Mennyit ér a Renault-m?

2011.07.01. 12:38 -

Érdeklődnék, hogy 1998-as évjáratú Renault Megane 1.9DTi(98le) autóm mennyit ér. Az autóban 285 000km van de jó allápotú. Felszereltség:
ABS,centrálzár, elektromos ablak, elektromos tükör, manuális klíma, plüss kárpit, szervokormány, vezetőoldali légzsák.

Tisztelt Olvasónk!

Amennyit adnak érte, mivel sok benne a km. A magyar vevők ebből a szempontból olyanok, mint egy naív elsőbálozós kislány. Az emberek többsége elhiszi, hogy a külföldről behozott 4 éves dízelautóban csak 79 000 km van (valószínűleg évente ment ennyit). Az országban valami csoda folytán a legtöbb autó 200 000 km-t megy, utána megáll az órája. Ha ránézünk az internetes hirdetésekre, az egyik oldalon pl a kb 100 000 hirdetésből mindössze 6000 autó ment többet ennél. A valós arány minimum 20% lehet. Aki meglátja autója km óra állását, el fog szaladni, és megveszi drágábban az óra szerint hihetetlenül keveset futott, szervizfüzet nélküli, de szemlátomást rosszabb bőrben levő autót máshol, drágábban. Utána pedig szídja, hogy milyen vacak ez a Renault, hogy 100 000-nél (ami valójában 300 000 km) széthullott a váltója, motorja, stb-je.
Amíg nem tanuljuk meg, hogy egy jól karbantartott autó (amin a lelkiismeretes tulaj néhány drága javítást már dokumentáltan elvégeztetett, és vigyázott rá) akár 400 000 km-t is elmegy mielőtt széthullik, hosszú idő alatt tudja csak megtalálni a gondolkodó vevőt, aki a valós értékét megadja az autónak. 750-ért hirdetném meg, ha tényleg szép és jó. Vagy jön egy nepper, elviszi 500-ért, visszadobja az órát 150-re, és eladja 800-ért.

A fenti tanács első megjelenésének időpontja 2011. július 1., 12:38, ezért előfordulhat, hogy a jogi háttér vagy a piaci helyzet megváltozása miatt már nem időszerű, vagy téves. A tanácsok pontosságáért és hasznosságáért szerkesztőségünk mindent megtesz, de tartalmukért és a betartásuk következményeiért felelősséget nem vállal.

Kommentek

  • 2011.07.03 19:05:59Tazizi77

    Egyébként a mostani kóreaiautók sztem jobbak a jappppánoknál, ez tény. Legalább jó irányba haladnak kóreában!
    Népítélet: sajnos itt szánalomisztánban csak ilyen autókat tudnak megvenni. Azt kérdezd meg az emberektől, ha tehetné, akkor milyen autót venne: 95% Németet venne... Nem sokan mondanák, hogy ide nekem corolla, meg civic, meg ceed

  • 2011.07.03 19:08:48Tazizi77

    Tényleg ám Bathory: mielőptt tnyként leírsz olyan dolgot, amiről statisztikai ( bozonyítható kimutatás van ), legalább nézd meg... Ezzel a megbízhatóság dologgal eléggé melléfogtál, ezt már láthatod a linkemen.
    Én nem szívózni akarok, csak egy jót fórumozni és a dolgokat a helyére tenni.
    Mítoszokat lerombolni, hogy pl: a jappán autó olaj nélkül is kimegy a világból, meg japppán autó szép, sosem romlik el. Ezek urban legendák.
    Amúgy Csizinek igaza van: egy Renault bármelyik japót megeszi reggelire

  • 2011.07.03 20:51:03Bathory

    Tazizi

    Én angol statisztikát csatoltam, nem japánt, te meg németet....:))

  • 2011.07.03 20:59:51peter.csizi

    az angolra sem igaz...

