hogy egy elem cserélve volt-e

    Az egyik (nyugdíjas, öreg) szomszédom most adta el (egy nap alatt) a 6 éves Astra-ját 40.000km-el. Egy másik (szintén nyugdíjas) ismerősömnek beszámították a (talán?!) 46.000 km futású H Astra-t, mert nagyon vágyott egy J Astrára... tehát van ilyen is...

    Összefoglalva: km-óra adatot elhinni kereskedőnek 99%-ban (magán személynek 80%-ban) NEM lehet, jó ismerősnek/szomszédnak lehet. Szakember nézze meg jó alaposan és márkakereskedésben (hisz itt ismerik az adott márkát legjobban) BE KELL vizsgáltatni...

  • 2011.05.14 22:50:44ruky

    jaj kifelejtettem: amikor megvettem 143e km-el, az volt az első dolgom, hogy egy komoly szervizt végeztessek rajta (vezérmű szíj, olajcsere, szűrők, ékszíjak, stb...) attól fogva tudtam, hogy innentől minden rendben (pedig egy rendes magánszemélytől vettem)

  • 2011.05.14 23:00:58hyperspace69

    Gátlókat nem cseréltet soha senki? Érdekelne kinek mennyit bír főleg Bp-en.

  • 2011.05.14 23:05:12kolbászoszsömle

    Megette ez a vack.

    Szóval, egy autóval lehet menni évi 100000 kilométert.

    az az astra elmegy legalább négyszázötvenezret, ha cseréled benne az olajat.

    Ebben az autóban max van 3000000 kilométer.

    Ezt te 15 év alatt tekered bele.

    Aki hároméves autót vesz, az nem tizenöt évre veszi az autóját.

    Ha tetszik, vedd meg.

  • 2011.05.14 23:06:09kolbászoszsömle

    160000-et szervizelés nélkül is elmegy az az asztra, ha utánatöltik az olajat.

    Szóval, ha sokat futott, tutira szervizelték okosság, egy oltári butaság.

    Meg kell nézni az autót úgy, hogy letakarod a kilométerszámlálót.
    Ha tetszik amit látsz, megveszed, ha nem tetszik, nem veszed meg.

    Aztán, miután megvetted, elmész, és kicserélteted benne az olajat, a vezérműszíjat, fékfolyadékot, megnézeted, ha már ott vagy, hogy a fékpofákon van-e még cucc, vagy már kiesett a cirip, és boldogan használod addig, amíg valaki beléd nem megy.

    A futásteljesítmény a te esetedben irreleváns egy ilyen korú autónál, mert egyszerűen nem lehet annyit belerakni három év alatt, hogy a te használati szokásod szerint elérjen a hajtáslánc az élettartama végére, mire kirohad alólad a kaszni.

  • 2011.05.14 23:07:23kolbászoszsömle

    Ezt nem értem...
    Mégsem ette meg, csak később jött elő, amit előbb küldtem...
    Hogy a francba kódorgott a bitek országútján az üzenet? :O :O o_O

  • 2011.05.14 23:14:47VOLVO940

    United Steaks!
    Annó nekem is fent volt az E34 520i-em a felirat Suzuki a ti autótok! És a pisilős fiú ahogy a suzuki jelet pisili. De mikor megadta magát az Ac pumpa és kötélen végezte a Bömbi akkor szóltak be hogy vegyek suzukit.Mikor haza értünk lekapartam róla! Többet ilyet nem ragasztok az autómra.

  • 2011.05.14 23:14:55ruky

    @Kiszámoló:
    'érdemes-e autót venni vs taxizás...'

    megnézném a taxis képét amikor családdal csomagokkal felpakolva beszáll és közli az útirányt: előbb a Grossglocknerhez, azután Tirolba...
    :-D

  • 2011.05.14 23:25:38binrashid

    "múltkor osztrák és magyar használtautó oldalakat nézegettem.

    Megdöbbenve láttam, hogy az azonos korú és tipusú autók km állása ausztriában általában 3-4 szerese a magyarokénak, 2008 -as esetén pl. ott 120- 180 ezer közötti, míg nálunk csak 30-50 ezer km..."

    ja, még mielőtt erre valaki azt mondaná, hogy a gazdagabb osztrákok többet mennek,gyorsan hozzáteszem, hogy 2008-as 5-ös bmw-ket , a6-os audikat és e merciket néztem, az ezeket használó réteg esetében pedig nincs számottevő különbség a jövedelmi helyzet és az átlagos futásteljesítmény között!

  • 2011.05.15 00:04:53MitTomÉn

    Négy éve vettem egy F Astra-t 1.6l ECOTEC motorral (1998-as), akkor volt benne már 180e km!

    Előéletét, használóját ismertem, eladás okát is (szolgálati autót kapott, a két saját közül az egyik eladásra került).

    Azóta sincs igazából gond vele, bár kisebb dolgok mindig akadnak. Elvégre 13 éves már...

    Azóta mentem is vele, a km-állás most 225e km...

  • 2011.05.15 05:28:15TSiga

    Barátom nemrég vett egy Celica 4WD-t. Igaz, hogy Svájcban, de inkább ott, mint itthon. 398.000 km van benne. Végig vezetett szervízkönyvvel. Motor bontva még nem volt. Itthon egy neppernek megmutattuk. Szerinte simán elmegy egy 110.000 km-es hétvégi autónak....

  • 2011.05.15 07:45:26Kalmár

    Megjött végre az új Astrám!!!! :))))
    Az első napon kapott 800 km-t. Remélem nem lesz sok baj vele. Havi 7000 km vár rá.

  • 2011.05.15 10:43:04tonyika1

    Köszönöm a felém írt negatív megjegyzéseket!
    Természetes dolog, hogy mindenki a saját már korosodó lovát dicséri ebben a műfajban is..
    A felém író negatívok közös jellemzője az, hogy csórók és fél millás verdájukat nem kívánják "avult" kategóriában futatni...
    Szerencsétlen-átvert emberek ide nem írnak, akik a vásárlás után jönnek rá a tutira..

  • 2011.05.15 11:22:30kolbászoszsömle

    Most szerinted tényleg attól csörög a motor, hogy javították a futóművet?

  • 2011.05.15 11:25:57Nissun

    1hét alatt eladtam a 4-es golfomat frankó 240e km-rel 1.6 benzinest 10-évesen aki megvette külön mondta is ,hogy végre egy golf amibe 200e km feletti a futás mert klasszikusan 150e km körül hirdeti mindenki még monda ,hogy 1.9Tdi-t is rá akartak sózni 13-évesen garantált 150e km-rel...neppertöl ,de legjobban annka örült végre tulaj árul ilyen kocsit...persze az is belejátszott ,hogy reális áron hirdettem mert eladni akartam nem pedig árulni azért a két fogalom közt nagy a különbség...

  • 2011.05.15 14:08:06Bathory

    Nem is írod, hogy dízel vagy benya. Dízelt ne vegyél évi 10.000re. Astra kombit is csak ha nyomós okod van rá, család, kirándulások gyakran, stb. Évi 10000re, ha túlnyomórészt egyedül mész, benzines Corsa oszt jóvan.

  • 2011.05.16 10:11:35Kék Délibáb

    1.4 F-es Astra Classic 2000-es évjárat. Sima 8 szelepes motorral.
    2007-ben 90.000 km-el vettem (ez vitatható...)
    2011-ben 142.000 km van benne.
    A valós kilóméter lehet, hogy több...
    10.000 km-kén olajcsere (kb. 9000 Ft)
    Olajfogyás a két csere között 0, azaz NULLA.
    Fogyasztás: nyáron 6 lit/100km, télen: 7 lit/100 km
    Még nem rohad, kívül belül szép. (fekete plüss, színezett üveg stb...)

    Szervizköltsége gyakorlatilag nulla. Annyira gagyi áron javítják még a márkaszervízben is (szerviz 4+ program), hogy az már néha vicc.

    Ami miatt elkezdtem írni, hogy:
    Épp le akarnám cserélni egy Astra Classic II-re (G-Astra)

    Az autószerelő ismerősök lebeszélnek róla: Az F-be 'gombokért' adják az alkatrészt és ezzel az egyszerű motorral ki fog menni a világból. Amíg nem rohad vagy nincs más baja nem éri meg csak azért venni egy G-s Astra-t mert az máshogy néz ki.(ami szerintük többet fogyasztana).

  • 2011.05.17 17:40:54zootyo

    Mondja már meg valaki annak a nagy okosságnak az értelmét, hogy: "dieselt ne vegyél évi 10000km-re". A 7-8 éves karbantartott dieselek (tdi) legyen benne 300000km. Simán el fog menni még ugyanennyit. Az árkülönbség ilyen korban nem jelentős a benzinessel szemben, vagy épp nincs. Cserébe nem fogyaszt 6 fölött, akármit csinálsz is vele. Évi 10000km éves futással meg még bőven használhatod 10-15 évet komolyabb javítás nélkül. Természetesen érteni kell hozzá, szemét elhanyagolt autóra ez nem igaz.
    Én pl 3 évvel ezelőtt 175000-el nyugodt szívvel vettem meg egy tdi-t akkor 7 évesen. Most van benne 290000km. Most kell kettőstömegű lendkereket cserélni. Semmi komoly baja nem volt a kopó cuccokon kívül. De könyörgöm ha valaki évi 10000 et megy akkor az 12 év!
    Akkor hogy is van ez?
    Persze ha újautóról beszélünk, akkor a vételár különbsége miatt érdemes átgondolni a diesel-benzin vételt.