  • 2011.07.03 21:08:09Tibi88

    Tazizi77:

    Az a baj, hogy ízlésről is vitatkoztak. Arról meg ugyebár nincs értelme.
    Én németautó párti vagyok nem is kicsit, de japán autóm van. Egyszerű okból. 20 évesen így is elég volt kifizetni 2,5 milliót egy 6 éves mazda 6ra. 2.3as benzin, ami 9 litert fogyaszt. Télen 10et. Cserébe pályán se megy lejjebb a városinál a fogyasztás. És ami a komoly, hogy a több mint két év alatt ami eltelt mióta nálam van megszerettem. Nagyon szépen lehet vele gyorsan közlekedni, tágas, csendes, szépen szól a hifi és egy 20 ezer forintos javításon kívül nem kellett költeni rá. Természetesen olaj és a fék nincs ebben benne.
    Nemsokára németet fogok venni. Valószínű a luxuskategóriából. Mert ezeket szeretem, ezek tetszenek. De ha az anyagi helyzetem nem engedné meg simán maradnék a mazdánál és ajánlani is tudom másnak ( ADAC tesztjén legjobb eredményt érte amúgy el, 100 000 km alatt )
    Az meg hogy mennyi ideig bírja egy autó nagyon sok embernek nem számít. Megyek évi 15-20 ezret, 3 év után úgyis lecserélem az autóm. Tehát ha 200nál bedöglik úgyse lesz már nálam.

    A másolásról pedig. A mazda 6ba a belső dízájnt részben az alfától lopták, de szép is, helyén van minden, könnyen kezelhető. Viszont ott van az RX-8as mazda, ami teljesen egyéni fejlesztés. Lehet hogy neked nem tetszik, de ez megint az a helyzet hogy másnak meg igen...

  • 2011.07.03 21:26:20Bathory

    peter.csizi

    Akkor olvasd el! Feljebb a link. Az ADAC-ot egyébként a Zeit sem veszi komolyan, mert nincs benne a márkák ingyenes védőszárnyszolgáltatásában kijavított, tapasztalt hiba(ez az elmúlt 3-5 évben terjedt el és ingyenes v. előfizetős)

    Meg az amerikaira sem igaz....:O

    [link]

  • 2011.07.03 21:26:23peter.csizi

    2.5 milliobol autot is lehet venni.

    az rx8 nem egyeni fejlesztes mert ha Wankle motor van benne ami ugye nemet technika.

    100e km t minden auto kibir,meg 200at is. afolott nincsennek mar a japanok. a Mazdanak is a 626 volt az utolso olyan autoja amit mindenki elismert meg. az se most volt.

    ez a baj hogy nem erdekli az embereket h meddig birja az autoja es nem is kolt ra mert tudja h x ideig marad nala. az uj tulaj meg sziv vele. eppen ezert sem vennek diesel autot par evesen. foleg nem magyarorszagrol!!!

  • 2011.07.03 21:35:05peter.csizi

    figyelj engem nem gyoz meg az ilyen felmeres. az utakon mast latni masreszrol poenbol beleolvastam a nepiteletekbe. csak a kia t neztem,atlagban 10e
    km alapjan itelkeznek. az semmi,annyit egy honap alatt megyek szoval vannak tevhitek itt boven.

  • 2011.07.03 21:36:33Bathory

    Ehhez tudni kellene, hogyan működik a "rendszer"... A rangsor az ADAC-hoz (mint nálunk Magyar Autóklub sárga angyalai) befutott segélyhívások alapján készül. Igen ám, de a német autógyárak saját Assistance hálózatot üzemeltetnek, így a bajbajutottak azt hívják nem az ADAC-t...így úgy látszik mintha nem is lenne meghibásodás:-)) ezt a "listát" már nem is veszi komolyan senki. Ami mérvadó az a J.D.Power vevő elégedettségi mutatója...

  • 2011.07.03 21:39:24Tibi88

    peter.csizi:

    a külsőre gondoltam...

    Mindent megcsináltatok az autómon amíg nálam van. De ha egy kocsinál valami típushiba és mondjuk 200 000 fölött tönkremegy általában az nem tántorít el engem attól hogy megvegyem, mert úgyse lesz nálam akkor. Így értettem. Hálistennek benzines autóm van és nem is tervezek diesel vételt.

    2,5 millióból mondj egy max 6 éves autót amiben 100 000 garantált km van. Digit klíma, gyári navi dvd olvasóval, sportfutómű, sportülések, 17es alu új nyári gumikkal, ülésfűtés, 166 ló, gyári hifi mélynyomóval. És ne valami barom szar színe legyen.

  • 2011.07.03 21:40:59Bathory

    peter.csizi

    A népítélet 1 volt a sok közül amit belinkeltem.

    A Ceed mellé a Golf V-öt és VI-ot tettem/mert egykorú modellek/, valszeg azokkal sem tettek meg több kilométert, ugye?

  • 2011.07.03 22:30:31peter.csizi

    Tibi.
    en picit idosebb e39 BMW t vennek. vagy e46-t.

    annyi idosen gari 100e km nem lesz ha papirral bizonyitja meg azt sem hiszem el egyhamar.

    Bathory:
    nem neztem meg a golfokat de valoszinu h azonos.

  • 2011.07.03 22:42:24peter.csizi

    [link]
    dieselbe egy ilyen e46 a legjobb valasztas.

  • 2011.07.03 22:45:52peter.csizi

    ahogy nezem ezekkel a parameterekkel az autokat hihetetlen mennyi a lom es az agyontekert peldany.

    kerdes az hogy a 2.5 millio az auto ara vagy abba mar benne van az atiras szerviz egyebek?

  • 2011.07.03 22:50:09peter.csizi

    ahogy nezem ezekkel a parameterekkel az autokat hihetetlen mennyi a lom es az agyontekert peldany.

    kerdes az hogy a 2.5 millio az auto ara vagy abba mar benne van az atiras szerviz egyebek?

  • 2011.07.03 22:57:48Tibi88

    peter.csizi:

    Ismerem az előző gazdát, ezért nem volt gáz. Amúgy kifelejtettem a bőr sportkormányt, a tempomatot meg a xenont :)

    Pont emiatt vettem meg, mert ilyen felszereltséget semmivel nem tudtam volna elérni. Szeretem a bmwt, de ehhez az árhoz 10 éves lett volna kb, nem a presztízst hanem a felszereltséget néztem. Legközelebb viszont jön az X5 esetleg egy 530i

  • 2011.07.03 23:02:08Tibi88

    2,1 volt az autó. 360 a gumi+felni. Szervizben előtte volt az autó. Annyit adtam érte amennyiért egy kereskedő bejelentkezett a kocsiért. De itt tényleg a nagy szerencse hogy ismertem a tulajt. Szóval ritka az ilyen. Átírás 80 körül mozog asszem, mert januárban átírattam cégesre és újra le kellett papírozni...

  • 2011.07.03 23:15:00Tibi88

    Kipörgésgátló, esp, 8 légzsák... mindig eszembe jut még valami a felszereltségből... :D

  • 2011.07.03 23:27:33peter.csizi

    en azt mondom BMW es diesel. vagy benzin de hat henger. kiveve ha 520d.

    en erosen nemet autobuzi vagyok nem vennek japan autot,meg akkor sem ha ismernem a tulajat. ez nalam elv,bar mint mar hangsulyoztam dolgoztam japan autoval eleg sokat.

    vagy meg amit abba az arba mondanek a6 vagy az elso e klasse asszem w210.

  • 2011.07.03 23:45:07Tibi88

    Én akkor nem láttam jobb megoldást, és most is megvenném ha ugyanennyi pénzből kéne. Ár/értéket néztem.

    De szerencsére már más a keret és így belefér a németek közül valamelyik.