  • 2011.05.18 08:38:58how beautiful is this world it shines for you

    zootyo: számoljuk ki közösen!

    Talán tényleg sikerül kifogni egy 7 éves 170 ezret futott autót ami könnyen lehet a duplája is de maradjunk a 170 ezernél.

    Ennél a futás teljesítménynél üzemanyagfajtától függetlenül, szembe nézünk már egy eléggé lerongyolt lengéscsillapító halmazzal aminek a cseréje 200 ezer, 8 új gumi+ egy szett felni 300 ezer, összes olaj szűrő szíj 150 ezer, plusz néhány elektromos hiba xenontrafó vagy egyéb meglepi 50 ezer. Fékek cseréjét most vegyük úgy, hogy rendben vannak. Eddig csak a kötelező dolgokon esett át az autó benzines-dízel egyaránt és költöttünk rá 700 ezret! (lehet ez egy 7 éves BMW vagy Ford mondeo lényegtelen csak a vételárban van különbség a gumi olaj stb ugyan annyiba kerül)

    Most a benzines autónál itt az esetek nagy részénél meg is áll a pénztemetés van egy megbízható autónk.

    De a dízel az más, ott van turbó, nagynyomású szivattyú, porlasztó stb ami újabb előre nem várt 200-300 ezres javításokhoz vezethet!

    Te most szerencsés vagy, te már megspóroltad ennek a javításnak az árát az üzemanyagon. Vajon akkor is boldog lennél ha az első 30 ezer után kikönyököl a turbó? Képzeljük el azt az esetet amikor valaki évi 10 ezret megy vele és kiad egy váratlan javításra 300 ezeret. Annak mikor fog megtérülni?

    Valami ilyesmiről van szó akkor amikor valaki keveset megy annak inkább benzinest ajánlanak.

    Érdemes azon is gondolkozni, 10 emberből hányan költenek rögtön 400-700 ezret az autóra rögtön a vétel után, hogy az műszakilag toppon lévő legyen!?

  • 2011.05.18 12:19:28zootyo

    Igen, igazad van, abban az esetben, ha full laikusként veszel egy autót és márkaszervízbe viszed és lehúzatod magad az alkatrészárakkal.
    De pl egy 2002-2004 golf tdi be a lengéscsillapítók darabonként max 20e, vezérlés szett max 50e. Kettőstömegű lendkerék csere munkadíjjal max 120e (és többet nincs baj vele) Ha a turbó beszarik az sem több 100-nál.
    Igen, jól meg kell nézni, hogy milyen diesel autót veszel. De tudatosan vettem olyat, amiből nagyon sok van és mindig lehet szerezni alkatrészt fillérekért. Dobnék is egy hátast, ha a másfél millás autóra még majd egyet rá kéne költeni. Nekem ezek a leírt alkatrészárak botrányosak, az összes autómra nem költöttem ennyit. :-D És mindegyik rendben volt. Na úgy tényleg nem éri meg. Szóval módosítom az álláspontom, igen, aki nem ért az autókhoz és nem is érdeklődik irántuk, az ne vegyen dieselt, főleg használtat ne.

  • 2011.05.18 13:47:12how beautiful is this world it shines for you

    Hát jó a Golf azért 2 számmal kisebb kategória mint amiket írtam példának de számoljuk ki erre :)

    Lengéscsillapítók 110ezer (munkadíj 4*6e porvédő kit 6e plusz 4*20e. Futómű állítás 7e. Vezérlés 50+10 munkadíj. Klíma töltés+fertőtlenítés 20e. Polírozás 20e. Váltó olaj (gyári) 4500/liter 4-6 liter + munkadíj 30e. Gyertyák 10e. Motorolaj szűrő + munkadíj 20e. Üzemanyagszűrő (márkás) + munkadíj 12e. Neked egy 120 ezres lendkerék csere. Eddig 410 ezernél tartunk de még van mit csinálni! :)

    Fékek rendben ha nem akkor egy 70-es de nem számolom most. Fékfolyadék viszont kötelező ami csak munkadíjban 5e. Hűtőfolyadék csere, és még egy bónusz akkumulátor 15 ezerért. Gumi 8x20ezer + felni is dukál hozzá ne nyúzzuk őket félévente legyen acélfelni 50ért.