  • 2011.07.04 07:08:10Prelude1.8

    @tazizi77

    1. Írjuk már a "japánt" egy "p" vel:)
    2. A D4D pedig "sajnos" japán feljesztés, nem tudom ki a fax találta ki, hogy nem.
    3. De visszatérve a diesel témára: a japánok már akkor tudtak dieselt gyártani, amikor a kaposztafejú németek még a 60LE-nél tartottak egy 2.0 diesel motorból. Ugye ismered, hogy az E Kadettnek melyik volt a legjobb motorja? Az 1.5-ös Isuzu diesel, amit JAPÁNból kaptak. Vagy akkor még ovis voltál és 3 kerekűn jártál? Bocs az más...:)
    4. Igen, a hybrideket fejlesztik a japók és VW elnöke éppen az elmúlt héten ismerte el, hogy sajnos el van maradva ezen a téren és gőzerővel fejlesztenek, mert ez lesz a következő 20 év az autóiparban. Persze ha neked a Balkán (Románia, Bulgária, stb) a példa, akkor tényleg arccal a TDI-k felé, hiszen valamennyi vendégmunkás azzal jár az M5-ön:)
    5. Az egy duma, hogy 10-et fogyazt a kollégád Civicje, az én 2.2-es Accordom nem fogyaszt annyit, még városban sem. De mivel a bekezdésedet az 5 és fél millás árral kezdted, ezért gondolom inkább csak az irigység munkál benned. www.szanalmas.hu:)

  • 2011.07.04 08:08:03Knorbi

    Jajj megint a szokásos téma :)Francia-Japán-Német :)))
    Egyszar már mind.Mindhárom van ismerősi körben a francia mindig cirkuszol a németen kicsi apróságok vannak tehát nem hibátlan a japán meg zabálja az olajat meg rohad.Senki nem csinál már olyan tartós autókat mint régen.Most az egyik legtartósabb meg legmegbízhatóbb az Audi A6-lett de pl egy futóműalkatrész majdnem 300 ezer hozzá hát csesszék meg.

  • 2011.07.04 10:24:12Bathory

    A dízelteshnikában a japók szerintem is lépéshátrányban vannak, később kezdték el a fejlesztést, bár egyetlen lépéssel bármikor lett olyan az Accord, Mazda6 dízelje is mint a VWé meg a Fordé. Nem érte el azonban a BMW-szintet.

    Bár globálisan nézve a kérdést nem olyan nagy jelentőségü a dízelmotor, sem É-Amerika, sem D-Amerika, sem Japán nem kér belőle. Most az egy külön vita tárgya, hogy szerintem nálunk is olcsóbb(mert az olcsóság lenne a dízel fő érve) egy LPG-vel üzemelő Otto-motor. Én 70 centért veszem a gázt, 10-15%-os fogyasztásnövekedésem van, állítólag a környezetet is védem, és nincs mozdonyhangja az autónak. Igaz, mivel nálunk kevés a gyári LPG-s autó, az átalakítás kompromisszumot igényel. És nagyon nem szeretném, ha sokan követnék a példámat, mert félek akkor az állam bácsi megduplázza az autógáz adóját.

  • 2011.07.04 10:29:23peter.csizi

    olcson jarsz a gazzal de tonkre is teszi a motort hamar.

    prelude neked inkabb no comment mert fogalmad sincs mirol beszlesz.

  • 2011.07.04 10:33:02Bathory

    Knorbi

    a japán meg zabálja az olajat - mi az hogy japán, legyél konkrétabb.

    Múlt 7en vették meg 305ezer kilométeres 1.5ös benyás Mazdámat, nem evett cserétől cseréig egy decit se. De nekem nem eszik olajat a 2 Opelem se, pedig ecotec mind a kettő. Meg a Ford dízelem se. Szóval valamit jól csinálok..:)

  • 2011.07.04 10:39:54Knorbi

    Persze az autó legnagyobb ellensége a gazdája. Egyébként egy 1.4-es Civic gondos tulajjal (az előző tulaj is Honda fun volt)olyan 200 e km-el.

  • 2011.07.04 10:41:05Bathory

    peter.csizi

    olcson jarsz a gazzal de tonkre is teszi a motort hamar.

    - ez kb a karburátoros autók idején volt igaz. A benzin is tönkreteszi a motort, ha nem használsz motorolajat. A befecskendezős gázrendszereknél plusz kenőanyag megy a szelepekre, mert az LPG égése hatékonyabb, ezáltal szárazabb, és külön kenés nélkül a benzinre épített motor szelepei eléghetnek. Egyébként is minden beépítő ajánlja, hogy néha járassuk meg a motort benzinnel, ugyanezen okból. Persze sok falábú képességeit meghaladja ez a dolog, ahogy a turbóvisszahütés is.

  • 2011.07.04 10:44:36Knorbi

    az LPG hatékonyabb? nem fordítva hisz ezért eszik belőle többet? De lehet hogy én tudom rosszul.

  • 2011.07.04 10:48:07Bathory

    knorbi

    Az égése hatékonyabb, kevesebb a visszamaradt anyag. A térfogat-hatékonysága a benzinnek jobb, ergo sürübb. De nem vk. nagy szaki, ezt egy LPG-fórumon jobban elmondják. Szerencsére csak használom, nekem a kényelmetlenséget az utólagos beépítettség jelenti+tankolás néhol, de egyre jobb a helyzet ezen a téren. Már visszahozta nekem az árát, ha beszarik az LPG-szett, még mindig van egy benzines autóm saját üa-rendszerrel.

  • 2011.07.04 10:57:39Bathory

    Az LPG oktánszáma is magasabb a 98as benzinnél, ha jól emlékszem.

  • 2011.07.04 10:57:41Knorbi

    Világos. De nem most akarják megadóztatni?

  • 2011.07.04 11:07:01Bathory

    Eddig is volt rajta adó, most meg vannak mindenféle 5letek, hallottam én is. Szlovákiába járok tankolni, ott eddig is olcsóbb volt.

  • 2011.07.04 11:09:45Prelude1.8

    @Knorbi

    Van a családban egy 1.5-ös Civic, 243 ezerrel és meg sem mozdul az olajszintje 10 ezer km alatt. 7 éve vettem egy ismerős öreg állatorvostól, 96 ezerrel és végig vezetett szervízkönyvvel. Ráaádásul különösebben nem is rohad ('94-es a kocsi), az idén télen jelentek meg az első rozsdavirágok a BH sárvédőíven.

    Ellenben úgy 190 ezernél ki kellett tisztítani az injektorát (Bács megyében lakott az előző tulaj, gondolom időnként tankolt bele valami lőré benzint - az az olajmaffia hazája állítólag). Illetve tavaly hűtőventilátor motort kellett benne cserélni (bontottat kapott Szentendréről), de azt ma sem értem, hogy miért adta fel.

    Egyébként májusban szó nélkül megjárta a Bp-Brescia-Bp távot a fiammal és az osztálytársaival, kint voltak a Mille Miglia rajtjánál.

  • 2011.07.04 11:12:50Bathory

    De ha felnyomják 180-ról 250re, akkor még mindig meg fogja érni, lassabb megtérüléssel. Mivel én megyek 25-30000et évente, nekem ez vmivel kevesebb mint egy év volt. Több hónapra lehet időpontot kapni a gázrendszer-beépítőknél.

  • 2011.07.04 11:22:03Knorbi

    Tudom Prelude. Felétek az összes japán autó hibátlan a németek meg a franciák meg mind szarok.Kérhetnél pénzt a reklámért. Én nem tudok ilyen elfogult lenni. Imádom a japán kocsikat de ez a túlzott rajongás nekem sok.