    Ez körülbelül: 640 ezer! Még egy műszakit is számoljunk hozzá átírás plusz megnézte a szerelő mielőtt megvetted felkerekítem 700ezerre egy gyakorlatilag hibátlan autóra! Hány embernél jelenti ezeket a felsorolt dolgokat a "csak kopó alkatrészt kellett cserélni benne 150-200ezer km alatt" ??? :)

    Márkaszerviz +20%

  • 2011.05.18 16:24:47zootyo

    Hát akkor nekem marha szerencsém volt az összes autómmal, hogy nem kellett rájuk költeni ennyit, főleg egyszerre. Bár lehet hogy azért nem, mert nem veszem észre. Ugyanis ha hallok valamit, akkor azt azonnal megcsinálom, vagy csináltatom.
    Nekem teljesen természetes, hogy egy 10év körüli autón mindig van mit csinálni és ez benne van a pakliban.
    Nekem sokkal fontosabb az, hogy a havi 2500-3000 km-t amit megyek, azt 5-5.5 ös fogyasztással tegyem meg. Ugyanis a megtakarítás ebben érezhető a legjobban. Az előző benzines autóim 1.6-2.0 mind kivétel nélkül 9-11 litert fogyasztott vegyesben. Aki pedig mást mond az hazudik, vagy lendkerekes üzemmódban megy. Nem beszélek arról, ha igazán sietek vagy egy fél napot a dugóban kell álljak a diesel akkor sem bosszulja meg azt 2-3 szoros fogyasztással mint a benzines.

  • 2011.05.18 16:37:10zootyo

    Ja! És amiket itt számolgatsz, azt ugyanúgy a benzines autóra is rá kell költeni(ha ráköltöd :D). Egy régebbi dieselnél Pl 110 lovas sima TDI, csak a turbó az ami költségesebb dolog lehet, de azt meg bőven visszahozza fogyasztásban + a turbó egy viszonylag jól ellenőrizhető alkatrész.

  • 2011.05.18 18:55:15Knorbi

    Szerintem ha valaki vesz egy használt autót nem költ rá ennyit pláne nem rögtön. Kíváncsi lennék milyen motor van az Astrában. Szerintem megveheti simán nem rossz autó mégha voltak gyengébb darabok is. Ha diesel akkor jól meg kell nézni vagy nézetni de azért egy benzinest is szét lehet hajtani ennyi km alatt. Valószínűleg egyébként céges verda de ez nem biztos hogy baj.

  • 2011.05.18 18:58:57Knorbi

    Aki nem hiszi el hogy ki mennyit megy az meg jó helyen lakhat. Én magánautóval járok munkába olyan 25km az iroda az napi 50 meg még ide oda. Szeptemberben lesz a kocsi 5 éves és most van benne 120 ezer.

  • 2011.05.18 22:37:22how beautiful is this world it shines for you

    Nem költenek rá ennyit mivel még az átíratás díjat is a havertól kérik kölcsön 10.-éig :)

    A gátlók kivételével szerintem a többit nem lehet megúszni az első egy évben. Jó gumival kevés használt autó van ami azt jelenti számomra, hogy az olajok sem frissek benne és a klímában is hemzsegnek a baktériumok.

    Nyugodtabb vagyok, hogy minden megvan csinálva rajta és az védelemről nem is beszéltem még, mert az volt a másik 200 (uv gravír, motortérzár, váltózár, indítás és rablásgátló, így is csökkentve annak az esélyét, hogy másnak csináltattam meg az autót.

    Összesen a vételár 15%-át költöttem rá. Egy 10 évesnél valószínűleg nem áldoztam volna ennyit. A vételárhoz képest százalékban igen, de a gumik fékek futómű abban az esetben is toppon lenne a saját és családom testi épsége érdekében!

  • 2011.05.19 18:02:10Knorbi

    Az emberek 90%-a ennyit sosem költ rá.

 

h i r d e t é s

Nepperűző Nepperűző

Kérdezze a Nepperűzőt, vagy böngéssze a rengeteg eddigi tanácsot. Kereshet is!

KeresésKeresés

IndapassIndapass

Totalcar áruház

főfékhenger
OPEL ASTRA 1.6 i 16V Kombi 1994-1998
20312 Ft
Támcsapágy, gólyaláb
OPEL VECTRA 3.0 CDTi lépcsőshátú 2005-2013
20116 Ft
feszítőgörgő, hosszbordás szíj
OPEL ASTRA 1.8 i Ferdehátú 1991-1998
18252 Ft
További termékek »

Totalcar Magazine

The wonder of Saint-Tropez
This was a truly once-in-a-lifetime experience. It all started as an ordinary car presentation in Saint-Tropez.