  • 2011.07.04 11:25:07peter.csizi

    meghogy jobb a gaz. ezzel nem ertek egyet. ha anyira jo lenne akkor annak idejen Otto tovabb kiserletezik vele. a gaz egy alattomos dolog,tonkretesz minden alkatreszt.ne akarja mar senki se bebeszelni hogy nem tesz benne kart. szelepek,maga a henger fala nem birjak,benzinhez van tervezve.
    emisszioja jobb,de nem hatekonyabb egyaltalan.

    ismerek en is olyan hondat amivel nincs baj evek ota,azonban a civic tarsadalom egy kis csitri tarsulat lett az utobbi evekben akik agyonhajtjak ezeket a szerencsetlen autokat es azthiszik h a lampanal lehagy egy nagyobb autot hogy mar alazz barmit.

  • 2011.07.04 11:27:09Bathory

    peter.csizi

    ha anyira jo lenne akkor annak idejen Otto tovabb kiserletezik vele-...:DD

    Otto idejében nem volt szempont az ár.

  • 2011.07.04 11:31:28peter.csizi

    ne az arbol induljunk mar ki hanem ertelmebol.
    aki ezen kar sporolni az ne uljon autoba.

    mindenki sir hogy ilyen draga meg olyan draga megis autozik. az etanollal jarok is meg a gazzal jarok is majd rabasznak elobb utobbb,mert a motorok nem arra vannak kitalalva.

    a d4d meg nem japan motor. es ha mar a dieselnel jarunk akkor megsugnam azt a nevet hogy Anisits Ferenc es 30d . ezzel mindent elmondtam aki erti mirolvan szo!!

  • 2011.07.04 11:40:04Bathory

    peter.csizi

    Érdekesen érvelsz, már megfigyeltem. Otto nem kísérletezett napelemmel meg akkumulátoros hajtással sem, akkor az mind rossz?

    Nem Zuckerberg találta fel a közösségi hálót, de ő vitte sikerre. Nem Bill Gates találta fel az ablakos operációs rendszert, de ő vitte sikerre. Nem Ray Kroc találta fel a hamburgert, de övé a McDonalds és ő adja el a világon a legtöbbet belőle. Nem Asa Candler írta a Coca Cola receptjét, de ő csinált világsikert belőle.

    Ezzel azt akarom mondani, hogy amivel Otto v. R.Diesel nem kísérletezett 100 éve, az attól még jó.

  • 2011.07.04 11:43:43Bathory

    peter.csizi

    És igen, a BMW csinálja a legjobb dízeleket, de hogy jön ez ide?

  • 2011.07.04 11:48:10Prelude1.8

    peter.csizi

    Én éppen fordítva érzem. Egy-két idióta a lámpánál őrült vágyat szokott arra érezni, hogy Hondákat alázzon:) És nem is a BMW-MERCEDES-AUDI tulajokból szoktak ezek a fazonok kikerülni, hanem Fóka TDCI, Megane DCI és társai...persze ha meggyilkolják őket, akkor majd a cég vagy a flottakezelő fizeti a javítást.

  • 2011.07.04 11:59:32peter.csizi

    prelude: rengeteg kis cicves meg type r es majmot kell helyretenni az utakon mert azthiszik versenyautoban ulnek. persze olyan is van h a focus kombi tdci motorral eroskodik csikorgo gumival. ez a magyar idiotizmus. en mar csak rohogok ezen igazabol. 10 autobol 7 nem kimeli az autojat es nem vigyaz ra ez a magyar igazsag

    Bathory:annak idejen tobb szempontbol elvetettek a gazt stb. es a kesobbi feljeszteseknel sem hoztak ujra elo. Lasd Maybach motorjai pl.

    a BMW diesel ugy jon ide hogy aki dieselben tudott motort epiteni az ok voltak hosszu evek ota. a d4d sehol sincs hozza kepest,mondom ugy h 100e kmt lecsavartam d4d vel.

  • 2011.07.04 12:16:02Bathory

    peter.csizi

    Mind1, a gáz addig lesz a legolcsóbb, amíg nem használják az emberek...szóval nem akarom hogy azzal járj.

    A rendszerváltáskor néhány tucat dízel személyautó volt az országban, és a dízel sokáig olcsó volt. Ma Európában minden második autó dízel, és ugyanannyiba kerül, mint a benzin....

  • 2011.07.04 12:16:59PRND2L

    @Prelude1.8: Hagyd őket! Szegények biztos nem vezettek egy bukólámpás Prelude-öt ,így elképzelni sem tudják milyen jók az ülései, a motor és az útfekvés a 4kerékkormányzás miatt.
    A mostani japán autók ugyanolyan hűtőszekrények/mosógépek, mint az összes többi fostalicska. Normális gépeket ma már csak a legfelső kategóriában gyártanak(olyan 150.000 eurótól).

  • 2011.07.04 12:20:22Knorbi

    Sajnos ebben van igazság.

  • 2011.07.04 12:30:43Bathory

    PRND2L

    Hát, 90.000ből kijön egy Nissan GT-R, ez egy belépő 911es ára. És 3 alatt van 100on, 315 a vége.

  • 2011.07.04 12:38:18Prelude1.8

    peter.csizi

    Azért légy óvatos:) Rossz esetben a TypeR-es majomnak van úgy 240 LE az autójában és mondjuk 5,5 alatt megy 100-ra. Így jó eséllyel téged is körbeautózhat:)) Na pesrze ha Lambód van, vagy Ferrarid, akkor az más:)

    De én amúgy is egy Accorddal járok, diesel, 170 LE-s volt a chiptuning előtt, így nem veszem magamra amit írtál.

    @PRNDL2:

    Sajnos hosszabb távon nem volt szerencsém összkerékkormányzásúhoz, csak 2 genem volt (van).
    Hogy a mostaniak fostalicskák? Hát ez sem egyértelmű annyira. Az a helyzet, hogy Europa (ezen belül is Magyarország) qva jelentéktelen piac a számukra, így a komolyabb modeljeik el sem jutnak ide.

  • 2011.07.04 12:54:12PRND2L

    @Bathory : A GTR majdnem határeset. Két pici baj van vele ,szerintem : egy 3500-as motorhoz ,főleg ilyen áron ,kicsit kevés a hat henger , a nyolc jobb lenne.
    A váltó dettó: 6 fokozat helyett 8 és tökéletes lenne.

    A 911-es farmotor hátsókerékhajtás, no comment..

    Ha jól tudom akkor egy benzinmotor termikus hatásfoka akkor jó ,ha a henger térfogata 300-500 cm3 között van.

    @Prelude1.8 : a mostanit add el és vegyél egy 4kerékkormányzásút. Igaz,a többi ember sehogysem fogja érteni mi ez az idióta vigyor az arcodon :-)
    Turán Frici a Renault Laguna Coupé Hungaroringi tesztje után azt mondta : Négykerékkormányzást minden autóba!

    Pontosítok : a magyarországra szánt új autók 99%-a fostalicska.

  • 2011.07.04 13:02:18Prelude1.8

    @PRND2L

    Áhhh...dehogy adom el. 2 éve hoztam Németországból, egy tulaja (a Honda kereskedés munkafelvevőjének a felesége) volt '86 óta. 127 ezer km van benne (persze szervízkönyvvel) és egy szem rozsda nincs rajta.
    Nem kapnék érte annyit, hogy megérje eladnom. Mellesleg előtte 2 évig kerestem egy ilyet a mobile.de-n, meg az autoscout24.de-n.

  • 2011.07.04 13:16:06peter.csizi

    bukolampas prelude ne rohogtess mar. azt leszamitva h jo auto volt semmi extra. ulj mar bele egy golf2 gti be vagy egy M3 ba aztan majd rajossz mi az hogy autogyartas.

    a negykerekkormanyzas okos dolog de van hatranya is es igazabol felesleges a hetkoznapi autozasban. a type r meg lehet eros ha nem tudnak vele banni es nem mindegy hogy az a 240lo mikor jon elo...